חיבור צורב חיצוני - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חיבור צורב חיצוני


hassid_hassid

Recommended Posts

שלום.

כולי תקווה שמדובר בפורום המתאים לכך.

יש לי מחשב נייד עם צורב (שלמען האמת, אני לא בטוח עד כמה הוא פועל).

יש לי בבית סרט בבלו-ריי שאני רוצה להעביר למחשב ושקלתי לקנות צורב/כונן בלו-ריי.

עכשיו, ראיתי בKSP, איזה צורב (שלפי התמונה לפחות הוא נראה מתאים למחשב נייד) אבל המהירות שלא לא משהו, ובנוסף, מנסיוני, אני לא הכי סומך על כוננים של מחשבים ניידים (בכל המחשבים שהיו לי/לחברים שלי, הכונן נהרס מהר יחסית).

מצד שני, במחיר מעט גבוה יותר, אני יכול לקנות פנימי למחשב נייח (שעדיין אין לי, אבל אני מניח שבמהלך השנה הקרובה אני אקנה אחד, אולי עוד שנתיים... לא יודע... אבל זה יגיע מתישהו שהוא בטווח..), שהוא מהיר יותר, ומניסיוני הם מחזיקים יותר זמן, ויש לי כבל שמתאם בינו לבין 2 (השתמשתי בו כמה פעמים לחיבור מכונן 2.5'' שהייתי צריך להעביר מידע ממחשב שנהרס לי באופן חד-פעמי).

אני בעקרון לא מתכוון להתחיל לצפות יותר מידי בסרטי בלו-ריי או משהו, אבל אני כן רוצה את האפשרות להעביר סרט/מידע מדיסק בלו ריי למחשב (אני לא חושב שאצטרך לצרוב בטווח הקרוב, אבל לחלץ מידע כן). השאלה היא האם חיבור ה-USB2 יפריע להעברת המידע מהבלו-ריי למחשב, והאם "בטוח" מספיר להשתמש בכונן פנימי למחשב נייח ככונן חיצוני למחשב (שוב, לא מדובר בכונן שאני הולך להשתמש בו ברופן יום-יומי או משהו כזה... אבל אני עדיין לא רוצה ש"סתם" יהרס לי, ואולי אפילו להכניס אותו למחשב נייח שאקנה בעתיד...)

תודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...