עכבר לעבודה מאסיבית לכבוד blackFriday - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עכבר לעבודה מאסיבית לכבוד blackFriday


tal89

Recommended Posts

אני חושב שאולי הגיע הזמן לעכבר חדש.

השימוש הוא אינטנסיבי - גם עריכת וגם הרבה שימוש שוטף רגיל.

לא ממש הגדרתי תקציב.

כרגע אני עם לוג'יטק M560 ומאוד מרוצה ממנו למעט העובדה שהוא קטן בעיני ולא נוח לעבודה ממושכת.

ניסיתי את הM705 ולאחר 5 דקות שימוש החזרתי אותו לחנות - הוא מאוד נוח ביד אבל המיקום של העינית הרחק ממרכז העכבר גורמת לחוסר תיאום בין תנועת היד לבין תנועת הסמן. וזה גרם לי לרצות להרוג מישהו.

הסתכלתי על Performance mx ועל Master mx.

העיצוב של המאסטר מבאס בעיניי, הוא בומבסטי ובולט וקצת יבאס אותי לשלוף אותו במקומות ציבוריים. מנגד, שמעתי שהוא לא פחות מנפלא.

אשמח לקצת טיפים וחוויות.

העכבר כנראה יוזמן מאמזון.

תודה ויום שישי שחור שמח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכבר זה דבר מאוד אינבידואלי- כל אחד עם יד בגודל אחר, ואוהב להחזיק את העכבר בצורה שונה. יש אנשים שאוהבים להחזיק באחיזת CLAW ששם מפרקי האצבעות באוויר (כמו ב705) ויש כאלו שאוהבים לעטוף את העכבר בכל היד- אחיזת PALM.

חשוב שתדע שאת הביצועים הכי טובים תקבל מעכברים חוטיים- קצב ההעברה של הנתונים גבוהה יותר, ובגלל שאין בטריות הם קלים מאוד ודורשים תנועות פחות מאומצות, לכן הייתי מתמקד בגזרה הזו- אלא אם כן חוטי זה NO NO בשבילך.

אני אחרי שנים של עכברים אל-חוטיים, כשהייתי בטוח שאני לא מוכן לוותר על התענוג של הויירלס, עברתי לעכבר חוטי טוב- והשיפור מדהים.

מבחינת עכברי PALM נוחים ומוצלחים, המלצתי בכמה שרשורים למטה על עכבר MIONIX NAOS - חברה סקנדינבית, והעכבר הוא אחיזת PALM שנחשב נוח מאוד, עם סנסור מדהים.

נמכר במחיר שחיטה

https://www.massdrop.com/buy/mionix-naos-7000

ויש משלוח ארצה. תקרא עליו ביקורת ברשת, בגדול גם תנסה להתמקד באחיזה המועדפת עליך, ככה יהיה אפשר לתת לך אלטרנטיבות מדויקות יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני דווקא מעדיף עכבר עם קצת משקל, קצב העברה לא רלוונטי לי. אני צריך דיוק, ותנוחה כמה שיותר נוחה ונינוחה.

כמובן שאני מעדיף אל חוטי, בעיקר כי אני עובר בין מחשבים במהלך היום והעכבר מלא בתיק. לא רוצה להתחיל לגלגל עליו חוטים שיסתבכו באלף ואחד חוטים אחרים שיש שם.

אני חושב שאפשר להגיד בפה מלא שאני מעדיף עכבר PALM (ה705 לא נחשב כזה?).

ומעדיף משהו עם עיצוב סולידי יחסית (לא צריך אורות ונצנצים... זה כלי עבודה).

מהבחינות האלו, הperformance mx נראה כאילו הוא קולע בול - אבל מפחיד אותי שגם בו העינית לא נמצאת במרכז. גם חיי קצרים מבאסים אותי. עם רגילה אני יכול לקבל שנה של עבודה או שלא? (לזה התרגלתי עכשיו, עם ה560. לא בא לי לוותר על זה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...