עבור לתוכן

לפטופ של סמסונג נהרס, מעבדות בדרך לפשיטת רגל, מה עושים???

Featured Replies

פורסם

היי

יש לי לפטופ של סמסונג שנהרס (והוא דווקא מאחד הדגמים היותר יקרים) לפני שלושה חודשים, התיקון מכוסה באחריות.

מסרתי את הלפטופ לתיקון אצל נותן השירות בארץ (מעבדות חיון) וקיבלתי לפטופ חלופי,הרבה פחות טוב משלי.

נאמר לי שהמעבדה צריכה להזמין לוח אם להחלפה בלפטופ ואז לראות איזה עוד חלקים נפגעו, נמסר לי כי ההזמנה של החלק והגעתו תיקח כשלושה חודשים.

במהלך השלושה חודשים האחרונים התקשרתי לחיון ונמסר לי שאין שינוי במצב התיקון (אין אפשרות להתקשר למעבדה, מגיעים למוקד חיצוני שבסה"כ מסתכל על כרטיס הלקוח).

היום משפקעה סבלנותי להמתין הלכתי למעבדה שם דיברתי עם טכנאי המעבדה, לפי דבריו מעבדות חיון נמצאת בהקפאת הליכים ולכן לא ניתן להזמין חלקים לתיקונים (משמע התיקון לא התקדם אפילו קצת), לא ידוע מתי חיון תחזור לתפקד אם בכלל שכן יש מצב שהחברה תפשוט רגל ואין ממש מענה והעתיד של תיקון הלפטופ לא ידוע.

מה אני יכול לעשות במקרה כזה? איך מתמודדים עם זה? למי אני יכול לפנות?

פורסם

ליבואן ולחברה בקוריאה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים