צריך את עצתכם בנוגע ל9800PRO! - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך את עצתכם בנוגע ל9800PRO!


Chaos

Recommended Posts

שלום לכם חברי הפורום, שהוא ככל הנראה הפורום המקצועי בארץ.

באפשרותי לקנות R9800P במחירי ארה"ב, שהם בערך כ 230$, ולקבלו בייבוא אישי. מחיר מצוין עבור כרטיס מצוין.

אך, דבר אחד מעיק על החלטתי לקנותו, והוא הידיעה הזאת: http://www.igames.co.il/v6/news/view_news.php?Design=&News_ID=7700.

בידיעה, הפריעה לי במיוחד הקטע הזה:

המשחק יהיה משחק פעולה/אימה, שלשם הרצת המשחק בדרישותיו המקסימליות, חברת Nvidia, ענקית ייצור של כרטיסי מסך, ייצרה כרטיס מסך מיוחד. אם למשל אתם משחקים על רזולוציה של 480*640 עם Geforce FX 5900, במעבד במהירות 2GH המשחק יעבוד לאט, אבל לאט מאוד.

איני רוצה לקנות כרטיס אשר לא יוכל להריץ את המשחקים החדשים שאמורים לצאת, ומהגדולים שבהם הוא ללא ספק 3. בנוסף, לא השכלתי להבין מדוע חברה מוציאה משחק אשר 90% מהמחשבים הביתיים לא יוכלו להריצו?

מבקש את עזרתכם בהתלבטויותיי.

בתודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה כרטיס מעולה, אנשים פה הריצו את הבטא השני של דום 3 עם פילטרים כמעט מלאים ורזולציות גבוהות עם הR9700P שלהם ופעל להם מעולה, זה שהכרטיסים של יודעים לחשב שיידרים כמו התחת שלי זה לא אומר שהראדונים לא יעבדו טוב עם המשחק,

תתחדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על העצות.

לפי זכרוני, המשחק 3 דווקא "הותאם" יותר לכרטיסים של , ואילו Half-Life 2 הותאם לכרטיסים של ATI, כלומר בתערוכות המשחקים הגדולות, המשחקים הורצו כל-אחד על כרטיסים של החברה המתאימה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני לא טועה גם המתכנתים של HL2 ישבו עם המהנדסים של אנווידיה, ובכל זאת הכרטיסים שלהם מפגינים ביצועים עלובים.. קנה את הR9800P ללא כל היסוס!!

מישהו מהפורום קנה R9800P וצילם תמונות (שהם בעמוד 3 ו4) מפאר קריי, זה משחק מאוד מאוד מאוד כבד והוא פעל לא חלק גם עם פילטרים גבוהים, וזה עוד כלום:

http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=24;action=display;threadid=64989

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...