עבור לתוכן

ערעור על Case ב Ebay

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

צירפתי את העמוד של המכירה כבר בעמוד הקודם, אבל בכל זאת

http://www.ebay.com/itm/281658321199?_trksid=p2060353.m2749.l2649&var=580661082019&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&rmvSB=true

עדכון:

פניתי לEbay בפייסבוק, אחרי 3 ימים ענה לי נציג ושלח לי את הכתובת מייל שלהם facebook@ebay.com

הוא אמר לי להגיש לשם ערעור והם יבחנו אותו.

פורסם

יפה שיש לו רק 4 תגובות שלילות בשנה האחרונה.

פורסם
  • מחבר

שמתי לב שהיו לו עוד תגובות שליליות שפשוט נמחקו.

בנוסף, פרסמתי לו תגובה שלילית וישר אחרי קיבלת מייל מאיביי שהתגובה נמחקה.

פורסם

בכלל לא ידעתי שיש למוכרים אפשרות להוריד ולמחוק פידבקים, הדברים האלה אמורים להיות מחוקקים עד היסוד כדי לא לרמות קונים!

אגב, מאוד מוזר לי מה שאתה אומר על ההתנהלות של פייפאל, במיוחד שלי הייתה חוויות שירות מצוינת עם התיק שאני פתחתי.

מה בדיוק כתבת להם? חשוב לזכור שני כללים: 1) תוקפונות אף פעם לא עוזרת "הוא רימה אותי, הוא שיקר לי, הוא גנב ממני".

2) תמיד תציע פשרה, אפילו אם אתה לא רוצה. "אני מוכן להתפשר שתחזיר לי 75% מהתשלום".

אצלי זה עבד ככה, המוכר סירב להחזיר לי את הכסף, אבל לכל אורך התיק אמרתי שוב ושוב שאני מוכן להתפשר ואף הגדלתי את סכום הפשרה ל40% מהסכום, בסוף פייפאל החזירו לי את כל הכסף וחסמו את החשבון של המוכר.

אגב, למרות ההתנהלות שלהם, זה עדיין לקח להם חודש וחצי. תהיה סבלני.

פורסם

אני מניח שהם מוחקים תגובות (וזה גם מצויין בעמוד) רק של תיקים שהם החליטו שהמוכר צודק. כמו כן לא נראה לי שיסגרו חשבון על מוכר שמוכר אלפי מוצרים על סמך תלונה אחת. גם פה נראה שהמוכר אמר שהוא מוכן שיחזיר את המוצר (כנראה שיחליף עם אחד תקין) והוא לא רצה.

פורסם

לא אמרתי שבהכרח יסגרו למוכר הזה, פשוט אצלי אמרו שהוא נחסם לחצי שנה ואחרי זה יהיה תחת פיקוח. אני מתאר לעצמי שזה כנראה בגלל הצטברות תלונות כלפיו.

פורסם

ברור שיש אופציה להוריד פידבק שלילי. בתור מוכר באיביי נתקלתי כבר כמה פעמים בלקוחות שהשאירו לי פידבק שלילי לא מוצדק בעליל. צריך להבין שלפידבק שלילי יכולה להיות השפעה הרסנית על חשבון המוכר וקונים מנצלים זאת.

פורסם

צריך להבין שאנשים מחפשים שקיפות ואמינות. לא הגיוני שנוכל שניצח איכשהו בערעורים ימשיך לרמות, ואנשים ימשיכו להעקץ בגלל שיש לו יחס מעולה בין פידבקים חיוביים לשליליים(לדוגמה: מוכר מוצרים זולים כמו שצריך ועוקץ במוצרים יקרים) . אני באמת ובתמים חושב שאם מוכר נותן שירות טוב וקיבלתי את המוצר שצריך אין סיבה בעולם לתת לו פידבק שלילי.

פורסם

איביי הם גם הבעלים של פייפאל. טופ סלר מקבל הגנה מושחתת. נדפקתי לא פעם ונדחו לי תביעות מוצדקות.

עוד לא נברא המכשיר אנדרואיד שאי אפשר לפרוץ ולפתח. אני במקומך מוצא את הפורום המתאים ב xda ופותח את כל הנעילות ומתקין רום מקוסטם.

פורסם

איביי כבר לא הבעלים של פייפל ושבוע הבא אם אני זוכר נכון מהעדכוני מדיניות שלהם הם כבר יהיה נפרדים לגמרי

פורסם

יודע צדיק נפש בהמתו. לא משנה אם עשו הפרדה לצורך רגולציה, המהות אותה מהות. עדיין הייתי פורץ את הטלפון ומשתמש בו. נראה לי עדיף מלהילחם בטחנות רוח מיומנות.

פורסם
  • מחבר

נכון, הם באמת נפרדים בקרוב מאוד.

אבל עדיין לא אוכל לפתוח CASE נוסף בגלל שהם עדיין משתפים פעולה ביניהם.

בכל מקרה, הגשתי ערעור דרך המייל שלהם, אמרו לי שיחזירו לי תשובה בקרוב.

בינתיים ניסיתי לקנות קוד מFastGSM, בינתיים הם לא מצאו והחזירו לי זיכוי באתר שלהם.

ביקשתי שיעבירו לי את הכסף חזרה לחשבון PAYPAL שלי, נקווה שלא יהיו בעיות עכשיו (50 דולר).

פורסם

שווה לנסות לפתוח case גם בפייפאל

פורסם
  • מחבר

הוא לא מאפשר, הוא רושם שכבר נפתח כבר case באיביי.

עדכון:

לסיפור יש סוף טוב, אחרי שניסיתי לערער על הCase, לפנות לסמסונג ב4 ארצות, להביא סים זר, הצלחתי לשחרר את הטלפון.

ומסתבר שהפתרון היה דיי פשוט.

אחותי טסה לפני כמה חודשים וקנתה סים בינלאומי מהחנות "למטייל".

הכנסתי את הסים הזה לטלפון והוא עבד, עשיתי ממנו שיחה של 5 דקות והנעילה השתחררה.

אחרי בדיקה שנראה הiso code של הסים הוא EE, לכל מדינה יש קוד משלה - לדוגמה לישראל IL לפליפינים PH וכד'...

אני לא יודע בדיוק מה זה EE אבל זה עובד.

אז לכל מי שיש טלפון עם region lock מוזמן לנסות את זה גם.

בהצלחה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים