פורסם 2015 ביוני 2810 שנים בשבוע שעבר מצאנו מוצר במחיר מצויין באחת החנויות המקוונות. האתר הוא ישראלי אך מייצג חנות במדינה אחרת (כרגע לא משנה מי ומו). עקב טעות טכנית המוצר שתומחר באתר היה כ-90% פחות מהמחיר שהוצג באתר הראשי של החברה (במדינה אחרת) ובאתרי מכירות אחרים. אני ועוד כמה חברה מיהרנו לרכוש את המוצר (לפי דעתי לא מעט עשו זאת) וחוייבנו, אך חלק מהחברה קיבלו מייל ביטול אחרי יום בטענה מצד המוכר שחלה טעות בתמחור ולכן הם מזכים את הלקוח. לא שאלו את הלקוחות, פשוט שלחו את המייל וזיכו באופן אוטומטי. אני ועוד שני חברים לא קיבלנו את המייל עם הביטול ואנחנו גם לא רואים זיכוי בפייפאל. האם המהלך של החברה הוא חוקי בעניין הזה? הרי החוק ידוע לכולם וגם להם.
פורסם 2015 ביוני 2810 שנים נו באמת. אם מדובר בטעות תמימה של המוכר החוק לגמרי לצידו. אתה תהיה זה שצריך להוכיח אחרת.החוק מכיר בכך שאנשים לא מושלמים וטועים לפעמים.הדבר היחיד שצריך לקרות הוא שיוחזר לך הכסף.
פורסם 2015 ביוני 2810 שנים מחבר אין בעיה עם הטעות התמימה ואני מקבל את זה. המחיר הנמוך פורסם לפחות 24 שעות אם לא יותר (עכשיו המחיר קפץ למחיר שאמור להיות).תראו תגובה שקיבל חבר שלי לפני כמה דקות מעו"ד אחד."שלום, בהתאם לחוק הגנת הצרכן האחריות חלה על המוכר בדיוק כמו ברכישה בחנות לא מקוונת ולכן ברגע שרכשת מוצר במחיר שהוצע, על החברה, למרות טעותה, למכור לך את המוצר במחיר שרכשת אותו. החברה אינה יכולה לבטל עיסקה מיוזמתה בשל הטעות שלה. במקרה זה יש לך את הזכות לתבוע את החברה בבית משפט" נערך 2015 ביוני 2810 שנים על-ידי shmulik_miata
פורסם 2015 ביוני 2810 שנים 1. הוא עורך דין ואני לא. אבל אני די בטוח שאני זוכר מקרים דומים שנגמרו הפוך. 2. בהצלחה עם לתבוע חנות מחו"ל
פורסם 2015 ביוני 2810 שנים אין בעיה עם הטעות התמימה ואני מקבל את זה. המחיר הנמוך פורסם לפחות 24 שעות אם לא יותר (עכשיו המחיר קפץ למחיר שאמור להיות).תראו תגובה שקיבל חבר שלי לפני כמה דקות מעו"ד אחד."שלום, בהתאם לחוק הגנת הצרכן האחריות חלה על המוכר בדיוק כמו ברכישה בחנות לא מקוונת ולכן ברגע שרכשת מוצר במחיר שהוצע, על החברה, למרות טעותה, למכור לך את המוצר במחיר שרכשת אותו. החברה אינה יכולה לבטל עיסקה מיוזמתה בשל הטעות שלה. במקרה זה יש לך את הזכות לתבוע את החברה בבית משפט"תחשוב רגע שבמשך ה- 24 שעות האלו קנו עשרות/מאות אנשים את המוצר במחיר שהוא טעות, אני מתאר לעצמי שגם רובם ידעו שהמחיר לא תקין, נראה לך באמת שהעסק יפסיד כלכך הרבה כסף בגלל הטעות הזו? נראה לך שהחוק ידרוש את זה ממנו? נראה לך ששופט יקבל את העמדה שלך (ושל כל שאר הקונים)?במקום למהר ולקנות, היית צריך ליצור קשר עם בעל העסק ולהעיר לו על הטעות.
פורסם 2015 ביוני 2810 שנים אם המוכר הוא מחו"ל, והחיוב הוא למכור בחו"ל , אף על פי שיש לחברה נציגות כלשהי היא לא אחראית למחיר לדעתי. אם שילמת בPAYPAL אז תבקש מהם לבטל את העיסקה ולזכות אותך. עם הסיבות שציינת פה.
פורסם 2015 ביוני 2810 שנים http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000688237וספציפית מה שנכתב בסוף:לדברי השופט, "אם נעשה מעשה קונדס שכזה, או טעות קיצונית - הרי שניתן להחיל את דיני הטעות, מאחר שלא ידו של העוסק בכך. אמנם בהגנת הצרכן עסקינן, אולם בית המשפט ישקול נסיבות כל מקרה לגופו".
פורסם 2015 ביוני 2810 שנים הדבר היחיד שלא לצידך בכל הסיפור הזה זה שהאתר הזה לא שייך לחנות עצמה אלא גורם מקשר כפי שרשמת.. אני לא יודע איך החוק/בית משפט יתייחס לדבר הזה.בכל מקרה- זה משהו שעו"ד רשם בדיוק על התופעה-http://www.kleinman-law.co.il/Article.aspx?artid=27&id=5וזה מקרה מלפני כמה שנים מפורום אחר שנגמר עוד לפני בית משפט-http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=157733&postdays=0&postorder=asc&start=0אני לא עו"ד ולא רוצה להפיץ ציפיות שווא אבל לפי דעתי יש כאן קייס.
פורסם 2015 ביוני 2810 שנים האינטרס של עורכי דין הוא לספר לך סיפורים על זה שיש לך קייס על בסיס החוק להגנת הצרכן, כדי שתשלם להם כסף.אתה תפסיד במשפט בין היתר כי לא תוכל להוכיח תום לב.אבל לפחות העו"ד ירוויח מזה קצת דמי כיס.בהצלחה.
פורסם 2015 ביוני 2810 שנים לפני כמה שנים (2009) היה מקרה דומה עם DELL העולמית, שהציעו בטעות מסך ב-15$.הם קיבלו 26,000 הזמנות, על יותר מ-140,000 (!!!) מסכים.הם ביטלו את כל ההזמנות.בתור פיצוי כדי שלא יכעסו עליהם, הם נתנו לקונים קופון של 30$ לקניה עתידית.גם בארץ קרה בעבר מקרה דומה, באותה שנה.טעות הקלדה בפרסום של אופיס דיפו.http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3741609,00.htmlלא עשו להם כלום, הם לא מכרו אפילו מוצר אחד במחיר השגוי.צא מהסרט.
פורסם 2015 ביוני 2810 שנים מחבר האינטרס של עורכי דין הוא לספר לך סיפורים על זה שיש לך קייס על בסיס החוק להגנת הצרכן, כדי שתשלם להם כסף.אתה תפסיד במשפט בין היתר כי לא תוכל להוכיח תום לב.אבל לפחות העו"ד ירוויח מזה קצת דמי כיס.בהצלחה.במקרה אין לעורך דין שום אינטרס כי מדובר פה על סכומים שעומדים בקריטריונים של תביעות קטנות. אולי הוא יכול להרוויח ממכתב שהוא ינסח.אגב, לאתר יש גם תמיכה בארץ והוא גם מפורסם בארץ במדיות השונות (אני מניח שאתם מסוגלים כבר לנחש). נערך 2015 ביוני 2810 שנים על-ידי shmulik_miata
פורסם 2015 ביוני 2810 שנים מה שקורה בשאר העולם לא קשור.במקרה עם אופיס דיפו מה שכתוב בכתבה בYNET זה שקר!!! כי הם כן מכרו ללקוחות במחיר הטעות ביום הראשון של המבצע.(בגדול YNET וידיעות אחרונות בעלות עניין ולא הייתי סומך על כל מה רשום שם.. )אבל שוב, אני לא עו"ד אבל גם אתה לא.. (למה שהצרכן יצטרך להוכיח תום לב?! אם כבר ההיפך...) החוק קובע פיצוי ללא הוכחת נזק.בכל מקרה, אני ממש לא צועק 'קח עו"ד ותתבע' אבל אני רק אומר שיש לו טענות ראויות ולא מופרכות ושלא להתקפל בקלות מול החנות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.