פורסם 2016 בפברואר 49 שנים ציטוט של Svat Svytoslav Alekseev תודה רבה אבל העזרה וההשווה שהכנת בשבילי זה עזר לי מאוד ! א החלטתי לישאר עם הגיימינג 5 אלה עם כאן הם יעשו לי הרבה בעיות ואז יבקש פשוט לשדרג לGT מי חוסר ברירה ורצון להחזיר את המחשב.. לגבי החלפת הלוח, תקשיב, אל תחליף ללוח מדגם אחר. אתה עושה טעות, הלוח שלך זה מה שאתה צריך. לוח מדגם אחר תקנה אם חסר לך משהו, ולפי מה שאתה מספר לא נראה לי שחסר - אלא שמה שיש פשוט לא תקין... עכשיו שאלה... אתה אומר שהמחשב בן חצי שנה. קנית את כל החלקים ב-KSP? כי אם כל החלקים מהם אז פשוט תן להם את המחשב ותראה להם שהוא לא עובד כמו שצריך... ושיחליפו מה שלא עובד. נ.ב., אם החלקים מהם אבל הרכבת את המחשב לבד אז אולי הם לא יסכימו לזה. במקרה כזה - שלם להם 150 שקל על הרכבה מחדש, נראה מה הם יגידו... יכול להיות אגב שהמעבד לא צמוד לקירור, או שאין מספיק משחה טרמית? זה יכול לגרום לתקלה שאתה מתאר (אתחולים בלתי פוסקים). נערך 2016 בפברואר 49 שנים על-ידי E71
פורסם 2016 בפברואר 49 שנים מחבר הם לא מוכנים להרכיב את המחשב מחדש כי כל החלקים ניקנו באילת ובאילת אין מעבדה והם לא עושים הרכבות. יש לציין שמחשב עבד בלי בעיות אז אני לא יודע עם זה קשור למישחה אני בכל מיקרה יתן אותו שוב להרכבה במעבדה חיצונית שהכריבה לי אותו וניראה מה יהיה.. יעדכן אותכם בהמשך
פורסם 2016 בפברואר 59 שנים ציטוט של Svat Svytoslav Alekseev הם לא מוכנים להרכיב את המחשב מחדש כי כל החלקים ניקנו באילת ובאילת אין מעבדה והם לא עושים הרכבות. יש לציין שמחשב עבד בלי בעיות אז אני לא יודע עם זה קשור למישחה אני בכל מיקרה יתן אותו שוב להרכבה במעבדה חיצונית שהכריבה לי אותו וניראה מה יהיה.. יעדכן אותכם בהמשך טוב, זה היה די צפוי... KSP לא נותנים אחריות להרכבות שמישהו אחר עשה. זה "סופרמרקט", והם אמינים במה שהם מוכרים, לא תתפוס אותם על זיוף או חלקים ישנים. אבל אם הרכבת בעצמך אז הם לא ממש לארג'ים מבחינת האחריות שלהם... זו לא פעם ראשונה. קורה אגב שאם המעבד לא צמוד לקירור אז עובר זמן והאויר שנכנס מייבש את המשחה, ואז המעבד לא מקבל קירור מספיק. מקווה בשבילך שהרכבה מקצועית תעזור, אם לא - תנסה להצליב בין המעבד והלוח שלך למעבד ולוח אחרים (אם יש לך אפשרות). נראה שזה או המעבד או הלוח.
פורסם 2016 בפברואר 59 שנים עוד בעיה בKSP היא שהם מייבאים אחוז גדול מאוד מהמגוון שהם מוכרים. משמע, הם דופקים את האנשים עם האחריות. לפנות ליבואן ? הם היבואן. בכל מקרה הייתי מוציא אימייל ליצרן
פורסם 2016 בפברואר 79 שנים מחבר כן בעיה מעוד גדולה חוסר שירות הרכבה באילת. ואני כבר שלחתי מייל ליבואן ניראה מה יגיבו.
פורסם 2016 בפברואר 129 שנים מחבר חברים רק רוצה לעדכן אותכם , אז ככה אני קיבלתי לוח אם חדש אותו סוג . אחרי לחימה של עוד שבוע איתם אבל בסופו של דבר השגתי את המבוקש ! וכרגע המחשב חזר לפעולה ! וחושב לי כבר לעשות SLI לכרטיס מסך שלי
פורסם 2016 בפברואר 129 שנים יפה מאוד שהסתדר לך. מי החליף לך ללוח חדש מאותו דגם? היבואן עצמו או KSP? יפה מאוד שהסתדר לך. מי החליף לך ללוח חדש מאותו דגם? היבואן עצמו או KSP?
פורסם 2016 בפברואר 129 שנים מחבר KSP החליפו לי אחרי שהלוח חזר פעם אחת מהמעבדה ואמרו תקין ואז שלחתי שוב ובפעם השנייה פשוט אמרו שקח חדש.
פורסם 2016 בפברואר 149 שנים מצויין! כמו שכבר אמרתי אין טעם להחליף סתם לדגם אחר. בסוף KSP הם בסדר, בד"כ... חבל רק שלפעמים הם מטרטרים ככה לקוחות. זה סתם מזיק לשם שלהם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.