הטריילרים הבולטים של השבוע שכדאי לכם לראות - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הטריילרים הבולטים של השבוע שכדאי לכם לראות


SilentBob

Recommended Posts

צבי הנינגה חוזרים, עוד פרטים על מלחמת הכוכבים וקפטן אמריקה ואפילו קאמבק להארי פוטר, בערך. השבוע הזה היה עמוס בקדימונים מעניינים לסרטים וגם למשחקים, היכנסו לכאן בכדי לא לפספס שום דבר

בדומה לשבוע שעבר, גם זה הנוכחי מלא בסרטונים חדשים מעניינים שאנחנו מאוד רוצים לחלוק איתכם, אז ללא עיכובים נוספים, קבלו את עשרת הטריילרים שכדאי מאוד שתצפו בהם, ממש עכשיו.

הסרט הקודם ממש לא היה מבריק, אך נראה שעשה עבודה מספיק טובה בקופות – והנה מגיע לו פרק המשך לגירסה של מייקל ביי לצבי הנינג'ה, מגיבורי התרבות האהובים ביותר בשנות השמונים.

מייקל ביי הוא עדיין המפיק, בכיסא הבמאי יושב בחור חדש בשם דייב גרין, ועל המרקע נראים לראשונה גם ביבופ ורוקסטדי. יש סיבה להתלהב? אתם מוזמנים לומר לנו מה דעתכם.

זה לא בדיוק קאמבק להארי פוטר, אבל זה כנראה הכי קרוב שנקבל עד שבאחים וורנר יחליטו לאתחל מחדש את הסדרה – סרט אשר מתבסס על ספר הספין-אוף שכתבה ג'יי.קיי רולינג לפני כמה שנים לסדרת הספרים המגה-מצליחה שלה.

הספר והסרט לא יכללו כמעט אף אחד מהדמויות הראשיות שבספרי הארי פוטר, אך העלילה תתרחש באותו עולם קסום, כשפעם נוספת ישנו איום על הסטטוס קוו שבין הקוסמים לאנשים הפשוטים. האם הוא יהיה שובר קופות כמו שמונת קודמיו?

לסרט הזה אין שום קשר לדום או ל-Quake לצערנו, אך כן מדובר בסרט הרפתקאות חדש שמהווה שיתוף פעולה מבטיח בין סטיבן שפילברג לאולפני . מתכון מובטח להצלחה? ביולי 2016 נגלה.

'היום השלישי', אחד מהסרטים המכניסים ביותר בניינטיז חוזר לאחר עשרים שנות היעדרות – בלי וויל סמית' אבל עם הבמאי המקורי רולנד אמריך, עם ג'ף גולדבלום וגם עם תוספת של ליאם המסוורת' בתור מי שיצטרך להציל את האנושות ממתקפת הנגד של החייזרים. הטריילר עמוס באפקטים ממוחשבים שאיכות ויזואלית משתנה, אך נראה שאפתני ומעניין בסך הכל.

לא רק ספר הג'ונגל חוזר בשנה הבאה – גם טרזן חוזר אלינו, הפעם בגירסה עם שחקנים בשר ודם (ובעלי חיים ממוחשבים משכנעים למדי). צוות השחקנים כולל את סמואל אל. ג'קסון, מרגוט רובי העסוקה מתמיד, כריסטוף וולץ ואחרים, ובכיסא הבמאי נמצא דייויד ייטס, שסיפק לאחים וורנר הצלחה רבה כשביים את ארבעת הסרטים האחרונים בסדרת הארי פוטר – כך שגם במקרה הזה הציפיות הן ללא ספק גבוהות. נקווה שאנחנו, וגם המפיקים, לא נתאכזב.

מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר מגיע אל בתי הקולנוע החל ממחר, אבל אם עדיין לא השתכנעתם שכדאי לכם לעמוד בתור ולהצטופף על מנת לראות אותו עם המוני המעריצים שלו – טריילר סיני חדש מציג עוד כמה קטעים חדשים ועמוסי אקשן שעדיין לא ראינו, ואולי יהיה מה שישכנע אתכם באופן סופי.

קצת צחוק לקינוח – הסרט החדש של סאשה ברון כהן הוא אודות שני אחים שהופרדו בגיל צעיר, כאשר האחד הופל לסוכן-על בסגנון ג'יימס בונד, והשני…ובכן, הוא סאשה ברון כהן. זה נראה כמו קומדיה הזויה טיפוסית של הקומיקאי, עם כמה בדיחות שנונות שמוקפות בהומור גראפי וגס, וזה בהחלט נחמד לראות אותו חוזר לאחר הפסקה של כארבע שנים מהוליווד.

נעבור למשחקים. חבילת הרחבה חדשה וגדולה במיוחד מגיעה בקרוב למצב המשחק המקוון של V, עם כלי חדשים ויכולת להפוך סוף כל סוף לבוס מאפיה אמיתי, כמו שתמיד חלמתם. לנו יש רק שאלה אחת קטנה – איפה Red Dead Redemption 2?

משחק הזומבים המוצלח של Techland ישנה את פניו באופן משמעותי מאוד בקרוב עם ההשקה של חבילת ההרחבה The Following, שתעלה יותר מהצפוי ותוצע גם כאלטרנטיבה מלאה לאלה שטרם רכשו את הכותר המקורי – עם שיפורים לגראפיקה ולמשחקיות ובעיקר שלל תכנים חדשים עם נשקים, משימות ורכבים. אם התרשמתם לטובה מ-Dying Light עצמו לפני שנה, אין ספק שתאהבו גם את הגירסה המעודכנת.

לסיום, מכת מחץ נוסטלגית עם הגירסה המשופרת במקצת למשחק FPS נהדר מסוף המילניום הקודם, שבו אתם אינדיאני שנלחם בדינוזאורים ושאר מפלצות בכוחות קסם מסורתיים ובנשקים עתידניים. האם יכול להיות משהו טוב יותר מזה?

הגירסה החדש ל-Turok לא עברה מהפכה גראפית חסרת תקדים וללא ספק עדיין מרגישה כמו משחק אשר נוצר לפני קרוב לעשרים שנים, אבל במקרה הזה מוטב וכדאי להתרכז במשחקיות.

https://hwzone.co.il/%D7%94%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2-%D7%94%D7%97%D7%95%D7%9C%D7%A3-%D7%A9%D7%9B%D7%93%D7%90/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...