פורסם 2015 ביוני 2410 שנים אהלןברצני לחלוק עמכם חוות דעת בנוגע לחנות TMS הממוקמת בנתניה.לפני שבוע רכשתי בחנות חלקי מחשב במחיר של כ8500₪ במזומן.כשהגעתי הביתה והתחלתי בתהליך הבניה הבחנתי בכך שהלוח אם אינו תואם את מה שהזמנתי והביאו לי לוח זול בכ120₪ (הלוח שהוזמן היה x99 g1 וקיבלתי x99 ud7 שניהם של gigabyte)למחרת התקשרתי לחנות והסברתי להם על המקרההם אמרו בוא לחנות ונחליף.הגעתי לחנות עם הלוח ארוז בדיוק כמו שקיבלתי אותו.ופה התחילו ההתחמקויות.״תקשיב הלוח שהבאת פגום״״ניסו להרכיב אותו״הסברתי להם ששמתי בדיוק 2 ברגים ופתאום הבחנתי בדגם שכתוב על הלוח והבנתי שזה לא מה שהזמנתי.יש לציין שיצאתי מהחנות הכל היה ארוז כך שלא רואים את דגם הלוח.בתגובה החנות אינה מוכנה לקבל את הלוח להחלפה.ואותי ״עקצו״ בלוח פגום ו 120₪ החנות אינה מוכנה לשמוע על החלפה או לפחות להחליף ללוח משומש מהדגם שהייתי אמור לקבל.היחס המזלזל והשירות סליחה על הביטוי זוועתי של מנהל החנות ׳קיריל׳ היה מתחת לכל ביקורת.עצוב לדעת שככה מתייחסים ללקוח הכי נח שיכול להיות.בא עם כסף מזומן קונה חלקים בלי לשאול שאלה אחת אפילו וזה מה שקורה, יריקה בפרצוף.אני באופן אישי דיי בטוח שהכל היה במכוון.הביאו לי לוח ״פגום״ שלא הזמנתי על מנת להיפטר ממנו בדרך כזו או אחרת.ואחרי זה לשבור איתי את הראש.בכל מקרה רק רציתי ליידע אתכם באיך עבדו עליי עם לוח אם ו2000₪ שהלכו להם כהרף עין.בחנות הזו עשיתי קניות של מעל לכ200,000₪ עם משפחתי וחבריי.ולשם אני לא אחזור זה בטוח.וגם אפרסם את הסיפור הזה בכל מקום אפשרי.מקווה למנוע את הקומבינה הבאה.**מנהלים במידה וזה לא המקום אבקש להעביר למקום המתאים, תודה מראש** נערך 2015 ביוני 2510 שנים על-ידי Nemesis
פורסם 2015 ביוני 2410 שנים מחבר אני לא רואה סיבה אחרת לזה שהביאו לי לוח אם שאינו תואם את מה שהזמנתי.לדעתי הכל תוכנן מראש.במיוחד אחרי ש״עושים לי טובה״ ושולחים לי לתיקון ״משהו שלא אמורים לעשות״כל האצבעות מצביעים לכיוון אחד.אני התאכזבתי.
פורסם 2015 ביוני 2410 שנים רגע אני רוצה להבין , לבסוף הסכימו להחליף לך את הלוח , ואתה רק לא מרוצה מהיחס ?
פורסם 2015 ביוני 2410 שנים מחבר לבסוף נשארתי בלי לוח ובלי החלפה ובלי החזר כספי שמגיע לי עקב טעות בדגם שקיבלתע
פורסם 2015 ביוני 2410 שנים אם מה שאתה מספר זה נכון אני הייתי מבסוט דווקא מהמקרה. תתבע להם את הצורה ותקבל אחלה כסף, התביעה הכי קלה בעולם.בהצלחה. נערך 2015 ביוני 2410 שנים על-ידי AmitL
פורסם 2015 ביוני 2410 שנים מחבר הם טוענים שהבאתי לוח פגום למה? כי ראו שהרכבתי 2 ברגים בצדדים.בשבילם זה לוח פסול
פורסם 2015 ביוני 2410 שנים מחבר בחשבונית כמובן את הלוח שהייתי אמור לקבל.טוב שלפחות זה רשום אחרת בטוח הייתי ממציא מבחינתם לא?
פורסם 2015 ביוני 2410 שנים אם בחשבונית כתוב לך מוצר X שהזמנת , וקבלת Y וגם אם פתחת את המוצר, זה נעשה בתום לב והיו צריכים להחליף. אבל מוזר שזה קורה, הרי המוצרים מנוהלים במספר סידורי , איך אפשר להתבלבל?צריך לחכות לתגובה של של החנות (קיריל) הוא הנציג שלהם בפורום פה נערך 2015 ביוני 2510 שנים על-ידי shimonta
פורסם 2015 ביוני 2410 שנים מחבר זה מה שמאוד מוזר לי.בגלל זה אני חושד שהיה להם לוח דפוק וחיפשו למי להלביש אותו.אחרת אני לא רואה סיבה אחרת למה רשום לי בחשבונית לוח אחד וקיבלתי אחד זול ממנו.וזה לא על הכסף, זה העניין שקבלתי לוח אחר ״פגום״ כביכול
פורסם 2015 ביוני 2410 שנים רגע, לא הבנתי משהו פה.הרי פתחת דיון על ביצוע אוברקלוק ל-5820K על ה-UD7. פה אתה רושם שרק שמת 2 ברגים ושמת לב שלא מדובר על הדגם. משהו פה לא מסתדר לי.
פורסם 2015 ביוני 2410 שנים לא הבנתי את העניין עם הלוח התקול. אם הוא תקול, מדוע לא מחליפים אותו באחריות, ואז מחליפים למוצר הנכון?
פורסם 2015 ביוני 2410 שנים מחבר עזוב את השרשור הראשון זה מחשב אחר לגמריי עם מעבד 5820kאני בונה מחשב אחר לעריכה מבוסס 5960xשם קניתי לוח מדגם g1 והביאו לי לוח אם ud7.עליי לציין שאת החלקים של המחשב הראשון רכשתי בכלל דרך חנות אחרת.פשוט המחיר היה יותר זול בTMS בכ100 שקלים.והלוח פגום הם כנראה שולחים אותו לתיקון ועקב היותו פגום הם לא מוכנים להחליפו לדגם שהייתי אמור לקבל.
פורסם 2015 ביוני 2410 שנים אז קנית 2 מחשבים באותו הזמן, מ-2 חנויות שונות?לגבי עניין האחריות - למיטב ידיעתי (וזה לא תקף רק לחומרת מחשב, אלא למוצרים בכלל) - היא לא תקפה במידה ויש נזקים פיזיים, כך שאם פתחת והתקנת (גם אם בצורה חלקית), והבעיה היא פיזית, יש פה בעיה מסויימת ואין לי מושג מה עושים במקרים כאלה. השאלה מה זה "לוח לא תקין" - מה פגום בו?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.