לאחר כעשר שנים נמאס לי מBezeqint - צריך המלצה על ספק חדש - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לאחר כעשר שנים נמאס לי מBezeqint - צריך המלצה על ספק חדש


Zeev86

Recommended Posts

אהלן. הייתי לקוח וותיק אצל בזק בינלאומי עד שבסוף השבוע לא היה לי אינטרנט בכלל באחד מ2 המודמים שיש לי בבית (אל תשאלו למה יש לי 2 מודמים, סיפור ארוך).

הייתה בוודאות בעיה בספק, ומה שהכי עצבן אותי זה התמיכה שענתה לי מספר פעמים "האינטרנט שלך יכול לחזור בעוד 10 דקות, בעוד שעתיים או מחר".

לא לשווא רשמתי שהייתי כעשור בבזק בינלאומי כי אני רוצה להסביר שאין לי מושג בכלל איזה ספקים נחשבים לטובים וברמה של בזק בינלאומי. לכן אני פותח כאן דיון ומבקש עזרה למצוא ספק שיענה לי על דרישות הבאות:

1. מהירות הורדה טובה ויציבה לחול.

2. סטרימינג טוב מ-Youtue ומאתרי סרטונים נוספים (ואם למישהו יש נסיון גם עם , hulu ויודע איזה ספק מנגן משם טוב אני אשמח לדעת גם).

3. פינג נמוך במשחקי .

תודה מראש לעוזרים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהלן. הייתי לקוח וותיק אצל בזק בינלאומי עד שבסוף השבוע לא היה לי אינטרנט בכלל באחד מ2 המודמים שיש לי בבית (אל תשאלו למה יש לי 2 מודמים, סיפור ארוך).הייתה בוודאות בעיה בספק, ומה שהכי עצבן אותי זה התמיכה שענתה לי מספר פעמים "האינטרנט שלך יכול לחזור בעוד 10 דקות, בעוד שעתיים או מחר". לא לשווא רשמתי שהייתי כעשור בבזק בינלאומי כי אני רוצה להסביר שאין לי מושג בכלל איזה ספקים נחשבים לטובים וברמה של בזק בינלאומי. לכן אני פותח כאן דיון ומבקש עזרה למצוא ספק שיענה לי על דרישות הבאות:1. מהירות הורדה טובה ויציבה לחול.2. סטרימינג טוב מ-Youtue ומאתרי סרטונים נוספים (ואם למישהו יש נסיון גם עם , hulu ויודע איזה ספק מנגן משם סרטים טוב אני אשמח לדעת גם).3. פינג נמוך במשחקי רשת.תודה מראש לעוזרים!
היי,מצטערים לשמוע על חוויית השירות שעברת.אם מעוניין, נשמח לקבל פרטי התקשרות במייל ל-online@bezeqint.net ונדאג לבדיקה של הנושא וחזרה של נציג טכני בהקדם.בברכה,מתן, בינלאומי
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי,מצטערים לשמוע על חוויית השירות שעברת.אם מעוניין, נשמח לקבל פרטי התקשרות במייל ל-online@bezeqint.net ונדאג לבדיקה של הנושא וחזרה של נציג טכני בהקדם.בברכה,מתן, בזק בינלאומי

היי. נציג טכני כבר חזר אלי הבוקר. אבל עדיין אני לא מרוצה מזה שבמהלך כל הסוף שבוע לא היה לי , דבר שלא קרה במשך עשור אצלכם. הייתי מבליג על זה אם לא היו עונים לי בזלזול "האינטרנט יחזור אליך תוך 10 דקות, שעתיים או מחר".

מה גם, שאם היתה תקלה רצינית, אז 2 ההוטבוקס אצלי לא היו עובדים. אבל עובדה שהוטבוקס אחד עבד, והשני לא. כלומר, בעיות קופניגורציה שכן היו יכולים להיפתר בזמן סביר. אבל לא יומיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי נותן להם עוד צ'אנס - בסופו של דבר סופש אחד במשך שנים שהיית מנותק זה לא כזה נורא - יש הרבה יותר גרוע

כמו כן - לגבי התשובה המעצבנת שקיבלת - לשפוט שירות\איכות בהתייחס לתגובה אחת ספציפית נשמע לי קצת מרחיק לכת

אני מכבד את בזב"ל שהם מתייחסים בפורום ורואים שהם עושים מאמץ - אל תשכח שהשוק הזה רווי בחברות שאין באמת הבדל מהותי ביניהם.

ולשאלתך - אני מחובר מזה כשנתיים להוט נט ודי מרוצה - כן יש לעיתים ניתוקים - אבל אני מקבל הסבר הגיוני לרוב ושירות יחסית טוב - אני מחובר על תשתית כבלים ב-12 מגהביט.

בהצלחה,

גבריאל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...