עבור לתוכן

לא יודע איך להתמודד מול KSP חייב את עזרתכם!!!

Featured Replies

פורסם

שלום, שמי נירן וקניתי את הרכיבים של המחשב שלי מ-KSP לפני שנתיים בערך.

לפני כחצי שנה התחילה לי בעיה במחשב שהוא לא רוצה להדלק.

זאת אומרת שברגע שאני לוחץ על כפתור ההפעלה המחשב נדלק לשנייה (המסך אפילו לא מספיק להדלק) רואים את הנורה דולקת לשנייה ואז נכבת ואז כל 5 שניות המחשב מנסה להידלק שוב וזה חוזר על עצמו בלי סוף.

לפעמים זה היה מסתדר ברגע שניתקתי את כל הכבלים, או פירקתי חלקים מהספק ומהלוח. כל פעם היה איזה משהו אחר שמסדר את זה עד שזה היה נכנס לאמוק ולא מסתדר בכלל.

לאחר שזה קרה הספקתי להחליף מארז וספק כח חדשים (כמובן שהתייעצתי פה בפורום לפני הקנייה).

בהתחלה אחרי שהחלפתי ספק זה הסתדר איזה תקופה של חודש וחזרה התקלה עד שלא הצלחתי בכלל להפעיל את המחשב.

הכנסתי את כל המחשב ל-KSP לבדיקה שעולה 100 ש"ח לפני כשלושה חודשים, כנראה שבבדיקה המחשב הסתדר וחזר לעבוד והם אמרו שאין שום תקלה.

הטכנאי שם החליף לי את ה-BIOS ונגע שם בכמה דברים ואמר לי לא להתעסק, אני כמובן שחשבתי שהכל יהיה בסדר ולא נגעתי בכלום.

לאחר חודשיים בערך התקלה חזרה עד שכבר לא הצלחתי להפעיל את המחשב שוב.

ניגשתי עם המחשב למעבדה הטכנאי גם ניסה להדליק את המחשב ולא הצליח וגם איש המכירות שלהם ניסה להפעיל ולא הצליח להדליק את המחשב.

למרות שהוא טען שיכול להיות שזה הספק אני אמרתי שאין מצב כי התקלה היתה גם בספק הישן והחלפתי לספק חדש ואיכותי (המפרט של המחשב בסוף ההודעה).

ואז הוא העריך כמוני שהתקלה כנראה או בלוח או במעבד שאגב הלוח אם עלה לי בערך 1300 ש"ח והמעבד על 3000+.

התקשרתי לשירות הלקוחות וענה לי נציג בשם ליאור הסברתי לו את כל הבעיה ושאלתי מה יהיה אם אני יכניס שוב את המחשב לתיקון ישלם שוב 100 ש"ח ולא תמצאו את התקלה.

הוא התחמק מהשאלה התנהג בזילזול והיה חרא של נציג שהוציא אותי מדעתי הרי סך הכל רציתי לדעת מה יקרה אם לא ימצאו את התקלה מה אני אמור לעשות.

הוא התעקש שאכניס את הלוח אם ואת המעבד לבדיקה נוספת ואחרי שיגיעו התוצאות נדע איך להתקדם לדבריו.

היום אחרי שיותר משבועיים המתנתי שהלוח והמעבד יחזרו מבדיקה הם טוענים שוב שהכל תקין והחזירו לי את החלקים כמו שהם.

שאלתי את הטכנאי מעבדה שגם הוא בן אדם מגעיל וזבל אנושי והוא אמר לי לדבר עם שירות הלקוחות.

ענה לי עוד נציג חרא בשם אנטון שאמר לי שאין מה לעשות והם מבחינתם עשו את הבדיקות והמחשב תקין.

יכול להיות שהמחשב עכשיו יחזור לעבוד לאיזה תקופה אבל אני בטוח שהתקלה תחזור שוב.

למישהו יש עצה מה אני יכול לעשות בעניין הזה. השקעתי ים כסף על חלקים איכותיים ועכשיו אני נתקעתי אם חלקים לא תקינים ואחריות יצרן שלא עוזרת.

