פורסם 2015 באוקטובר 310 שנים קניתי בארה"ב טלפון סלולרי (סמסונג גלקסי s5 מיני). תוך פחות מחודש המסך התחיל לעשות בעיות.אבל אצל היבואן הרשמי שלהם בארץ אומרים שהם לא יכולים לתקן לי את זה - כי הם לא מייבאים את הדגם הספציפי הזה לארץ, אז המעבדה שלהם לא יכולה לתקן את זה (הגיוני לגמרי).תיקון במעבדה פרטית עולה כמעט חצי ממחיר המכשיר!השאלה אם הגיוני לדרוש מהם שימצאו דרך לתקן (שיזמינו מסך חלופי, או שישלחו את זה לארה"ב מבחינתי), או שזה באמת עלול להיות בעיה בשבילהם? (אני מניח שאולי ההסכמים שיש ביניהם לבין סמסונג לא כוללים מימוש אחריות על מכשירים שהם לא מייבאים)בכל זאת, המכשיר התקלקל (ועוד תוך פחות מחודש) - אשמת סמסונג.
פורסם 2015 באוקטובר 410 שנים אני אומר תדרוש מהם.לך, תגיד להם: אז מה אם לא קניתי את זה אצלכם? אז מה אם לא קניתי את זה אפילו במדינה שבה אתם פועלים ובה ויש לכם רשיון להביא את המוצרים? אני ד-ו-ר-ש שתתקנו את זה!כמובן, אל תשכח לדווח על התוצאות למרות שמאה אחוז שזה יעבוד לך.
פורסם 2015 באוקטובר 410 שנים יש לך אחריות בינלאומית? וכנראה שאין אז אתה לא יכול לדרוש שום דבר, או שתתקן את זה במעבדה או שתזמין לבד את המסך ותתקן לבד
פורסם 2015 באוקטובר 410 שנים מחבר צודק. הייתי בטוח שיש, אבל בדקתי ומתברר שהם עושים Unlock לטלפון בעצמם, אז הם נותנים אחריות במקום הספק הרשמי
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.