האם יש דרך לכפות על תוכנת winrar לייצא יותר מהר? - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם יש דרך לכפות על תוכנת winrar לייצא יותר מהר?


NoobSAviv

Recommended Posts

שלום,

קודם כל בכללי אני מאוד מרוצה ממהירות הייצוא של קבצים גדולים בכלל אבל עדיין אני מעוניין לדעת אם בכוח יש דרך להאיץ את יצאו הקבצים.

בגדול אני עובד בצורה כזאת:

עובד עם download manager

 

אני מוריד את כל הקבצים בשלב הראשוני לצורך העניין קובץ אחד גדול של 10-5GB או 10 קבצים של 1GB במקביל..כל ההליך הראשוני הכל הולך לכונן הוא מעבד אותם בשניות ותוך כדי הוא מעביר את הקבצים בשלמותם כ-Rar לדיסק קשיח רגיל 7200RPM .

מהדיסק הקשיח אני מייצא את כל הקבצים לדיסק קשיח אחר אשר הממוצע העברה שלו הוא הממוצע הכי גבוהה שיש לי מבין כל הקשיחים(בין 106-90Mb).

יש לי תעבורת נתונים דיי גבוהה במחשב בגדלים גדולים ואני לא רוצה שהכל יעבור תמיד דרך ה- רק בשלב הראשוני של חיבור כל הקבצים לקובץ אחד אני משתמש בssd כי זה התהליך הכי ארוך, והוא באמת מייעל לי את הזמן בטירוף מעבד הכל בשניות גם נפחים גדולים !!

כמו שאמרתי בין הקשיחים יצוא הקבצים עובד בצורה סבירה ממוצע של 106-90MB,השאלה שלי האם ע"י מנהל המשימות או כל דבר אחר,האם בכוח אפשר להאיץ את עבודת הקשיח&וינראר רק בזמן הייצוא? יש איזשהי אופציה טכנית להגדיר באותו רגע?

 

ועוד שאלת קיטבג קטנה:

אם נגיד בכונן D נמצאים קבצי הוינראר ואני מייצא הכל לכונן E ,איזה כונן קובע את ביצוע הייצוא? או שזה ממוצע&שילוב של שניהם?

אשמח לתשובה בנושא, תודה רבה !!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משהו עם תשובה מקצועית יכול לעזור?

קראתי ברשת בצורה שיטחית ביותר שאפשר או בהגדרות הוינראר..או דרך מנהל משימות שהוינראר יעבוד על יותר cpu או על יותר ליבות..וגם קראתי שזה לא תמיד מדויק כי המהירות חילוץ הקבצים תמיד תהיה בסוף מוגבלת ביכולת הכונן לקרוא ולכתוב נתונים..אני צריך תשובה חד משמעית ממשהו שמבין בחומרה קצת יותר טוב ממני...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין אפשרות להאיץ

המהירות מוגבלת על ידי המהירות של הדיסק קשיח והמעבד

הכונן שקובע את הביצועים הוא הכונן האיטי יותר.

במידה במדובר על דחיסה חזקה (אם בחרת ב compression best) אז גם המעבד מהווה פקטור מרכזי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...