פורסם 2015 בנובמבר 410 שנים היי,קניתי את המחשב lenovo yoga 3 pro לפני כמה ימים מKSP.לאחר שימוש מועט הופיע סדק/שבר רציני במסך. המחשב לא נפל או קיבל מכה כלשהי בשום צורה.כרגע אני ממש בשוק..מישהו מכיר משהו כזה?דיברתי עכשיו עם התמיכה ואמרו שאין אחריות במצב זה.חיפשתי קצת אונליין והדבר היחידי שמצאתי זה הדיון הזה על הדגם הקודם שגם כמה אנשים התלוננו על סדקים: https://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-Yoga-Series-Notebooks/Yoga-2-Pro-Cracked-Screen-and-more/td-p/1404499[ATTACH=CONFIG]9956[/ATTACH] נערך 2015 בנובמבר 410 שנים על-ידי chen12m
פורסם 2015 בנובמבר 410 שנים גם לי יצא לשמוע על בעיות שברים שנגרמים בשימוש נורמלי במסכי יוגה (לא זוכר אילו דגמים).עם KSP אין לך מה לדבר. הם לא צד בעניין.דבר/י ישירות עם התמיכה של לנובו שמספקת לך אחריות. הדגיש/י שלא היה שום אירוע של שימוש לא סביר. ככל שתביא/י אסמכתאות על מקרים דומים שקרו, בפרט כאלה שבהם לנובו הסכימה לקחת אחריות ולהחליף את המסך על חשבונה, כך סיכוייך יעלו.בהצלחה.
פורסם 2015 בנובמבר 410 שנים מחבר תודה רבה על התגובה, אני אנסה למצוא עוד מקרים..אמרו לי בטלפון להגיע פיזית למעבדה של CPM(הם נותנים אחריות ללנובו בארץ) ולהסביר.אם למישהו יש סיפור דומה/מכיר מישהו עם סיפור דומה אני אשמח אם יצרו קשר כי זה באמת יכול לעזור לי מולם..תודה
פורסם 2015 בנובמבר 610 שנים מחבר התגובה שקיבלתי מנציגות לנובו:"לצערי שבר במסך אינו כלול באחריות , לשבר מהסוג שנראה בתמונה שלך הוא לא שבר שיכול להיווצר מבעיה חומריתית כי הוא פשוט לא באיזור הצירים או משהו כזה.שבר שנראה בתמונה נובע ממכה שקיבל המחשב .אני מבין שאת פונה אלינו שנתקן תחת אחרות אך על פי תנאי האחריות לא נוכל לתקן את השבר.במידה וכן תרצי לתקן תוכלי לפנות למעבדה לתיקון."אני לא יודעת אם להמשיך להילחם על זה או שאבוד..
פורסם 2015 בנובמבר 710 שנים התגובה הייתה צפויה במידה מה. אכן, בדגם הקודם הבעיות האופייניות שגרמו לשברים נבעו מהצירים של המסך. למיטב הבנתי, זו עשויה אף להיות הסיבה שעשו שינוי במבנה הצירים ביוגה 3 פרו בהשוואה ל2 פרו.על הדגם הנוכחי שלך, שהוא חדש יחסית, באמת טרם מצאתי אזכור לבעיה נפוצה של שברים, לכן את כרגע במצב בעייתי, כי מבחינת סבירות, יותר קל לצד שלישי כלשהו להאמין שאת גרמת לנזק מאשר שמדובר בבעיה הנדסית מובנית. נראה גם שמדובר בשבר קטן יחסית, אז ייתכן שהנזק נגרם במפעל, או במהלך האריזה, אך לא השתקף כלפי חוץ במיידי.לדעתי, שווה לבצע נסיון אחרון - לפתוח חשבון בפורומים של לנובו (שאליהם קישרת בהודעה הראשונה), לתאר את המקרה ולבקש התייחסות מאחד מנציגי לנובו שמגיבים שם באופן סדיר. ביכולתם לאשר לך תיקון באחריות, אם ישתכנעו שזה מוצדק. גם אם לא, אולי זה יביא עוד אנשים עם בעיה דומה, וכך בסופו של דבר אפשר יהיה לראות עד כמה מדובר בבעיה אופיינית.עריכה: מצאתי מקרה אחד של אדם שדיווח על בעיה דומה עם ה3 פרו: https://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-Yoga-Series-Notebooks/Yoga-3-Cracked-Screen/td-p/2077112 אפשר (ואולי מומלץ) להגיב בדיון הזה במקום לפתוח חדש, כדי לחזק את הטיעון שלך (וגם שלו). נערך 2015 בנובמבר 810 שנים על-ידי QttP
פורסם 2015 בנובמבר 910 שנים מחבר תודה, אני בהחלט אנסה.עוד שאלה קטנה: לדעתך כדאי להוסיף 300 ש"ח כדי להרחיב אחריות יצרן לשנתיים נוספות?נגיד במקרה הזה זה לא היה עוזר לי כלל..מה הסיכויים לתקלת יצרן?
פורסם 2015 בנובמבר 1010 שנים אני תמיד קונה מחשבים עם 3 שנות אחריות. כמעט בכל המחשבים הפרטיים שקניתי (כולם Thinkpads דרך אגב), יצא לי להחליף מסך בתקופת האחריות המורחבת על פגמים מינוריים, אך מציקים מעט. בחלק מהמקרים יצא לי גם לממש אחריות על צורבים (לא ממש רלוונטי בימינו), כוננים קשיחים ודברים קטנים אחרים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.