עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כונן קשיח מת?

Featured Replies

פורסם

אז ככה, מדובר במחשב חדש שהרכבתי לפני פחות משבועיים.

רכשתי SSD חדש שעליו מותקנת מערכת ההפעלה ואני משתמש בשני הארד דיסקים ישנים בשביל המדיה וכל התוכנות שמותקנות במחשב.

אתמול נתקלתי במסך שחור כאשר הפעלתי את הווינדואס (8.1), חיפשתי קצת באינטרנט וראיתי שזו בעיה די נפוצה. ניסיתי כמה מדריכים שמצאתי כדי לנסות ולסדר את הבעיה אך ללא הצלחה.

לבסוף החלטתי פשוט לפרמט את הSSD ולהתקין מחדש את מערכת ההפעלה, גם ככה מדובר במחשב חדש שלא מותקנות בו הרבה תוכנות וכל המדיה על הארד דיסקים גם ככה.

מאז שפרמטתי אחד מהארד דיסקים (זה שעליו היו מותקנות כל התוכנות) לא הופיע, כמובן שניסיתי לאתר אותו בDisk Managment אך הוא לא הופיע שם וגם לא בBIOS.

ניסיתי להחליף חיבורים וכבלים ושום דבר לא עבד. לבסוף אפילו ניסיתי להחליף את הPCB שלו עם הארד דיסק השני (הם זהים) וגם זה לא עבד.

אני כבר באמת לא יודע מה לעשות, מעולם לא קרה לי שהארד דיסק מת ככה בפתאומיות בלי שהיו סימנים מוקדמים של בעיות בסקטורים.

ההארד דיסק רשמית מת? יש עוד משהו שאפשר לנסות?

נערך על-ידי DISSOHEAD

פורסם

אני אוסיף לדברי KAKADU, שיש מה לעשות, אך כמו שכתב - השאלה אם שווה להתאמץ בשביל זה -

יש חברות שחזור מידע אליהן אתה יכול לפנות טלפונית, כמו למשל: http://www.tictac.co.il - אני לא מכיר את החברה וזו לא פרסומת, סתם הוצאתי בחיפוש מהיר בגוגל.

קח בחשבון שזה יכול להגיע לכמה אלפי שקלים, ומכאן השאלה עד כמה זה הכרחי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.