פורסם 2015 בנובמבר 210 שנים לאחר בעיות עם גולן טלקום שלא רלוונטיות לבעיה, הוגשה במייל בקשה לניתוקמה שבדיעבד היה טעות מרהעכשיו המספר אבד לטענתם, לא ניתן לחזור אליו או לנייד אותו יותר.המספר במקור מסלקום (052) והוא ״במשפחה״ לפחות 10 שנים. סלקום אומרים שהמספר אצל גולןגולן אומרים שהקו מנותק והמספר אבדאז אני רוצה להבין, איך תוך מספר שעות איבדתי ללא יכולת חזרה אחורה את המספר האישי שלי (שיש לו ערך סנטימנטלי עבורי)האם מישהו פה עובד בהנדסה של חברת סלולר מסוימת ויכול להבהיר על התהליך שקורה בניתוק?מה אני יכול לעשות? (אין לי בעיה לשלם על המספר, רק שיחזור)תודה ויום נעים
פורסם 2015 בנובמבר 310 שנים מחבר אני כרגע על הקו איתם והם מתעקשים שלא ניתן אני חוזר שוב ושוב בפני הנציגה והיא הולכת ומבררת וחוזרת על אותה תשובה אני מיואש, הפחת בי מעט תקווה עם ההודעה שלך לעזאזל, היא נתנה לי אנלוגיה של אדם מת שלא ניתן להחיותו סיכום שיחה: לא ניתן ולא ניתן ואמרו לי שאם הייתי מתנתק בטלפון עם נציג היו מובהרות לי ההשלכות ושזה בלתי הפיך התעקשתי שזה נעשה בשוגג, ושאפילו לא חזרו אלינו למייל עם בקשת הניתוק אלא פשוט ניתקו את הקו באמצע היום. הנציגה נשמע שבאמת התאמצה וניסתה לעזור אמרה שהיא פתחה קריאה ושיחזרו אליי לבירור לעומק בינתיים לא נראה מבטיח...זה עדכון נכון לעכשיו.לגבי ממשק הניהול אסתכל
פורסם 2015 בנובמבר 310 שנים מחבר באיזור האישי אין שום קו פעיל ולא ניתן לעשות דבר.הנה הדיון בפורום אחר והתגובות אליו:http://www.htmobile.co.il/vt242796.html
פורסם 2015 בנובמבר 410 שנים מחבר אתמול ב-15:00 אמרו לי שיחזרו אליי, עד עכשיו לא חזרושלחתי אתמול גם מייל לפניות ציבור - לא ענו עד כהמישהו פה מהתחום? יכול להגיד אם טכנית הם מסוגלים להפעיל את הקו?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.