עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

local aera conection אינו פועל כראוי

Featured Replies

פורסם

מדובר במחשב נייד של MSI חלונות 7 שאני מנסה לחבר לרשת הביתית בצורה אלחוטית.

הדלקתי את WIFI

אבל לא מצליח להתחבר.

ניסיתי את מתקן השגיאות המובנה וזו ההודעה (שבכותרת) שהוא נותן בסוף מבלי יכולת לתקן את הבעיה.

אודה על כל עזרה.

נערך על-ידי bg1948

פורסם

זו בעיה כללית שיכולה להיות לה הרבה סיבות.

אתה תצטרך לנדב יותר פרטים.. מה אתה רואה שם? אתה מגיע לשלב של שם משתמש? סיסמא?

הייתי מנסה קודם כל להתחבר לאינטרנט קווית (אם יש אופציה) ולוודא שזה עובד. תוודא דרייברים רלוונטים של הכרטיס האלחוטי. תוודא בנתב את מספר הקליינטים המותרים, חסימת למיניהם..

הייתי מנסה גם לאפס את הראוטר/מודם לפעמים זה עוזר, לעשות ריטסרט למחשב.. כל מיני כאלה שטויות. הדברים האלה עובדים ברוב המקרים

פורסם
  • מחבר

שם משתמש וסיסמה - לא הגעתי לזה בכלל

התחברתי קווית בלי בעיה

דרייברים - ניסיתי לעדכן הודיע שזה מעודכן

ריסטרטי - כבר כמה פעמים

ושום דבר ישנו ה-X האדום שמופיע בצד שמאל למטה ואומר שאין חיבורים זמינים

פורסם

אם מופיע לך הסימן כמו בתמונה אז הבעיה היא לא באינטרנט אלא במחשב עצמו..

או שהמודול לא פועל או שהוא איכשהו 'התנתק' או בעיה חומרתית איתו או בעיה של דרייברים.

בן כמה המחשב? הוא היה פעם מחובר אלחוטית?

תנסה ליצור קשר עם התמיכה הטכנית של MSI

נערך על-ידי stojakovic

פורסם
  • מחבר

אכן זה מה שמופיע לי.

בעבר היה מחובר אלחוטית כך נאמר לי ע"י בעלת המחשב היא אינה זוכרת מכה או נפילה.

גם לא מופיע האייקון של ה LOCAL WIRLEES CONACTION

ניתן לחבר את המחשב לרשת דרך כבל אבל כאמור לא מצליח עם WIFI

המשב הוא CR500 של MSI

תודה

פורסם

אם מכשירים אחרים כן מצליחים להתחבר אלחוטית בלי בעיה כנראה שהבעיה היא במחשב עצמו.

זה נשמע על פניו שהמודול של הוויפיי פשוט לא דלוק או תקול אבל קשה לקבוע ככה בשלט רחוק..

(ד"א - איך הדלקת את הוייפיי? למה אתה חושב שהוא דלוק?)

אני מציע לך ככה-

1. אם אתה יודע איך לעשות זאת- תפתח את המחשב ותוודא חיבורים פיזיים תקינים.

2. תמחק את כל הדרייברים שהתקנת עד עכשיו (של הכרטיס האלחוטי)

3. תבדוק את דגם הכרטיס. בד"כ בתחתית הלפטופ או מתחת לסוללה יש מדבקה שכתוב עליה את סוג הכרטיס האלחוטי (אם אתה פותח את המחשב, אז זה רשום על הכרטיס עצמו..)

4. תוודא שהתקנת את כל הדרייברים מהאתר של MSI, ושים דגש שאתה מתקין את הדרייבר המתאים לסוג כרטיס שלך. (יש 2 דרייברים שונים)

5. חוץ מזה תבדוק טוב שהתקנת את כל התוכנות הרלוונטיות של MSI ובמיוחד שה hotkeys של msi עובדים! זה הדרך שלך להדליק ולכבות את המודול האלחוטי.

6. תוודא בכל זאת בעזרת

שהוויפיי שלך באמת דלוק.

אם עד לכאן הכל הלך חלק ועדיין לא עובד יכול להיות שהמודול של הוויפיי תקול, אבל תפנה לעזרה לתמיכה של MSI

בהצלחה!

פורסם
  • מחבר

ישנו כפתור ולידו סמל של אנטנה עגולה וכשלחצתי נדלקה נורה וסמל הוויפי הכחול הופיע על המסך.

העובדה שעשיתי RECOVERY למערכת כולה דבר שלא עזר יש בו להעיד על רכיב חומרה תקול ?

תודה לכל המסייעים

נערך על-ידי bg1948

פורסם
ישנו כפתור ולידו סמל של אנטנה עגולה וכשלחצתי נדלקה נורה וסמל הוויפי הכחול הופיע על המסך.

העובדה שעשיתי RECOVERY למערכת כולה דבר שלא עזר יש בו להעיד על רכיב חומרה תקול ?

תודה לכל המסייעים

זה לא בהכרח מעיד על רכיב חומרה תקול.. יכול להיות שהוא לא מוגדר כמו שצריך או בעיה תכנתית כלשהיא (וגם יכול להיות שהוא תקול..)

איזה כרטיס רשת אלחוטי יש במחשב?

פורסם
  • מחבר

אם הבנתי נכון וזיהיתי נכון RT3090

פורסם

המחשב עבר פירמוט? הבעיה התחילה אחרי הפימרוט? המחשב עבר תיקון במעבדה?

בקשר לכרטיס רשת, זה הכרחי שתזהה אותו במדויק. הכי טוב אם תפתח את המחשב ותצלם אותו..

אני דיי סקפטי לגבי זה שזו בעיית חומרה למרות שאי אפשר לשלול את זה כמובן (הכרטיסים האלו לא נוטים להתקלקל כל כך)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.