קישור לשיחה שלי עם אנטוןו הנציג שירות:

https://drive.google.com/file/d/0BxDJAeD3PbQEbzdPN1BVME90LU0/view?usp=sharing

מפרט המחשב:

לוח אם: G1.Assassin 2

מעבד: Intel-Core-i7-3930K

ספק: SeaSonic M12II 620 Bronze 620W ATX12V

כונן קשיח: Transcend SSD370 TS128GSSD370 128GB SSD SATA III

מארז: Corsair Obsidian 750D

כרטיס מסך: EVGA NVIDIA GeForce GT720 1GB DDR3

  • תגובות 30
  • צפיות 7.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

תקלה מהסוג שאתה מתאר היא כמעט תמיד תקלת לוח אם, והמועמד הסביר השני הוא הספק שנפסל כי אותו החלפת. מה שכן, תקלה שבאה לידי ביטוי שלא באופן עקבי היא תקלה שקל להתנער ממנה בטענה ש"הכל תקין" - האפשרות היחידה שאני יכול לחשוב עליה היא לצלם בוידאו את התקלה כשהיא מתרחשת, להראות להם, ולהגיד להם שמבחינתך זה לא מספיק שהלוח עבד להם באופן תקין במהלך הבדיקה. מנסיוני כדאי לעשות זאת בנימוס אך בתקיפות, ומול לקוחות אחרים בסניף.

בעצם, הרי כבר היה מצב בו גם הבחור מהמעבדה לא הצליח להפעיל את המחשב בסניף. איך הם עוד מרשים לעצמם להתחמק? כנראה שאתה פשוט ממש לא יודע לעמוד על שלך.

פורסם
  • מחבר

אני הייתי שעה בסניף ודיברתי אל הלקוחות שם שלא יקנו מהם ושהם ידפקו כמוני תאמין לי שאני עומד על שלי. הם לא רואים אותי ממטר. לא משה מה עשיתי. צעקתי התעצבנתי שום דבר לא עוזר.

פורסם

לא כולם בעלי כושר ויכוח , KSP עושים את הכל כדי להתנער מהלקוחות .

יצא לי כל החשק לקנות משם משהו .

פורסם

עד לאחרונה KSP היה הgo to הראשון שלי, וככל שהזמן עובר, אני נרתע מהם יותר ויותר.

תודה לכם חברים על הדיווחים האלה, רק חבל שאתם סובלים כל כך על הדרך.

פורסם

תבוא ל - TMS (נתניה) אם זה מתאים לך, נבדוק לך את המערכת. נמצא תקלה ,תשלם 75 שקל ,לא נמצא,לא שילמת כלום.

אם פרוט תקלה שלנו יעזור לך עם KSP, בספק.

פורסם
אני הייתי שעה בסניף ודיברתי אל הלקוחות שם שלא יקנו מהם ושהם ידפקו כמוני תאמין לי שאני עומד על שלי. הם לא רואים אותי ממטר. לא משה מה עשיתי. צעקתי התעצבנתי שום דבר לא עוזר.

אז עשית טעות טקטית גדולה.

אתה מגיע לכאן ואומר שאתה לא יודע איך להתמודד איתם.

אבל יצרת מצב בו קשה יותר להתמודד איתם, לפני שאתה מערב אותנו.

מה אנחנו אמורים לעשות? כל התרחישים שאינם מכילים תביעה נעלמו כלא היו.

רק נס יציל אותך עכשיו.

פורסם

אני מעלה כאן עוד אפשרות, יתכן והתקלה היא באחד מרכיבי הזיכרון, יתכן אף בכרטיס המסך.

תנתק את לוח האם מהכל, תשאיר אותו מחובר רק לספק, ולכרטיס המסך ותפעיל תוכנת בדיקה דרך BOOT מ-USB. אם התקלה חוזרת ויש לך 2 רכיבי זכרון תנסה להוציא את אחד מהם ולראות אם התקלה חוזרת. אם כן תסנה להחליף עם רכיב הזיכרון השני ולראות אם התקלה חוזרת.

אם התקלה חוזרת תנסה להחליף את כרטיס המסך (אם יש לך אחר).

אפשרות נוספת היא חוסר יציבות בשקע החשמל בבית, תנסה להחליף שקע או לחבר לאל-פסק.

אם KSP תיקנו לדבריהם את התקלה, תראה אם המצב חוזר. אם כן, תפעל בכוון המשפטי, הווה אומר:

1. יש לבצע כל התכתבות איתם באמצעות דוא"ל. אם אתה מקבל מכתבים בכתב תשמור אותם, ואם אתה שולח מכתבים שלח עם אישור קבלת מכתב

2. יש להקליט כל שיחת טלפון איתם. יש להקפיד בכל שיחה לשאול עם מי יש לך הכבוד ומה תפקידו בכח.

3. בכל ביקור בחנות/במעבדה יש להקליט. מה שנראה בע"פ יש לדאוג שימשע בקול, כמו "איך קוראים לך?", "מה התפקיד שלך?", "יש לך מושג למה...", "אתה רואה שהמחשב לא נדלק...." וכד'

הכי חשוב, תהיה מנומס, אל תתלהם, ואל תתן להם לדעת או לגלות שאתה מקליט. אל תשכח שאתה מקליט גם את עצמך.

