אורנג' מתנערים מהטעיה מכוונת של נציג שירות - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אורנג' מתנערים מהטעיה מכוונת של נציג שירות


Sting

Recommended Posts

שלום לכולם, לפני מספר ימים הורי נסעו לסניף מרכזי של חברת אורנג' במטרה לבדוק הצעה לקניית נייד, לאחר שאימי קיבלה הנחיה לקנות G2 שיספק את הצרכים שלה, רצוי לציין שהנייד הקודם שלה הוא גלקסי 3 מיני שלא מספק את הצרכים שלה ואשר כידוע מדובר בגרסה "מסורסת" (לשוק הביניים) של מכשיר הדגל בזמנו גלקסי 3. לכן הצעתי לה לרכוש את ה G2.

הנציג בצורה מכוונת נתן להם להאמין שהם קונים את ה G3 בזמן שהוא מכר להם בעצם את ה G3 beat שהוא גרסה מוחלשת של המכשיר שהם ביקשו ואשר לא עונה על הצרכים של אימי וכמו כן על מה שהיא ביקשה.

העובדות:

1. הנציג ציין שמדובר ב LG3 BEAT אך לא ציין את אופיו של המכשיר.

2. הנציג ציין מחיר שוק שגוי של המוצר של כ 2200 ש"ח, מחיר אשר זהה למחיר השוק של ה G3, מחיר השוק של ה G3 beat הוא כ 1000 שקלים.

מיותר לציין שאורנג' מוכרים את המכשיר במחיר גבוה ממחיר השוק בכ 1500 שקלים, הנציג אף הוסיף בהטעיה כי מדובר במבצע מיוחד ללקוחות אלביט על מספר מכשירים מוגבל.

3. הנציג טען כי מדובר במכשיר אשר יותר חזק מה G2 שאימי ביקשה לרכוש, טענה שנייה שהיא שקר גס.

4. הנציג לא ציין באף שלב את אופיו האמיתי של המכשיר ואשר מדובר במכשיר "מוחלש" אשר לא זהה ל G3 המוכר ולא נמצא באותה רמה.

5. לא חפים כאן מהטעיות, השם Beat אינו מרמז בשום צורה על כך שמדובר במכשיר מוחלש, ונציג אורנג' ניצל את עיניין הזה.

בסופו של דבר מדובר כאן על נציג מכירות שמשחק על התחום האפור, אך לדעתי הוא לקח את זה כמה שלבים רחוק מידי בזאת שהוא שיקר להם וגרם להם להאמין שמדובר במוצר אחר מאשר המוצר שהם קונים.

אורנג' מתנערים מאחריות על הניציג שלהם ועל השקרים שהוא סיפר, הם מסרבים להחזיר את המוצר לאחר שאימי השתמשה בו מספר ימים, עד בעצם שבאתי לבקר אותה וגילתי שאין מדובר ב G3 אלה ב G3 המוחלש.

השאלה שלי היא, האם מה שהנציג נחשב הטעיה? שקר? האם הסתרת פרטים רלוונטים לגבי טיב המוצר אינו הטעיה או לפחות חוסר גילוי נאות וניצול אנשים מבוגרים שאינם מבינים ברזי מוצרים טכנולוגים?

אשמח להמלצות לדרכי פעולה להמשך הדרך.

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מילה נגד מילה.

זה בעייתי.

1.תנסו להחזיר את המכשיר או למכור אותו לצד שלישי.

2.תתנתקו מאורנג ולעולם אל תקנו מכשיר מחברה סלולרית, אלא מחנות פרטית שתמצאו בזאפ.

אגב, כל עוד לא חובר לחשמל - הם מחוייבים לקבלו בחזרה.

שימוש במכשיר חשמלי, נחשב, לפי לשון החוק כחיבור לחשמל.

כדאי לכם לפנות לעו"ד, אולי הוא יוכל לייעץ לכם יותר.

בכל אופן, אני מקווה שלפחות כיבתם את המכשיר ושמתם אותו בצד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אורנג' מסרבים לקבל בחזרה אתה המכשיר בטענה שדיברו בו יותר מ 25 דקות, טענה זו מתאימה אולי למקרה בו לקוח מתחרט על קנייה של מוצר מסויים אך לא במקרה שבו המכירה בוצעה במרמה ותוך כדי הצגת מצג שווא.

כמו כן, למכשיר הנ"ל אין ביקוש בשוק, מכירה שלו ביד 2 תגרום להפסד של קרוב ל 1000 ש"ח (מחיר שוק קנייה 1500, מחיר שוק 1000... יד שנייה עם מוצר ללא ביקוש) שאנחנו לא מוכנים לספוג.

2. אני כבר מזמן לא קונה מהם, שוב, המוכר הטעה אותם וגרם להם להאמין שמדובר במחיר מציאה ללקוחות אלביט על מספר מכשירים מוגבל.

בשורה התחתונה, המוכר וגם מנהלת הסניף יודעים בדיוק מה היה כאן! המוכר יודע שהוא הסתיר פרטים על המוצר שהוא מכר וגרם להם להאמין שהם קנו משהו אחר, המנהלת מגנה על הנציג למרות שהוא שיקר ומכר מוצר בצורה כזו. חבל שחברה בסדר גודל כזה לא חושבת מחוץ לקופסה ולעוגמת הנפש שהיא גורמת אלה מתחבה מאחורי חוזים משפטיים ותחבולות מכירה של מדינה בעולם שלישי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעצבן אבל לא נראה לי שיש דרך 'טובה' או 'קלה' לצאת מהברוך.

לפי דעתי אם המכשיר לא מספיק בשבילכם, תנסו להחזיר את המכשיר אפילו תמורת זיכוי או שדרוג כלשהו.

אם זה לא הולך, פשוט תשתמשו במכשיר וזהו.

הדרך ה'קשה' היא לעשות רוח רעש וצלצולים, להתעסק בזה, להציק להם, לפרסם בפייסבוק וכו' וכו' בתקווה שיוותרו לכם רק כדי שתעזבו אותם כבר,

והאפשרות המשפטית גם קיימת למרות שאני לא מבין בזה אבל קשה לי להאמין שיש לכם פה עילה לתביעה בטח כשאין לכם שום ראיות לדברי הנציג מכירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמרת שזה דרך אלביט. ניסית לערב איזה גורם מאלביט ?.

אני די בטוח שאם דוד/סימה/יעקב/אריה מהוועד יתקשר לסניף ויבקש להחליף - יהיה שינוי דיסקט כלשהו.

- - - תגובה אוחדה: - - -

אגב,

http://www.amazon.de/LG-Smartphone-Touch-Display-Speicher-Android/dp/B00EQ8Y7AG/ref=sr_1_1?s=telephone&ie=UTF8&qid=1440090903&sr=1-1&keywords=lg+g2+d802

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תעשה רעש, כמה שיותר רעש יותר טוב.

לדעתי שווה לך לבדוק את האפשרות לתביעה, אבל רק עורך דין יוכל לתת לך חוות דעת אמיתית. כנראה שלא יהיה על מה כי הנציג אמר במפורש שהמכשיר הוא G3 Beat, כך שהטעות נופלת בעיקר על הבורות של ההורים שלך בתחום...

בכל מקרה, תנסה את שיטת הרעש, בעיקר במקומות ציבוריים. חוץ מזה, תאיים בניתוק. גם אופציה לא רעה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

עדכון, לבסוף העניין נפתר ע"י שהמכשיר הוחזר והעסקה בוטלה, אך לא לפני שהיה צריך להפגין שירירים ורעש (ע"י מכתב חריף מועד העובדים של אלביט). חבל שאורנג' בוחרים להתעלם כאשר פונים אליהם בדרך הרגילה, מי יודע מה היה קורה אם לא היה לנו גוף חזק לצידנו.

אני בכל אופן למדתי לקח לא להתקרב יותר לאורנג' ולנציגים הנוכלים שלהם שאורנג' בוחרת לגבות, ושבמדינה שלנו לא מספיק להיות צודק אלה צריך גם לדעת להלחם על מה שמגיע לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...