פורסם 2015 באוגוסט 1410 שנים שלום. רכשתי לאחרונה טלוויזיה שהתמונה בה מרצדת לפעמים.בדקתי עם הממיר של יס ועם החיבור מהמחשב ובשניהם היא מרצדת לפעמים.נראה שקיבלתי טלוויזיה תקולה.אפשר להחליף אותה?אפשר לאיים שאבטל את העסקה אם הטכנאי לא יחליף?
פורסם 2015 באוגוסט 1410 שנים תתחיל בלצלם וידאו של הטלוויזיה בזמן שהתמונה מרצדת, גש עם הסרטון לחנות ובקש שיטפלו בבעיה.אל תתחיל בלאיים. תתנהג כמו בן אדם.
פורסם 2015 באוגוסט 1410 שנים מחבר זה לא חנות. זה טכנאי שבא הביתה.אם הוא לא יסכים לתקן אותה, פשוט להגיד לו לקחת אותה לתיקון?יש בכלל סיכוי שהוא יחליף אותה? נערך 2015 באוגוסט 1410 שנים על-ידי srulikg
פורסם 2015 באוגוסט 1410 שנים תבקש שיחליף. אם לא יסכים יש חוק לטובתך לגבי ביטול עסקה (בהנחה שלא עברו 14 ימי עסקים אם אני זוכר נכון).
פורסם 2015 באוגוסט 1410 שנים רגע... צילום טלוויזיות לא יוצר ריצודים בגלל שהפריים הנקלט לא מסונכרן עם התמונה המוצגת?אם כן אז זאת לא בדיוק ההוכחה האמינה ביותר.בכל מקרה אתה לא צריך להוכיח.פשוט תתעקש באופן מוחלט וחזק מכוח האמת האבסולוטית שאינה ניתנת לוויכוח.truth will set you free
פורסם 2015 באוגוסט 1410 שנים תלוי למה הוא קורא ריצוד. יש את ה״גלים״ האלה שרואים כשמצלמים מסך בווידאו, אבל אם מדובר בהפרעות מסוג אחר הן תקלטנה בווידאו.
פורסם 2015 באוגוסט 1410 שנים השאלה המרכזית היא דרך איפה ביצעת את ההזמנה.אם דרך האינטרנט אז החוק לצידך ואתה יכול לבטל את העסקה על בסיס "אי התאמה".
פורסם 2015 באוגוסט 1410 שנים אם הטלויזיה אכן תקולה, אז זה לא משנה היכן ואיך קנית אותה - המוכר מחוייב על פי חוק לתקנה, להחליפה או לבטל את העסקה. אם הטלויזיה אינה תקולה אלא רק "לא מוצאת חן בעיניך", אז ההחזרה היא לפי מדיניות ההחזרות של בית העסק (אין שום חוק מיוחד עד כמה שידוע לי שמתייחס לקנייה בבית עסק פיזי) כפי שזו נמסרה לך בעת הרכישה.
פורסם 2015 באוגוסט 1410 שנים למה ישר לחשוב שלילי, תנסה לתקן או להחליף לא ילך תתחיל עם אגרופים, תתעד כל תקלה וכל פנייה שלך אליהם בנושא, רצוי במייל\פקס.
פורסם 2015 באוגוסט 1410 שנים אם הטלויזיה אכן תקולה, אז זה לא משנה היכן ואיך קנית אותה - המוכר מחוייב על פי חוק לתקנה, להחליפה או לבטל את העסקה. נכון, אבל שים לב לכל המשפט הארוך שכתבת: "לתקנה, להחליפה או לבטל את העסקה."ברוב המקרים (זה גם מה ששקם אלקטריק יעשו) החנות פשוט תשלח אותך למעבדת היבואן. ועכשיו לך תתווכח איתו. תשלח את הטלוויזיה לתיקון, תהיה כמה ימים (במקרה הטוב!) בלי טלוויזיה, ואח"כ גם אם תקבל אותה בחזרה מתוקנת - הרי לך מוצר שמהיום הראשון שלו אצלך הוא כבר במצב "אחרי תאונה".מוצרים שהם DOA אין שום סיבה שהלקוח יאלץ להתמודד עם הטיפול בהם. מוצרים שהם DOA צריכים להיות מוחלפים במוצרים חדשים במקום.זאת בדיוק הסיבה שאני תמיד מזמין דרך האינטרנט. עדיף אפילו לעשות הזמנה דרך האינטרנט עם איסוף עצמי - ואז ללכת לחנות ולקחת.. זה בדיוק אותו דבר רק שאז זה עדיין נחשב מכר מרחוק והחוק לצידך.
פורסם 2015 באוגוסט 1410 שנים כתבתי מה אומר החוק. לא נכנסתי לפרשנות האם החוק הגיוני או לא. בשיטה שלך, אגב, החוק עדיין אינו לצידך - זכות ביטול העסקה מותנית בכך שלא נעשה במוצר שימוש, והרי כדי לגלות שהמוצר תקול, אלא אם הוא שבור פיזית באופן נראה לעין, צריך לעשות בו שימוש. אמנם שום דבר לא מונע ממך להגיד שלא הדלקת בכלל את הטלויזיה ופשוט התחרטת על הקניה, מבלי לספר על התקלה, אבל זה עדיין לא מצב תקין.
פורסם 2015 באוגוסט 1410 שנים תזמין טכנאי.אם הוא מחליף לך אותה - סבבה.אם הוא לא מחליף לך אותה - תגיד שהיא לא מתאימה לך ותנסה להחזיר אותה לבית העסק.חשוב לא לחרוג ממגבלת ה14 יום.עריכה 2 : בגלל שהמוצר פגום, אז אתה יכול להחזיר אותו, באם החברה לא מתקנת/מחליפה אותו, תוך זמן סביר.1.http://www.consumers.org.il/category/defective-product2.http://www.consumers.org.il/category/defective-products
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.