אם כל זה יכשל יש לך 2 אפשרויות:

1. תביעה בבית משפט לתביעות קטנות

2. ללכת לעו"ד עם כל החומר שאספת לאורך חודשים ולתבוע דרכו.

אף אחת מהדרכים לא מזהירה, והיא בגלל סכום התביעה. עלות עו"ד תעלה לך אלפי שקלים, הרבה יותר מעלות המחשב, הגם שיש לך סיכוי גבוה לזכות הסיכוי לקבל את מלוא שכר טרחת עו"ד קלוש.

תביעה בבימ"ש לתביעות קטנות נראית לשופטים כמו להפריד בין ילדים בגן, ולכן אין להם ממש סבלנות, כח ורצון להכנס לכל העדויות.

מה שכן, אני חושב שאם תכתוב למישהו בכיר בשרות הלקוחות או בהנהלה מכתב מפורט המציין תאריכים בהם נרכש המחשב, היה במעבדה וחזר אליך קיים סיכוי שיעזרו לך.

אם גם זה יכשל, כל שנותר לך הוא לספר את סיפורך כולל העובדות בדרכים השונות. יש היום לא מעט תוכניות בטלויזיה וברדיו שעוזרות לאנשים שנתקלו בחומה בצורה ואטומה מול חברות ושרות לקוחות

פורסם
הכי חשוב, תהיה מנומס, אל תתלהם, ואל תתן להם לדעת או לגלות שאתה מקליט. אל תשכח שאתה מקליט גם את עצמך.

זה עבירה על החוק, על פי מה שידוע לי, גם אם אתה מקליט שיחה אתה צריך לידע את הצד השני שאתה מקליט, אחרת אם אתה הולך לבית המשפט ואין הסכמה משני הצדדים אתה תיהיה בצרות.

פורסם
  • מחבר

לאתר את הבעיה יכול לקחת חודשים עד שהיא תצוץ שוב.

כרטיס מסך זה לא יכול להיות כי זה כרטיס חדש בן איזה 5 חודשים (התקלה ישנה יותר).

גם לא נראה לי שזה מגיע מהזיכרון, המחשב אפילו לא מגיע לשלב שהמסך נדלק הוא פשוט נדלק לרגע מפעיל את הנורות והמאווררים ואז נכבה שניה אחרי לאיזה 5 שניות ואז מנסה להדלק שוב ונכבה שוב ככה בלופ אין סופי.

אגב זה קרה גם בחנות של KSP ככה שזה לא עניין של חוסר יציבות.

אני בטוח שזה בא מהלוח אם.

יש לי רק את ההקלטה הזאת מול הנציג.

וכמובן שהליך משפטי יעלה יותר ממה שהחלקים עולים ומי אמר שאני יזכה במשפט...

אני מתכוון לפתוח הודעה בפייסבוק ואני אשמח אם תשתפו אותה ותעבירו את המודעות לשאר הציבור מול מה הם מתמודדים.

פורסם
זה עבירה על החוק, על פי מה שידוע לי, גם אם אתה מקליט שיחה אתה צריך לידע את הצד השני שאתה מקליט, אחרת אם אתה הולך לבית המשפט ואין הסכמה משני הצדדים אתה תיהיה בצרות.

לא מדויק.

כל עוד מי שמקליט הוא צד בשיחה וחלק פעיל ממנה זה מותר. אם אתה מקליט אנשים אחרים ואתה בעצמך בתור המקליט לא חלק מהשיחה זאת האזנת סתר וזה אסור.

ופותח הדיון,

עם כל הכבוד והסימפטיה שיש לך תקלה לכנות אנשים בשמות גנאי בצורה ילדותית כאן על גבי הפורום לא תורמת לך. אני ממליץ שתערוך את הדיון תנשום קצת ותכתוב בצורה מנומסת שמכבדת את כולם.

דרך ארץ קדמה לתורה.

פורסם
לא מדויק.

כל עוד מי שמקליט הוא צד בשיחה וחלק פעיל ממנה זה מותר. אם אתה מקליט אנשים אחרים ואתה בעצמך בתור המקליט לא חלק מהשיחה זאת האזנת סתר וזה אסור.

"לא מדויק" זה בלשון המעטה, הוא טעה לגמרי...

תוספת קטנה למה שכתבת - ישנן מדינות בהן אסור להקליט גם אם אתה צד לשיחה. זו הסיבה למשל שיצרני טלפון סלולרים אינם משווקים את הטלפונים שלהם עם אפשרות מובנית להקליט שיחות (אפל אפילו חוסמת את האפשרות הזו לחלוטין).

לגבי עלות משפטית - היא מאוד קטנה. אגרת בית משפט לתביעות קטנות היא ממש סמלית. אסור להיות מיוצג שם ע"י עורך דין בכל מקרה, לכן סך העלות היא אגרה, נסיעות ואובדן ימי עבודה.

פורסם
זה עבירה על החוק, על פי מה שידוע לי, גם אם אתה מקליט שיחה אתה צריך לידע את הצד השני שאתה מקליט, אחרת אם אתה הולך לבית המשפט ואין הסכמה משני הצדדים אתה תיהיה בצרות.

לא נכון.

אם הוא (המקליט) צד לשיחה, הוא לא צריך ליידע אף אחד שהוא מקליט.

הפורום הזה (במתכונתו הנוכחית) מיותר, מזיק ואף מסיג את מקצוע עריכת הדין.

לגופו של עניין-

1. לפותח הדיון איך כרגע יותר מידי מה לעשות חוץ מלנסות ולשחזר את התקלה.

2. כרגע המחשב תקין אז אף אחד לא ייקח אותו ברצינות.

3. כמובן שהבעיה היא שאם לא יהיו תקלות עד תום תקופת האחריות, אבל כן "תתעורר" יום אחר כך, הוא אכל אותה.

4. מה שאני הייתי מציע לעשות במצב כזה, הוא להוציא להם מכתב מסודר שמתעד כבר עכשיו את התקלות שהיו וישנן במחשב ואת העובדה שלטענתך המחשב עדיין תקול ושהם לא מצליחים לאתר את מקור התקלה ובחוצפתם משקרים לך בפנים ואומרים שהם פתרו אותה. המטרה של מכתב כזה היא לייצר התכתבויות על כך שהתקלה התעוררה/התחילה להתעורר כבר בתוך תקופת האחריות.

5. אני ממליץ לשלוח העתק מהמכתב לממונה על הגנת הצרכן (ואם אתה רוצה גם למועצה לצרכנות), ומפנה אותם למקרים אחרים (לא קשה למצוא בפורום) שבהם KSP ניסתה להתחמק מאחריות בנסיבות דומות.

6. לחילופין, תנסה להגיע איתם להסכמה על כך שאתם שולחים את המחשב לטכנאי אחר, 'מכריע' (עדיף אחרי שהממונה על הגנת הצרכן לחץ עליהם), שהוא יקבע מה תקול, ושאם החלק באחריות הם ישלמו את שכרו ועבור החלק, אם לא אתה תישא בשכר המומחה בעצמך.

7. בנסיבות כמו שאתה מתאר, קח בחשבון שאם אתה רוצה לתבוע את KSP, ממילא תצטרך חוות דעת.

בברכה

פורסם

מהנסיון האישי שלי ל-KSP יש שרות מתחת לכל ביקורת

היתה לי תקלה בלוח האם והם טירטרו אותי חודש שלם רק בשביל להאשים אותי והחזירו לי את המחשב בתפזורת.

אני ממליץ לכל אחד לא להתפתות למחיר הזול כי ברגע שתהיה תקלה אין עם מי לדבר.

פורסם

כבר הרבה שנים שאני קונה רק ציוד טוב.

מרכיב בעצמי בקפדנות וסבלנות עילאית.

וחוץ מכרטיס גראפי שהלך אחרי 3 שנים ולימד אותי לקח, לא זוכר את הפעם האחרונה שהתקלקל לי רכיב במחשב.

יש לי זכרונות עתיקים מזמנים בהם קניתי ציוד זבל.

מאז שהתחלתי לקנות ציוד טוב ולהקפיד על כל מה שאפשר בסוג של OVERKILL, שום כלום.

אני קונה גם רק חברות טובות כמו ASUS, ונמנע מרויזיות ראשונות.

אולי זה שילוב של כל זה + מזל.

אבל איך אומרים... המזל מאיר פנים למתכוננים.

אפילו הרדיסק אחד לא התקלקל לי מאז הQUANTUM FIREBALL 6GB.

ועברו אצלי אולי מעל 10, שבזקנותם עוד המשיכו לעבוד אצל נתרמים.

עכשיו אני נזכר.

היו כמה ציוד היקפי שהתקלקלו עם השנים(עכברים מקלדות), חלקם ישנים מאוד, חלקם פשוט ציוד זבל שלא הייתי צריך לקנות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים