עבור לתוכן

כמה יעילה האחריות של Amazon GLOBAL?

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם

אני מתעניין לדעת מה הפרוצדורה בניצול אחריות בארץ הקודש על מוצרים שנרכשו ישירות מ Amazon (כלומר לא Buy2USA ושאר ירקות)

לדוגמה איך המוצר התקול מתקבל בחזרה על ידי אמאזון?

יש חברות כגון Steelseries Logitech - שפשוט אומרות לך לפגום את המוצר שאתה רוצה לנצל עליו אחריות - לצלם להם תמונה - והם פשוט שולחים לך חדש עם FedEx או UPS או DHL או דומיהם.

פורסם
ציטוט של danielzy

 

יש חברות כגון Steelseries Logitech - שפשוט אומרות לך לפגום את המוצר שאתה רוצה לנצל עליו אחריות - לצלם להם תמונה - והם פשוט שולחים לך חדש עם FedEx או UPS או DHL או דומיהם.

אתה בטוח? אין לזה שום הגיון כלכלי.

פורסם

אני קונה הרבה מאמזון, ויש לי מס' דוגמאות שרלוונטיות לנושא:

  1. מוצר שהגיע תקול / או החזרת מוצר - מדווחים לאמזון דרך האתר של אמזון, מקבלים מהם אישור להחזיר את המוצר ואז מקבלים מהם כתובת למשלוח, שולחים בדואר ומקבלים החזר על עלות המשלוח. במקביל הם שולחים מוצר חדש או מבטלים את העסקה בהתאם.
  2. מוצר שהתקלקל / הפעלת אחריות - כאן יש לוודא האם האחריות מסופקת ע"י אמזון או ע"י ספק המוצר.
    אני קניתי עכבר של לוגיטק מאמזון ארה"ב, וכשפניתי לאמזון להפעיל אחריות הם הפנו אותו ללוגיטק ארה"ב כי האחריות סופקה ע"י היצרן. במקרה זה הטיפול היה מצויין, אפילו לא הייתי צריך לשלוח את המוצר חזרה לארה"ב.
    מקרה אחר שהיה לי על טלפון סלולרי שהתקלקל, אמזון שוב הפנתה אותי לממש אחריות מול היצרן (מוטורולה במקרה זה) והם טירטרו אותי ונתנו לי שירות מתחת לכל ביקורת (לדעתי). הייתי צריך לשלוח את המכשיר לחו"ל, המכס המקומי במדינת היעד דרש תשלום מכס, וסגאת התיקון לקחה לי כחודשיים! ועלתה לי כסף!
  3. עדיין לא יצא לי לממש אחריות ע"י אמזון עצמה, אולי איתם זה פשוט יותר.
פורסם

עקרונית האחריות היא אחריות יצרן. במידה והיצרן לא מטפל מסיבה כלשהי אמאזון שולחים תחליפי או מחזירים כסף.

פורסם
  • מחבר
ציטוט של natee

אתה בטוח? אין לזה שום הגיון כלכלי.

בטוח לחלוטין. לחברות האלו הרבה יותר חשוב שיהיה ללקוח שירות טוב - מה שיגרום ליותר קונים עתידיים.

בתכלס נודה באמת, כל העכברים של לוג'יטק סטילסירייס וכו' אותה גברת בשינוי אדרת, כולם משתמשים כמעט תמיד באותם חיישנים מעולים וכו' - אני אישית קונה ממי שנותן לי את השירות הכי טוב - כרגע אלו Logitech ו SS - והנה אני מספר על זה בפורום שאולי יגרום לעוד אנשים לקנות מוצרים שלהם.

מ Razer אני ממש סולד בדיוק בגלל סיבה זו - גם מוצרים שנותים להתקלקל מהר - וגם אחריות גרועה.

פורסם
ציטוט של danielzy

בטוח לחלוטין. לחברות האלו הרבה יותר חשוב שיהיה ללקוח שירות טוב - מה שיגרום ליותר קונים עתידיים.

בתכלס נודה באמת, כל העכברים של לוג'יטק סטילסירייס וכו' אותה גברת בשינוי אדרת, כולם משתמשים כמעט תמיד באותם חיישנים מעולים וכו' - אני אישית קונה ממי שנותן לי את השירות הכי טוב - כרגע אלו Logitech ו SS - והנה אני מספר על זה בפורום שאולי יגרום לעוד אנשים לקנות מוצרים שלהם.

מ Razer אני ממש סולד בדיוק בגלל סיבה זו - גם מוצרים שנותים להתקלקל מהר - וגם אחריות גרועה.

אז כל מוצר באמאזון שנמכר תחת "אמזון פריים" מכוסה בכזו רמה?

זה נשמע .. וואו.

פורסם
ציטוט של natee

אז כל מוצר באמאזון שנמכר תחת "אמזון פריים" מכוסה בכזו רמה?

זה נשמע .. וואו.

בעקרון זו רמת המחויבות שלהם.

מכיוון שהם 'מחויבים' להחזיר דמי עלות משלוח של המוצר התקול מישראל אליהם, ואז החזרת עלות משלוח מהם אליך הם מעדיפים במוצרים קטנים פשוט לשלוח חדש ואם תיקנת/מכרת את המוצר התקול הרווח שלך.

במוצרים גדולים ויקרים יותר כמו לפטופ עדיף נושא השילוח מבחינתם. הכל עניין כלכלי

ממה שאני זוכר כשרציתי להחזיר ראם אחרי שירד לו המחיר והוא יצא לא משתלם, נתנו לי החזר כספי של $X ובנוסף כתובת להחזרה.

עוד מקרה שנתקלתי בו הוא שלקוח שלח כרטיס מסך תקול ולאחר שנתן לאמזון צילום של הקבלה מהדואר הוא קיבל תוך 6 ימים כרטיס חדש מהניילון (זא שהוא נשלח מיד עם קבלת הקבלה על המשלוח, ללא המתנה להגעת מוצר ולבדיקה במעבדה) אבל זה בגלל שזה EVGA ויש להם תודעת שירות עצומה באחריות בינלאומית

 

הסיבה היחידה שאני לא מזמין מאמזון הכל היא הבעיה של נושא האחריות במכירה של המוצר ביד שניה בארץ. האחריות לא תקפה (אתה היחיד שיכול לממש אחריות על מוצר שהזמנת מאמזון)

פורסם
ציטוט של iSolt

בעקרון זו רמת המחויבות שלהם.

מכיוון שהם 'מחויבים' להחזיר דמי עלות משלוח של המוצר התקול מישראל אליהם, ואז החזרת עלות משלוח מהם אליך הם מעדיפים במוצרים קטנים פשוט לשלוח חדש ואם תיקנת/מכרת את המוצר התקול הרווח שלך.

במוצרים גדולים ויקרים יותר כמו לפטופ עדיף נושא השילוח מבחינתם. הכל עניין כלכלי

ממה שאני זוכר כשרציתי להחזיר ראם אחרי שירד לו המחיר והוא יצא לא משתלם, נתנו לי החזר כספי של $X ובנוסף כתובת להחזרה.

עוד מקרה שנתקלתי בו הוא שלקוח שלח כרטיס מסך תקול ולאחר שנתן לאמזון צילום של הקבלה מהדואר הוא קיבל תוך 6 ימים כרטיס חדש מהניילון (זא שהוא נשלח מיד עם קבלת הקבלה על המשלוח, ללא המתנה להגעת מוצר ולבדיקה במעבדה) אבל זה בגלל שזה EVGA ויש להם תודעת שירות עצומה באחריות בינלאומית

 

הסיבה היחידה שאני לא מזמין מאמזון הכל היא הבעיה של נושא האחריות במכירה של המוצר ביד שניה בארץ. האחריות לא תקפה (אתה היחיד שיכול לממש אחריות על מוצר שהזמנת מאמזון)

מאוד מאוד מעניין.

האחריות המדהימה הזו תקפה רק למוצרים שאמאזון רשמית שולחת לישראל, או גם למוצרים שאני מייבא נניח דרך מסטופ?

פורסם
  • מחבר

חברים מישהו פה במקרה בעל עסק, ויצא לו להזדכות על מע"מ של מוצר שהוא קנה ישירות מאמאזון?

פורסם
ציטוט של natee

מאוד מאוד מעניין.

האחריות המדהימה הזו תקפה רק למוצרים שאמאזון רשמית שולחת לישראל, או גם למוצרים שאני מייבא נניח דרך מסטופ?

לא יצא לי עדיין להזמין מוצר שלא ישירות

אבל לא רואה סיבה שלא, שמעתי על מישהו שרכש g4 כשהיה בחופשה בus ועכשיו שלח אותו לאחריות מהארץ (g4 יש מחלת מוות) 

פורסם

אם אתה לא רוכש בשירות AmazonGlobal האחריות והשירות יהיו תקפים רק בתוך ארהב.

פורסם

היה לי בעיה קטנה עם הכבל של הHD598 שלי, כששלחתי להם אמייל הם שאלו אם אני רוצה החזר כספי או החלפה, בחרתי החלפה

ואחרי שניה קיבלתי אמייל שהם שלחו לי אוזניות חדשות, ומצפים שעד חודש בערך אחזיר להם את האוזניות ה'תקולות'

כמובן שמיד ביטלתי את זה ושלחתי אמייל שאין צורך להחליף אוזניות בגלל שהן תקינות אלא רק בעיה בכבל

 

זה מה שנקרה שירות לקוחות

 

פורסם

הורדתי תוסף לכרום והוא לא עובד

אני רוצה לראות בכל מוצר באמזון אם הוא נשלח לישראל ישירות

יש דרך פשוטה לבצע את זה?

תודה

פורסם
ציטוט של natee

הורדתי תוסף לכרום והוא לא עובד

אני רוצה לראות בכל מוצר באמזון אם הוא נשלח לישראל ישירות

יש דרך פשוטה לבצע את זה?

תודה

זה מופיע בעמוד של המוצר 

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים