המצלמות המוזלות של Xiaomi הגיעו אל רשת באג - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המצלמות המוזלות של Xiaomi הגיעו אל רשת באג


SilentBob

Recommended Posts

אם אתם מעוניינים במצלמת אקסטרים או במצלמת ביתית מבלי לקרוע את הכיס ומבלי להמתין למשלוח מחוץ לארץ, כעת יש לכם אפשרות רכישה נוספת

רשת חנויות 'באג' ממשיכה בחיזוק מגוון המוצרים הסיניים התחרותיים שהיא מייבאת ומשווקת, הפעם עם מותג ה-Yi(קיצור ל-Xiaoyi) של חברת שמתמקד במוצרים לתחומים הצומחים של צילום האקסטרים והאבטחה הביתית המקוונת.

באג תמכור את מצלמת האקסטרים הקומפקטים והצבעונית של Yi, עם חיישן של סוני ושבב עיבוד תמונה של חברת Ambarella, במחיר של 400 ש"ח כולל שנה אחריות מהרשת. לצד המצלמה עצמה, שכבר הוכיחה את עצמה ככזו שלא נופלת (ואף מתעלה בחלק מהמקרים) מהדגמים המוזלים של , יוצעו גם כמה וכמה אביזרי נלווים כמו מוט סלפי טלסקופי, שלט , כיסוי אטום לצילום תת-מימי, רצועת ראש, מתלה לאופניים ואופנועים וכדומה.

בדומה למה שעשתה במסגרת שיתוף הפעולה עם Meizu, גם הפעם באג הקימה אתר ייעודי שמסביר ומשווק את המצלמות החדשות

בדומה למה שעשתה במסגרת שיתוף הפעולה עם Meizu, גם הפעם באג הקימה אתר ייעודי שמסביר ומשווק את המצלמות החדשות

 

המחירים של באג גבוהים בצורה בלתי מבוטלת מאלה הזמינים כבר די הרבה זמן בחנויות הסיניות שמבצעות שילוח בינלאומי – אך נראה שהם עדיין תחרותיים מספיק בכדי לעניין את הצרכנים שלא מעוניינים להזמין מחו"ל מסיבה זו או אחרת, או לאלה שמעוניינים לקבל את המוצר ברגע זה ממש ולאחר שבחנו אותו במו עיניהם וידיהם, במקום להמתין כחודש להגעת המשלוח.

בנוסף, באג תציע גם את מצלמת האבטחה הביתית של חברת Yi במחיר של 280 ש"ח, גם היא עם שנה אחריות מהרשת. מדובר במצלמה 720p פשוטה ופונקציונלית אליה ניתן יהיה להתחבר מכל מחשב ומכשיר חכם באמצעות ייעודית (ולא רק), ובמחיר שתחרותי מאוד לעומת הצעות מקבילות שמגיעות לרוב מיצרניות של ציוד למיניהן.

באג היא לא הראשונה לייבא את המצלמות התחרותיות של שיאומי לישראל, אך היא מהווה תוספת כוח משמעותית למספר קטן יחסית של חנויות שעשו זאת עד היום

באג היא לא הראשונה לייבא את המצלמות התחרותיות של לישראל, אך היא מהווה תוספת כוח משמעותית למספר קטן יחסית של חנויות שעשו זאת עד היום

 

שווה או יקר מדי? זה כבר תלוי בעיקר במערכת היחסים שלכם עם חנויות כמו Gearbest ו-Geekbuying.

https://hwzone.co.il/%D7%94%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-xiaomi-%D7%94%D7%92%D7%99%D7%A2%D7%95-%D7%90%D7%9C-%D7%A8%D7%A9%D7%AA-%D7%91%D7%90%D7%92/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפשהו היה רשום שיש יממה של צילום שניתנים עם מצלמת האבטחה הביתית בענן, מישהו ראה את זה? ואם כן האם זה רק בארץ או שזה בקניית גם בחו"ל?

איפשהו היה רשום שיש יממה של צילום שניתנים עם מצלמת האבטחה הביתית בענן, מישהו ראה את זה? ואם כן האם זה רק בארץ או שזה בקניית גם בחו"ל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...