מאנייקים KSP BUG וכולם מסתבר בלייק פריידי היה עבודה בעיניים - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מאנייקים KSP BUG וכולם מסתבר בלייק פריידי היה עבודה בעיניים


yys95880

Recommended Posts

לפני שבוע או משהו שהייתה המכירה קניתי עכבר לוגיטק G502 עלה מעל 400 ומשהו שקל 

ואחרי זה לקחתי גם עוד עכבר ב 70 אחוז הנחה ב 115 שקל במקום איזה 380 שקל 

 

עכשיו אני מסתכל באמאזון וה G502 יוצא 280 שקל שילוח לארץ אחרי משלוח 

 

 

אין לי מושג מה קורה פה כי הסתכלתי עליו גם באותו הזמן והמחיר היה בשמיים שיצא יותר יקר לקנות מאמזון איך פתאום צנחו המחירים כל כך

גם אני חושב שבכלל בתקופת המכירה לא היה אפשרי בכלל לקנות באמאזון אני זוכר שהיה רשום שהמוצר לא נשלח לארץ 

 

 

מרגיש מרומה יצאתי משם ששילמתי מעל 550 שקל על שני עכברים בזמן שהייתי יכול לשלם 280 ולצאת עם  העכבר שרציתי וזה הכל.

 

כל הבלק פריידי עבודה בעיניים לא קונה יותר בארץ כלום רק מחכה לאפשרויות זולות בחול ואמן גם תתמוטט כל התשתית בארץ של כל חנויות המחשבים.

G502 bug.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בבלק פרידיי גם שקלתי לקנות כמה מוצרי בארץ שבינהם זה גם העכבר הזה, לאחר שראיתי את המחירים החלטתי שעדיף להזמין מאמזון (פעם ראשונה שרכשתי מהם).

ודיברנו\טחנו את הנושא הזה במהלך הסופש האחרון של נובמבר שהמבצעים של הבלק פרידיי בארץ השנה היו עלובים יחסית, לצערי השיווק בארץ לא באמת מצליחות להתחרות עם הרשתות בחו"ל והאמת אני לא בטוח שהן גם רוצות.

בנוגע לksp וכל שאר החנויות שעשו מבצעים של לטעמך\טעמנו זאת זכותם לעשות או לא לעשות וזאת זכותך לקנות מהם או לא לקנות מהם, זה שלא טרחת לבדוק לעומק את המחירים זאת אשמתך.

מה שנותר לך לעשות זה להתנחם בעבודה שרכשת שני עכברים שיש להם אחריות בארץ, ולנסות למכור את העכבר השני.

פעם הבאה שאתה קונה מוצר במבצע מוצר שני ב 70% פשוט תחפש שותף שיקנה מוצר אחר באותו מחיר וככה תרוויח הנחה ולא סתם תקנה מוצר שאתה לא צריך, אתה פשוט צריך ללמוד איך להיות צרכן חכם וככה גם תחסוך כסף וגם מפח נפש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העכבר השני נתתי לאחותי זה בסדר 

 

פשוט לא מבין איך המחירים השתנו כל כך 

בזמן הבלק פריידי המחיר באמזון היה אולי 129 דולר לעכבר הזה כמובן שבדקתי באמאזון לפני קניה בבאג. הדבר האחרון שאני רוצה לעשות זה לקנות בבאג אבל אחרי שראיתי את המחיר באמאזון 

אמרתי לעצמי טוב כנראה שזה המצב.

 

אבל עכשיו זה פשוט מוזר לחשוב שבזמן הבלק פריידי עצמו המחיר היה 129 שכרגע הוא 59...אני אשכרה חושב שהם מרימים מחירים במהלך המבצעים האלו ובונים על ההייפ של האנשים מסביב לקנות במחשבה שזה מוזל בזמן שזה בכלל לא.

 

 

אולי יכול להיות שבמשך התקופה של הבלק פריידי המכס שינה את המדיניות שלו ודרש יותר כסף על מוצרים נכנסים? קשה לי להבין איך יכול להיות שיצא לי כל כך גבוה המחיר הסופי של העכבר שניסיתי להזמין באמאזון אז.

 

 

מצאתי אתר שמראה היסטורית מחירים באמאזון 

 

https://thetracktor.com/detail/B00IRHE892/us/

 

זה מראה שהעבר היה בשיא שלו ב 80 דולר 

שזה עדיין לא יוצא מעל 450 שקל בבאג 

אני זוכר בוודאות שהמחיר של יצא יותר גבוה מאשר 450 שקל ולכן החלטתי לקנות בבאג.

רק לא מבין איך זה הגיע לכזה מחיר. הוספתי לסל את האפשרות של עצמה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמזון הבריטי זה 35 פאונד, ו41 פאונד כולל משלוח שיוצאים קצת יותר מ 245 שקל. ברוב המקרים קניית מוצרים בחו"ל תיהיה זולה יותר מלקנות בארץ.

יש מוצרים ששוה לקנות בארץ ויש כאלה שלא יאמר לזכותם של באג שקניתי מהם אוזניות והיה איתם תקלה הם שלחו את זה למעבדה שלהם, ואחרי שבוע אמרו לי להגיע לסניף לקחת חדשות(לא ניתן ללמוד מהמקרה הזה על ההתנהלות של באג), אז קח בחשבון שבחנויות מסוימות אתה תשלם עוד כמה שקלים ותקבל אחריות שירות (אני מאלה שאוהבים שירות טוב גם לאחר הקנייה), אבל רוב החנויות בארץ לא יודעות איך לספק שירות נאות, ולא אחרת ההפרש במחירים הוא יותר מכמה שקלים ומגיע להפרש של 30%-50%. פשוט תלמד מהמקרה הזה ותשנה את ההתנהלות שלך ותהפוך לצרכן חכם יותר :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באג תמיד היו יקרים בלי שום הצדקה, בכמה רמות מעל שאר החנויות.

אין דבר כזה יום הנחות בארץ, אלא אם כן זה בגדים OUTLET חחחח.

הם פשוט מעלים את המחיר ונותנים הנחה על המוצר, שיטה ידועה של שנים.

אני מתפלא באמת שאכלת את מה שהחברות פה בארץ בישלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא חדש ולא מפתיע. פריטים קטנים וקלים, שעלות המשלוח שלהם לא גבוהה, ברוב המקרים משתלם יותר לקנות בחו"ל. כשקונים בארץ בנוסף לעלות היבוא משלמים מיסים מקומיים וגם היבואן והמפיץ צריכים להרוויח. גדולות כמו IVORY, KSP ו-BUG, מייבאים חלק מהמוצרים לבד, לכן מחירים שלהם תחרותיים (אם כי עדיין מופרזים). המחיר של מה שנרכש מהיבואן פחות תחרותי ויותר מופרז. מן הסתם, רכישה בחו"ל עוקפת את כולם. חובבי תיאוריות קונספירציה למיניהם אף טוענים, שהדואר הדפוק שלנו הפסיק לתפקד סופית כדי למגר את התופעה... נשמע הגיוני, לא? :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...