קנדה בידינו - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קנדה בידינו


hellyeahmofo

Recommended Posts

"המדינה הזו הלא חשובה בצפון"?????

בוא תשמע בחור, אני קנדי ואין לי מושג אם כתבת את זה ברצינות או לא אבל כמה דברים:

המדינה "הלא חשובה הזו" בנתיים:

1.) מספקת שירותי בריאות -לגמרי- חינם , מניתוחים ועד לביקורי רופא (חוץ מניתוחים קוסמטיים) שבארץ בנתיים לא רק יבקשו ממך כסף על כל דבר שתעשה פה אלא שגם בסורוקה לדוגמא נגמר להם הכסף לחבילות אינפוזיה ונותנים לפציינטים 2 כוסות תה במקום אינפוזיה...

2.) אם אתה סטודנט במדינה, המדינה תממן לך את הלימודים ואת כל הצרכים הנלווים (מכונית, שכ"ד, ספרים וכו') להלוואה לכל אורך התואר ואחרי התואר יסדירו איתך תשלומים ב -0%- ריבית!!! שכאן בארץ בנתיים רק מעלים את שכר הלימוד והשר שיטרית לא מבין איך סטודנטים הם חצופים שמבקשים סיבסוד ממשלתי ודורש מכל הסטודנטים לעבוד בעודם לומדים במסגרת לימודים מלאה!!!

3.) אין "סלאמ'ס" -שכונות עוני -בכלל-, אין שכונות של מסוממים ופושעים, אין כמעט פשע, שבארץ לכל עיר יש את המרכז סחר בסמים שלה, שלא לדבר על ב"ש ששם לא רק יש את היהודים, אלא גם בדואים שמרגישים שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים כי המשטרה פוחדת לרדוף אותם עד לכפרים שלהם.

4.) רמת אבטלה זניחה עקב משק בריא, אפילו שלשכת הסעד הקנדי מציעה $2500 קנדי למובטלים בחודש שבארץ יש אנשים בלי בושה צועקים ברדיו שהם גאים שהם "מזיינים את המדינה" שכל יום הם הולכים למנגלים עם חברים ושהמדינה משלמת להם כל חודש.

5.) חברות וטכנולוגית תקשורת: בנתיים שבארץ המסכנה הזו צריכים לחכות לשר התקשורת שיחליט מתי לפתוח את השוק לטכנולוגיות חדשות, למי לתת זיכיונות על טובות הנאה שיקבל מהם ואיזו חברה מונופוליסטית תסתדר עם האינטרסים שלו, בקנדה יש גולשים שכבר גולשים בVDSL ללא בעיות חיבור ומהירות של חברות מונופוליסטיות ותחמניות ולעזאזל, לא רק קו המכירות של החברות בקנדה מתחיל ב1-800 אלא גם התמיכה ושירות הלקוחות.

6.) בנקים מסחריים בקנדה לא ינצלו אתכם כלכלית, לא יגבו 0.64 אגורות על כל הוצאה מהכ"א שלכם, יועצי ההשקעות לא רק ייעצו על הקרנות של הבנק אלא גם על קרנות ולא יתייחסו אליכם כאילו הם עושים לכם טובה שאתם בבנק שלהם, ובטוח בטוח, על כל הניצולים האלו המנכ"לים שם לא ירוויחו משכורת שנתית שמגולמת מכל הניצולים בסך 4 מיליון שקל(!!!).

7.) אנשים לא ילכו ברחוב ויזרקו זבל על הרצפה גם שאין פח בסביבה, שהם הולכים עם הכלב הם ייקחו שקית איתם, אין ערסים אוכלי חינם שילכלכו ויטנפו את המדינה עם הנוכחות המביישת שלהם.

8.) אין ראשי ממשלה שקונים איים ע"ח המדינה.

9.) גם שבלי כוונה שכחת ליסוע בירוק כי הסתכלת במפה, אף אחד לא יצפור לך מאחור.

10.) אין אוטובוסים מתפוצצים, חנויות מתפוצצות, בתי קפה מתפוצצים, אין ילדים בני 18 שחוזרים הביתה בארונות קבורה מהיתקלות.

10 עובדות.

ולמי שישאל, אני כבר אחסוך, אני לא נשאר במדינה הזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שהיא עשירה אומר שהיא חשובה?!

מה כל כך חשוב במדינה שדואגת רק לעצמה ועל הסמל של הדגל שלה יש עלה של מיפל :P

יש לי חבר שרוצה בעתיד לגור בקנדה ואני מתעצבן עליו בכל פעם ומסביר לו שזו הארץ שלו ואיו לו מה לחפש שם.

מה כבר יש במדינה הזו? כסף,שלג(הרבה שלג),סדרות מפגרות כמו סוף פארק ואילי צפון :P...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל בכל זאת ארץ כמו שלנו אתה לא תמצא

אתה מנסה לשווא למצוא יתרון, גול לטובתנו, מול איכויות החיים בקנדה. נכון, ארץ כמו שלנו אני לא אמצא. אני אמצא אחת יותר טובה... ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ומה יש במדינה שלנו?

חוץ מהישראליות?

סדרות מפגרות כמו "האקדימה לצחוק" וכוכב נולד?

אם זה הדבר שמציק לך במדינה שלנו אז אתה מוזמן לעזוב

תבינו אף אחד לא מחזיק אתכם פה בכוח. בשביל אחד כמוני שישראל בשבילו זה הכל, הדבר הכי חשוב (וזה רק מתגבר אצלי במיוחד אחרי שחזרתי לפני שבוע מפולין) זה ממש מגעיל לשמוע אתכם מתלוננים. אני בטוח שתאבו מאד לחיות בקנדה ולראות טרנס ופיליפ כל היום (טוב אולי חוץ מהקטע של טרנס ופיליפ)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...