עבור לתוכן

גיים אנד מובייל - שירות קטסטרופלי

Featured Replies

פורסם

ברצוני לספר על חוויית השירות הנוראית שהיתה לי עם החנות גיים אנד מובייל.

לפני כשנה קניתי מהם נקסוס 4. נסעתי עד לראשון (מנתניה) כי לא היה את המכשיר בהרבה חנויות וחשבתי שמבין אלה שיש – זו חנות בסדר.

כבר בשבוע הראשון הייתי צריך להחליף את המכשיר פעמיים. בשני המכשירים הראשונים היו בעיות. אחרי כמה חודשים התחילה בעיה של טעינה. הסוללה היתה נגמרת מהר ובמצב של חצי טעינה הטלפון היה מפסיק לתפקד. פעם ראשונה החליפו סוללה. פעם שניה החליפו גרסה. פעם שלישית החליפו סוללה נוספת. שום דבר לא עזר.

בשלב מסוים עירבתי את המנהל. הוא טען שהבאתי את המכשיר רק פעמיים. התיקון של הגרסה בכלל לא הופיע אצלם. הוא לא היה מוכן להחליף לי את המכשיר. אמר שהוא לא מכיר תקלה כזאת ואם החלפת הסוללה לא תעזור – הוא ישלח שוב למעבדה. שוב חזרתי אליו. הפעם גם היה לי שבר במסך אחרי נפילה של הטלפון. אז כבר הבנתי שאכלתי אותה. הם רצו 600 שקל על התיקון הזה. אחר כך שלחו לעוד מעבדה כדי לבדוק מחיר אחר. מאז לא שמעתי מהם. הייתי מתקשר ולא היו מדברים אתי. מבטיחים שיחזרו אלי ולא חוזרים. רק אחרי חמישה שבועות סוף סוף דיברו אתי. שלחו לי את הטלפון בדואר וכשהגיע גיליתי שהשבר שהיה כשמסרתי (רבע מסך חשוך) עכשיו כבר היה על כל המסך. עכשיו סוף סוף הודו שיש בעיה של טעינה אבל אין חלקים. כבר לא היה לי כוח לדבר איתם. הבנתי שאין סיכוי לכלום.

בקיצור, ביליתי את השנה בנסיעות רבות מנתניה לראשון ובסוף נשארתי בלי טלפון.

המלצתי: להתרחק! לא לקנות מהם!

פורסם

החליפו לך שתי סוללות בתקופת האחריות? אני חושב שזה השירות הטוב ביותר שראיתי מצד חנות בארץ.

פורסם
  • מחבר
החליפו לך שתי סוללות בתקופת האחריות? אני חושב שזה השירות הטוב ביותר שראיתי מצד חנות בארץ.

;)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים