ערימת משחקים טריים של Ubisoft במחיר נמוך מאוד, עכשיו ב-Humble Bundle - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ערימת משחקים טריים של Ubisoft במחיר נמוך מאוד, עכשיו ב-Humble Bundle


SilentBob

Recommended Posts

המפיצה הצרפתית חוזרת למיזם הגיימינג המפורסם עם כמה מהכותרים הטריים ביותר שלה, במחירים שמתחילים כמו תמיד מדולר אחד בלבד

מבצעי המשחקים המדליקים ממשיכים לזרום אלינו, הפעם עם חבילת ה-Humble Bundle השנייה במספר לשנת 2016 –עם קאמבק למשחקיה של המפיצה Ubisoft.

חבילת הבסיס, שתינתן לכל מי שיבחרו לשלם דולר אחד או יותר, כוללת הפעם שלושה משחקים: משחק הפעולה הארקיידי המדליק Call of Juarez: Gunslinger, משחק הפלטפורמה החביב Grow Home וגם משחק הפלטפורמה התחרותי Rayman Legends. שלושה כותרים הם פחות ממה שמקבלים בדרך כלל בחבילות , אך במחיר שמתחיל בקצת פחות מארבעה שקלים זה עדיין דיל נדיר ונהדר.

thh3

החבילה החדשה פופולרית ביותר, כך נראה, וכן חצתה את קו מיליון החבילות שנמכרו בתוך פחות משלוש יממות מאז עלתה לאוויר

 

מי שישלמו מחיר שגבוה מהסכום הממוצע (7.91 דולר, או כ-31 ש"ח, נכון לעכשיו) יזכו גם במשחקים 3, Splinter Cell: Blacklist ומשחק הפעולה-פלטפורמה הדו מימדי Assassin's Creed Chronicles: China, וגם לפחות עוד שני כותרים סודיים שזהותם תיחשף ביום שלישי בשבוע הבא.

אלו שיחליטו לשלם סכום של 15 דולר או יותר בעבור החבילה, יקבלו את כל הכותרים שהוזכרו בשתי הפסקאות הקודמות, ובנוסף גם את צמד המשחקים העדכני The Crew ו-Assassin's Creed: Rogue.

אחד המשחקים היותר טובים בסדרת Assassin's Creed בשנים האחרונות

אחד המשחקים היותר טובים בסדרת Assassin's Creed בשנים האחרונות

 

לקינוח, אלו אשר מצפים בכיליון עיניים למשחק המדובר The Division וטרם הזמינו אותו, יוכלו לשלם מחיר של 75 דולרים או יותר, ולקבל את כל המשחקים שהוזכרו קודם, את The Division (שמגיע בתחילת חודש מרץ) בהזמנה מוקדמת, חולצה רשמית של המשחק ואפילו הנחה של 66 אחוזים לרכישת שלושה כותרים נוספים של בחנות ה-Humble Store – דיל שנשמע משתלם בהחלט כאלטרנטיבה לרכישה מוקדמת "רגילה" של The Division המדובר.

Tom Clancy's The Division

Tom Clancy's The Division

 

חלק מחובביה של אולי כבר רכשו כמה מהמשחקים המוצעים בחבילה העכשווית, אך עצם הדגש על כותרים 'צנועים' יותר ומוכרים פחות אמור לסייע כמעט לכל אחד למצוא כאן כמה וכמה כותרים שעדיין אין לו באוסף, ובמחיר שקשה מאוד להתחרות בו. אם אתם לא מבצעים חרם מוחלט על שירות ה- – מדובר ללא ספק בהצעה שכדאי לשקול אותה.

https://hwzone.co.il/%D7%A2%D7%A8%D7%99%D7%9E%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-ubisoft-%D7%91%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-%D7%A0%D7%9E%D7%95%D7%9A-%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%93/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...