עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ארטיפקטים בכל מקום

Featured Replies

פורסם

לפני כשבועיים החלפתי לוח אם ומעבד ל- Asus z170 p-d3, i5 6600k
והתחילו לי ארטיפקטים בכל מקום(במשחקים,בווינדוס עצמו,בביוס עצמו אבל כמעט ולא שמים לב)
http://imgur.com/mDbmEyP, הבעיה
אז בהתחלה חשבתי זה הכרטיס מסך(MSI R9 390), ניתקתי אותו,מחקתי דרייברים עם DDU וחיברתי את המסך ישירות לכרטיס גרפי המובנה ושיניתי בביוס אבל זה לא עזר מכאן אני יודע שזה לא הכרטיס מסך
ניסיתי לוח אם אחר ,לא עזר
הרצתי memtest64 במשך שעתיים לא נמצאו תקלות בזכירון (g.skill 16gb 1333mhz ddr3) ועבר את הבדיקה
ספק כוח(Seasonic g-650w) בספק שהבעיה בו כי הוא נקנה לפני 4 חודשים ועבד מעולה עד היום.
החלטתי להריץ Intel diagnostic tool וגיליתי את זה, http://imgur.com/P2x8fFA
אז רציתי לדעת האם המעבד הוא הסיבה לארטיפקטים.
תודה לעוזרים!

פורסם

1. אם הבעיה קיימת ברמת הביוס, אז החלפת הדרייברים לכרטיס המסך לא ממש תעזור.

2. אם הבעיה קיימת גם בשימוש בכרטיס המסך הנפרד וגם בכרטיס המסך המובנה, אז כרטיס המסך הנפרד הוא לא הגורם לבעיה. רצוי שתבדוק מסך אחר או/ו כבל אחר המחבר בין המחשב והמסך.

3. העובדה שמדובר בספק כח חדש אין פירושה שמדובר בספק כח תקין.

4. בדוק את הקירור למעבד - יכול להיות שהוא לא מותקן נכון. בפרט בדוק את הטמפרטורה של המעבד (גם ברמת הביוס).

5. יותר מהכל - המעבד שלך נכשל בבדיקה רישמית של אינטל, מה שאומר שהוא כנראה לא תקין ויש להחליפו. יש לך אחריות עליו אז תממש אותה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.