טכנולוגיית האחסון של המחר: תצוגת תכלית מרשימה נוספת מכונני ה-Optane של אינטל - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

טכנולוגיית האחסון של המחר: תצוגת תכלית מרשימה נוספת מכונני ה-Optane של אינטל


SilentBob

Recommended Posts

ענקית הטכנולוגיה מדגימה את הכוננים הראשונים שיבוססו על טכנולוגיית ה- החדשנית, עם מהירויות כתיבה שמתקרבות ל-2GBps

 

לצד הטעימה הראשונה מדור שבבי ה-Apollo Lake, כנס המפתחים של אינטל בסין סיפק לנו עוד הצגה מרשימה ומבטיחה עבור העתיד הלא רחוק – עם הדגמה נוספת ליכולות של כונני האחסון ממשפחת ה-Optane של אינטל, שיהיו הראשונים בעולם כולו להשתמש בטכנולוגיית ה-3D Xpoint של אינטל, אותה היא חשפה לראשונה בשנה שעברה.

הפעם, באינטל בחרו לבצע הדגמה של העברת קובץ וידאו בגודל של כ-25 ג'יגה-בייט בין שני כוננים, בהתבסס על חיבור USB Type C תומך טכנולוגיית ה-Thunderbolt 3 – פעם אחת ההעברה הודגמה בין שני כונני SSD מבוססי תקן SATA סטנדרטי וותיק, ובפעם השנייה בין שני כונני Optane מבוססי , כאשר הטכנולוגיה החדשה מציגה מהירות כתיבה רציפה שנושקת ל-2 ג'יגה-בייט בשנייה (!), בעוד שכונני ה-SATA החלו את הפעולה בקצב זריז מאוד, אך עם מיצוי נפח המטמון הזריז שלהם התייצבו למהירות כתיבה נמוכה כמעט פי עשר.

tdx4

tdx1

בדומה לכונני ה-NVMe המתקדמים ביותר שניתן למצוא בשוק היום – נראה שגם מוצרי ה- הראשונים יהיו מוגבלים במהירותם המירבית על ידי ממשק ה- 3.0 שעליו יתממשקו אל שאר המערכת, לפחות עד שיפותח ממשק חדש וזריז אפילו יותר

ההדגמה הייתה מרשימה, אין על כך וויכוח – אך ראוי לציין כי מספר כונני SSD עדכניים מתקדמים, שמבוססים על תקן ה-NVMe ועל חיבורי PCI-Express 3.0, מצליחים להגיע גם הם לקצבי כתיבה דומים לאלו שהודגמו על ידי כונני ה-Optane, וזאת ללא טכנולוגיית ה-. ההדגמה נועדה בעיקר להמחיש, כך נראה, שהדגש של טכנולוגיית האחסון החדשה אינו רק על ביצועים אקראיים (שגבוהים פי כמה מאלו של כל כונני ה- המוכרים לנו, כפי שכבר הודגם בעבר), אלא גם על ביצועים רציפים נאים בהחלט.

tdx3

בשנה שעברה הודגם לנו היתרון הגדול של 3D Xpoint, כבר בשלב מוקדם יחסית, בביצועי קריאה אקראיים – ועכשיו יש לנו הדגמה נוספת באוסף, עבור ביצועי כתיבה רציפים "בעולם האמיתי"

 

בסרטון הבא תוכלו להתרשם מהסבר נוסף אודות 3D Xpoint (בתוספת אזכור על הכיוון המבטיח של שבב תלת מימדיים בדחיסות חסרת תקדים) ומההדגמה המדוברת עצמה, ואנחנו מבטיחים להמשיך לעקוב ולעדכן אתכם בכל מה שנוגע לעניין המבטיח הזה בהקדם. צפיה מהנה!

https://hwzone.co.il/%D7%98%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%97%D7%A1%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%9E%D7%97%D7%A8-%D7%AA%D7%A6%D7%95%D7%92%D7%AA-%D7%AA%D7%9B%D7%9C%D7%99%D7%AA/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...