שוקלים לעבור ל"טריפל סי" בתור תשתית האינטרנט שלכם ויש לכם מודם של בזק? השמרו מרמאות! - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שוקלים לעבור ל"טריפל סי" בתור תשתית האינטרנט שלכם ויש לכם מודם של בזק? השמרו מרמאות!


vic07

Recommended Posts

מצ"ב העתק של הפניה שלי בעניין לרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן, שפועלת תחת משרד הכלכלה (בהשמטת פרטים מזהים כמובן):

כלקוח טרי של חברת "טריפל סי", המספקת שירותי תשתית וספק ושירותי מחשוב נוספים, התחוור לי שהחברה הנ"ל מרמה באופן שיטתי את לקוחותיה, לפחות אלו הרוכשים ממנה שירותי תשתית ושהיו קודם לכן לקוחות של חברת "בזק" בתחום הזה.

בעת הזמנת חבילת בחברת "טריפל סי", המתבצעת באופן ממוחשב ולא דרך מענה אנושי, המערכת הממוחשבת בודקת, כביכול, האם ציוד התקשורת שברשותו של הלקוח מתאים לקבלת החבילה המבוקשת. מסתבר שתוצאת ה"בדיקה" הזו, כפי שזו נמסרת ללקוח, תהיה חיובית אפילו אם המערכת זיהתה שהציוד שברשותו לא מתאים לחבילה שהוא מנסה להזמין, אלא רק לחבילה מצומצמת בהרבה. כך, למרות שהמערכת מוסרת ללקוח שהוא יכול להתחבר לחבילה המבוקשת ולמרות שנשלחות ללקוח חשבוניות המתאימות לחבילה שהוזמנה ונגבה ממנו תשלום בהתאם, בפועל מסופקת לו חבילת מצומצמת וזולה יותר, מבלי לידע את הלקוח. תופעה זו התגלתה על ידי במקרה, כשפניתי למוקד התמיכה הטכנית שלהם בגלל בעיה אחרת שנפתרה בינתיים.

יצויין שלא מדובר במצב בו מסופקת לי חבילת אינטרנט רחבה יותר מכפי שציוד התקשורת שלי יכול לנצל, אלא מצב בו מלכתחילה מסופקת לי חבילת אינטרנט מצומצמת שכן כל נסיון לספק לי את החבילה שהוזמנה יגרום לניתוק האינטרנט בביתי עקב חוסר יכולת של הציוד לעמוד בדרישות הטכניות. היות והאינטרנט סופק לי ע"י החברה ללא תקלות מהרגע הראשון, אין מנוס ממסקנה לפיה המערכת הממוחשבת של חברת "טריפל סי" זיהתה מהרגע הראשון את מגבלות הציוד שלי והגדירה לי חבילה בהתאם, אך כאמור לא נמסרה לי על כך כל הודעה ואף נגבה ממני תשלום בגין החבילה שהוזמנה ולא החבילה המצומצמת שסופקה. בנוסף, היות ומדובר בהגדרות אוטומאטיות שנעשות ע"י מערכת ממוחשבת ולא על ידי נציג שירות, לא מדובר בבעיה נקודתית אצלי בעקבות "טעות" של נציג שירות כלשהו אלא במרמה שיטתית של כל הלקוחות המבקשים להתחבר לשירותי תשתית האינטרנט שלהם.

ברשותי הקלטות של שיחות עם המוקד הטכני של החברה ומוקד שירות הלקוחות של החברה המוכיחות את דברי לעיל. למיטב ידיעתי, מכירת שירות כלשהו לצרכן הנעשית כאשר מציע השירות יודע שאין ביכולתו או בכוונתו לספק את השירות המוצע, ועוד תוך כדי יצירת מצג שווא ביודעין לפיו הצרכן דווקא כן מקבל את מה ששילם עבורו, היא עבירה פלילית.

אני מביא כאן את הדברים הללו לטובת חברי הפורום ששוקלים להתחבר אליהם. תחשבו פעמיים. הפרטים הטכניים, שבחרתי שלא להכנס אליהם בפנייה לעיל: חברת טריפל סי מציעה מספר חבילות אינטרנט, הקטנה שבהן 15/0.8 (מגה לשניה בהורדה\העלאה) והגדולה שבהן 100/3. אלו שהיו בעבר מנויים של חבילות איטיות של מחזיקים בביתם, קרוב לוודאי, מודם-ראוטר ADSL שאינו תומך בVDSL. מבין החבילות שטריפל סי מציעה, רק החבילה של ה15/0.8 מתאימה למודמים כאלו, אבל כשתנסו להתחבר לחבילות המהירות והיקרות יותר, יגידו לכם בשמחה רבה שאתם אכן יכולים להתחבר אליהן מבלי להחליף מודם, ויחייבו אותכם בהתאם, וזאת למרות שכפי שכתבתי לעיל המערכת האוטומטית שלהם מזהה מיידית שהמודם שלכם תומך רק בADSL ומגדירה אתכם אוטומאטית לחבילה של ה15/0.8, וזאת, כאמור, בלי ליידע אתכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

על הדרך אוסיף ואומר שגם מהירויות החבילות "שונות" מסתבר שיש חבילות עם תעדוף אני לדוגמה הייתי על 40מגה "רגיל" שחוויתי בה איטיות בלתי נסבלת.

אחרי שיחות ארוכות עם מוקד השירות שבהם שללו בכל תוקף שיש חבילות בעלי תעדוף כלשהו.

בשיחה האחרונה שלי למוקד (לפני כמעט 8 חודשים) תפסתי נציג במשמרת הלילה שבדק את אותה הבעיה שחוויתי ואישר את טענתי

לגבי אותה חבילה "מהירה יותר",בקשתי ממנו שנציג בכיר יצור עמי קשר במיידי למחרת היום.

למחרת היום חזר אלי נציג בכיר ואמר שכאשר נרשמתי לחבילה רכשתי את החבילה האטית,הסברתי לו שהנציגה שמכרה לי את החבילה

לא יידעה אותי על דבר שכזה ולולא ידעתי זאת לא הייתי מתחבר,הנציגה התנצל בפני ו"שדרג" את המהירות ל-40מגה מועדף והפלא בפלא האטיות נעלמה כלא הייתה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצור, כולם רמאים ושקרנים. מוכרים יותר רוחב פס משיש להם למכור, וממציאים שיטות שונות ומשונות בשביל שהלקוחות לא ישימו לב שהם ממש לא מקבלים את מה שהם שילמו עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך אפשר לשנות את זה ?

פניתי אליהם במייל והם לא חזרו אליי, כבר כמה פעמים.

מאז ששדרגתי לדאבל של טריפל לא שמעתי מהם...

יש לי חבילה של 3/25...

פעם כשרק התחברתי ראיתי שהייתה אופציה באתר שלהם לחבילה רגילה ומשהו עסקי או מקצועי או לא זוכר איך קראו לזה, מה שאמרתם על תעדוף הכוונה לזה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על הדרך אוסיף ואומר שגם מהירויות החבילות "שונות" מסתבר שיש חבילות עם תעדוף אני לדוגמה הייתי על 40מגה "רגיל" שחוויתי בה איטיות בלתי נסבלת.

אחרי שיחות ארוכות עם מוקד השירות שבהם שללו בכל תוקף שיש חבילות בעלי תעדוף כלשהו.

בשיחה האחרונה שלי למוקד (לפני כמעט 8 חודשים) תפסתי נציג במשמרת הלילה שבדק את אותה הבעיה שחוויתי ואישר את טענתי

לגבי אותה חבילה "מהירה יותר",בקשתי ממנו שנציג בכיר יצור עמי קשר במיידי למחרת היום.

למחרת היום חזר אלי נציג בכיר ואמר שכאשר נרשמתי לחבילה רכשתי את החבילה האטית,הסברתי לו שהנציגה שמכרה לי את החבילה

לא יידעה אותי על דבר שכזה ולולא ידעתי זאת לא הייתי מתחבר,הנציגה התנצל בפני ו"שדרג" את המהירות ל-40מגה מועדף והפלא בפלא האטיות נעלמה כלא הייתה.

אתה יכול לכתוב אם השם של החבילה המתועדפת? יש המון חבילות של 40 מגה הורדה במערכת שלהם ולא חשבתי שיש ביניהם הבדל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 שנה מאוחר יותר...

אומנם הפוסט הזה קצת ישן, אבל היום נתקלתי בבעיה דומה ששיחה של שעה עם בינלאומי לא הצליח להניב פתרון.

הצלחתי בסוף להתחבר עם L2TP רק אחרי שהוצאתי מהחשמל את ה HOT BOX והחזרתי אותו. הטריק שתמיד עובד עבד שוב :) לא משנה בכלל מה קינפגתי בראוטר, הבעיה הייתה בהוט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...