עבור לתוכן

האחריות של לוג'יטק הפכה לחרטא - צר לי לפוצץ את הבועה.

Featured Replies

פורסם

כבר פעם שנייה שמוצר לוג'יטק לא עובד לי ובלוג'טיק הם דואגים לנפנף אותי כל פעם מחדש.

בתחילה זה היה עם G400 שקניתי באייבורי, שיאמר לזכותם שעשו הכל אבל לוגיטק לא הסכימו.

זה התחיל בזה ששמתי אותו בתיקון חודש לפני האחריות באייבורי ובלוג'יטק לא הסכימו לקבל את המוצר ושהם סופסוף הסכימו - עבר החודש. בושה.

עכשיו הG300 שקניתי מאייבי (במחיר סביר) לא עובד והם טוענים שהמוצר משומש. חרטא, אני הוצאתי ממנו את הניילונים .

ברור שאני אעבוד מול פייפאל, אבל... לוג'יטק כבר לא שווים את זה. המוצרים שלהם הם לא בקו הראשון של האיכות, בייחוד אחרי

סדרת ה''גיימינג'' שלהם, ועכשיו גם האחריות חרטא. מאמין שפעם הבאה אקנה crosair או steelseries .

 

פרסמתי בפורום הזה למרות שכבר אני בקושי מגיב כאן ואין לי זמן אבל חשוב לי שתדעו את זה.

ופרסמתי את זה כי לוגיטק בהחלט ידועים באחריות היוצאת דופן שלהם מבחינת השירות.

פורסם

מסכים 100%. אני נפלתי עם M705 שכל קשר בין התנועה שלי על הפד לתנועה על המסך מקרי בהחלט. החזרתי כמובן. זה היה הראשון וגם האחרון של Logitech.

פורסם
  • מחבר

מה שמשגע אותי בפעם האחריות של לוגיטק הייתה אמינה, אבל שהם מורחים זמן או אומרים שהם לא אחראים כי העכבר זז במשלוח או כי הוא יד שניה (?!) אז הם מחפשים להתחמק.

 

פורסם

תקנה דרך אמזון, תקבל חדש במקרה של תקלה.

פורסם

מסכים ב-100% עם הנאמר. היו לי אוזניות אלחוטיות שהסוללה שלהן מתה לאחר כשנה בלבד! סירבו לספק אחריות.

לאחר מכן קניתי מKSP אוזניות חוטיות דגם G230 (האדומות) לעבודה ולאחר כשנתיים המיקרופון נשבר. פשוט נשבר.

לא נגעתי במיקרופון בכלל (יש לי טלפון בעבודה) ועם זאת הוא נשבר והציק לי מאוד. הם סירבו לספק אחריות.

בקיצור, כשקונים מוצר של לוג'יטק פשוט לא לצפות לאחריות במקרה של תקלה.

 

פורסם

בזמנו היה לי רק ניסיון טוב עם האחריות הבינלאומית של לוג'יטק. לאחרונה חוויתי בעיות עם עכבר שקיבלתי מהם והמענה היה לא מספק. קיוויתי שמדובר במקרה חד פעמי אבל נראה שזה לא המצב.

פורסם
ציטוט של nargsi

כבר פעם שנייה שמוצר לוג'יטק לא עובד לי ובלוג'טיק הם דואגים לנפנף אותי כל פעם מחדש.

בתחילה זה היה עם G400 שקניתי באייבורי, שיאמר לזכותם שעשו הכל אבל לוגיטק לא הסכימו.

זה התחיל בזה ששמתי אותו בתיקון חודש לפני האחריות באייבורי ובלוג'יטק לא הסכימו לקבל את המוצר ושהם סופסוף הסכימו - עבר החודש. בושה.

 

אייבורי עובדים מול היבואן, לא מול לוג'יטק העולמית.

אף אחד מעולם לא דיבר על היבואן של לוג'יטק (מי הוא בכלל?) אלא על לוג'יטק עצמה.

 

פורסם
  • מחבר
ציטוט של ag43

בזמנו היה לי רק ניסיון טוב עם האחריות הבינלאומית של לוג'יטק. לאחרונה חוויתי בעיות עם עכבר שקיבלתי מהם והמענה היה לא מספק. קיוויתי שמדובר במקרה חד פעמי אבל נראה שזה לא המצב.

 

גם לי. לפני שנתיים שלוש האחריות של לוג'יטק הייתה מותג.

 

ציטוט של Titan7777

תקנה דרך אמזון, תקבל חדש במקרה של תקלה.

 

ידוע. מה שמעצבן אותי זה איך לוג'יטק מעזה להתנער.

 

אגב, באותה רוח החלטתי סוף סוף להתקשר למיקרוסופט בנוגע לאקסבוקס שעושה רעש של טרקטור.

שלחו לי מייל ואני צריך לתאם מול UPS, ככה נראה שירות

פורסם

עדיין לא השתכנתי שבכלל דיברת עם לוג'יטק (ולא עם היבואן שלהם בארץ שאין לו שום קשר אמיתי אליהם).

איך הגעת למסקנה שלוג'יטק הם אלו שהתנערו ממך? פנית אליהם?

 

פורסם

בנוסף זה שהורדת את הניילונים מהעכבר לא אומר שלא עשו לו כבר אקטיבציה או רג'יסטרציה על ידי מישהו אחר, ולכן זה מוצר יד 2 מבחינתם.

בנוסף זה שהורדת את הניילונים מהעכבר לא אומר שלא עשו לו כבר אקטיבציה או רג'יסטרציה על ידי מישהו אחר, ולכן זה מוצר יד 2 מבחינתם.

פורסם

לא יודע על מה אתם מדברים.

אני ביקשתי לנצל אחריות (לפני בערך שלושה חודשים) על G9x שנקנה ב 2012 חברים, הרבה מעבר לאחריות 3 שנים.

לא ניסיתי לרמות אותם או משהו כזה, אמרתי שלמרות שהעכבר כבר לא באחריות - הבעיות שאני מתלונן עליהן התחילו עוד כשהעכבר היה באחריות אך פשוט לא היה לי זמן להתעסק עם זה (מה שנכון). בלי להציק לי יותר מדי - אמרו שהעכבר G9x כבר לא בייצור יותר - והפנו אותי לעמוד עכברי הגיימינג שלהם - ופשוט אמרו לי לבחור איזה מוצר שאני רוצה.

שבוע אחרי זה הגיע G502 חדש באריזה.

 

בעניין ה "אמרו לי שזה משומש"

ידיד היקר, תן לי לספר לך על עקיצה שהיתה מאוד פופולארית לפני מספר שנים:

סוחרים קונים הרבה מוצרים, שומרים את ה PIN שלהם - מוכרים אותו או מנצלים עליו אחריות: (זו לא בעיה לספק ללוג'יטק תמונה שיקרית שבאמת פגמת במוצר) ואז בעצם נשארים עם שני מוצרים חדשים ביד, ומוכרים את שניהם. אתה הולך לאיביי וקונה עכבר ואין לך מושג שבמאגר של לוג'יטק העכבר הזה מסומן כעכבר ש"הרגו אותו" או עכבר ניתן כחלק מניצול אחריות (ואז כמובן שאין עליו אחריות שוב).

פורסם

Logitech UK

למרות שזה לא נראה לי משנה יותר מדי...

פורסם
  • מחבר

קודם כל, אני אבדוק לגבי זה שהמוצר היה חדש.

אבל, פניתי ללוג'יטק העולמית, עם מספרי פנייה והכל מסודר.

בזה תהיו בטוחים.

פורסם

לי החליפו את הG700S, היית לי בעיה שכמה כפתורי G לא עבדו חלק.

לא עשו שום בעיה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים