איך מפתחים הרגלי למידה יעילים? - לימודים והצעות עבודה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך מפתחים הרגלי למידה יעילים?


Cha0stAlker

Recommended Posts

אהלן. נרשמתי למכינה המכינה למבחני קבלה לפקולטות לרפואה באירופה  ואם הכל יילך כמתוכנן אני אמור להתחיל ללמוד בתחילת אוקטובר השנה.

מה שכן, יש לי בעיית קשב וריכוז, בעיית התארגנות / סדר רצינית ומחסור טוטאלי בהרגלי למידה שנובע מכך שבכל 12 שנות הלימוד שלי הכנתי שיעורי בית 5 פעמים במקרה הטוב ולמדתי בערך יום לפני הבגרויות במשך זמן קצר וזהו. אני עומד להתחיל לימודים אינטנסיביים מאוד בלי שמץ של מושג על למידה נכונה. כרגע אני משפר בגרות במתמטיקה 'סתם בשביל הכיף' ולמדתי לשבת שעות על התחת וללמוד, אבל אני בטוח שאפשר לייעל את מה שאני עושה בהמון בגלל שלוקח לי המון זמן להכין שיעורים שלאחרים לוקח הרבה-פחות זמן.

 

אחי עבר בתיכון שלו קורס 'מיכא"ל' שהוא סיפר שהיה מצויין - וכלל 'איך ללמוד' בנוסף ללימודי קריאה מהירה וטכניקות מעולות לזיכרון, אבל אין להם ממש קורסים לאנשים פרטיים ואני תוהה האם מישהו מכיר ארגון דומה שיכול ללמד אותי הכל מא' ועד ת'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה אולי היתרון היחיד שיש בלעשות פסיכומטרי לפני האוניברסיטה. גם אם לא ידעת איך ללמוד, בקורסים של הפסיכומטרי רוכשים הרגלים מעולים (לפחות מהחוויה האישית שלי ביואל גבע).

בכל מקרה, אם אתה לא מתכוון לעשות פסיכומטרי, אני לא חושב שיש דרך טובה יותר מללמוד איך ללמוד בעצמך, כי בסופו של דבר זה אינדיוידואלי לגמרי לדעתי. מתחילים ממוטיבציה, ד"א.

טכניקות לזכרון? לימודי קריאה מהירה? בולשיט. "קורס" כזה של חודש(?) לא יהפוך את הלמידה שלך ליעילה ביותר מ-5 עד 10%. זו דעתי, שוב.

הרצאה מעולה ששווה להקשיב לכולה בזמנך הפנוי, ושעזרה לי בזמן הפסיכו:

 

 

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...