missing ping enforcer - מישהו מכיר\ יודע מה הבעיה? - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

missing ping enforcer - מישהו מכיר\ יודע מה הבעיה?


AvlK

Recommended Posts

יכול להיות שזה באג "קבוע" ולא משהו שהשתגע חד פעמי, כי ניסיתי איזה 3 פעמים את השרת הזה והוא זורק אותי?

מה שקצת מוזר זה שזה כאילו היה תקף לאיזה 4-5 דקות, הכוונה במשך 4-5 דקות בערך כל שרת ראנדומלי שניסיתי היה זורק אותי הרוב לא ציינו סיבה (could not joim yhis server או game dissconect וכאלה) אבל השרת הזה כן.

כרגע נכנס ומשחק רגיל, אבל כאילו הייתה בעיה רגעית\זמנית יש מה לברר עם ספק\תשתית האינטרנט שלי? או שאין טעם ואם זה קורה אז זה בגדר תקלה שאין מה לעשות shits happens?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

PING ENFORCER זה פלאגין שהבעלים של השרת קובע מה יהיה המקסימום פינג אפשרי עד לרגע שזה יעיף אותך.

במידה וזה קורה לך בהרבה שרתים תברר מה קורה עם הפינג שלך במידה וזה רק בשרת הזה ויש לך פינג די טוב אז כנראה הפלאגין הוגדר לפינג נמוך מאוד / קיצוני.

נ.ב:

לפי מה שאני רואה שזה לא זיהה את הפינג שלך יכול להיות שבכלל יש לך PACKET LOSS.

אם זה קורה לך לעיתים קרובות תברר מה קורה עם הספק / תשתית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על המידע :xyxthumbs:

זה יותר נראה כמו בעיות תשתית\ספק שקורות באופן ראנדומלי, אני צריך לעקוב אחרי חיבור האינטרנט בשבוע הקרוב כדי לדעת טוב יותר מה קורה פה בדיוק.

נראה מה נמצא אחרי השבוע הזה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נמצא האשם.. בעיית תשתית.

מתברר שיש לי ניתוקים רגעיים (למשך כמה שניות) כמה פעמים בשעה, וחופשי פאקט לוס. בקיצור החיבור משום מה לא יציב בעליל.

זה לא היה ככה אף פעם ומתברר שהוסיפו אצלנו קו טלפ' ואינטרנט נוספים (שלא ידעתי על קיומם) אז כנראה חיברו שם אחד על השני או איזה קומבינה חאפרית בסגנון שגורמת לחוסר יציבות בחיבור.

מחכה כרגע לטכנאי של (מקווה שלא ישלחו את זה שחיבר בצורה כזו).

מכעיס!!

אגב אני יודע שיש תוכנה שנקראת blueshark ואיתה אפשר לעקוב אחרי תעבורה וכאלה. לא השתמשתי בה אף פעם מישהו מכיר ויכול לומר אם אפשר לנטר בעזרתה ניתוקים שקרו ובאיזה שעות (הכוונה שהיא מתעדת דברים כאלה שאני יכול לראות אח"כ גם אני לא מול המחשב)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נמצא על עמוד טל' (אני גר ביישוב) וגם אם אני אעלה לשם זה די אסור ואני לא רוצה לתת למישהו (אם זה מהשכנים או אם זה מבזק את הסיכוי להאשים אותי במשהו).

הוא יהיה פה מחר ואני דאגתי שיהיה פה כשאני נמצא וכשיש טכנאי כשאני נמצא אני דואג שדברים כאלה לא יקרו. מה שקרה הפעם זה שהיה פה אחד שלא הייתי לידו אז כנראה יכל לעשות קיצורי דרך.

האמת שלחיבור פשוט (הכוונה גלישה רגילה של אינטרנט) אין בעיה זה מחזיק אבל כשמעמיסים על החיבור (אני מניח ש bf דורש יותר תעבורה ובכלל יציבה יותר) זה לא מחזיק. הוא כנראה בנה על זה שיש פה אנשים שצריכים חיבור רגיל בסה"כ להפעיל מייל ואולי אבל הוא לא ידע שיש פה איזה נודניק שצריך קצת יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברוב המקרים שאני מכיר הבעיה לא על העמוד, אלא בקופסאות/שקעים בתוך הבית. אולי כי אלה שעובדים על העמוד מקצועיים יותר

קווי טלפון אינם מושפעים מ "עומס". הבעיה היא אחרת : חיבור גרוע וכו' יוצר שגיאות במידע שעובר. אם כמות השגיאות נמוכה, הציוד והפרוטוקולים יודעים לתקן אותן בצורה "שקופה" (כזאת שהתוכנות שלך לא רואות) על ידי שליחה מחדש של אותו מידע. אם כמות השגיאות גבוהה, המערכת תצתרך לשלוח הרבה מידע מחדש וכל דבר יעבור באיטיות, או שפשוט יהיה ניתוק

במקרים קיצוניים החיבור יכול להיות כזה גרוע שתשמע גם רעש בקו הטלפון. במקרים פחות קיצוניים אולי לא תשמע משהוא מיוחד בטלפון אבל האינטרנט עדיין לא יעבוד כראוי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אסביר קצת מה החסרתי בסיפור שאולי הטעה,

לפני חודש וחצי חודשיים עשו אצלנו עוד קו טל' ואינטרנט אבל מה שלא סיפרתי\פירטתי בתגובה 6# זה שעשו את זה במבנה נפרד מהבית שלי (משרד) שנמצא בשטח של הבית שלי. עכשיו לא ידעתי שהיה פה טכנאי ולא ידעתי שבכלל עשו את זה, אחרי שנתקלתי בבעיות באינטרנט בדקתי וגיליתי שהיה פה טכנאי ובדיוק מאותו הזמן התחילו הבעיות. יש לציין שעד אותו הזמן הכל היה תקין לחלוטין.

מה שקורה כרגע הוא שגלישה רגילה זורמת בלי בעיה, אבל כשאני נכנס לאיזה שרת ב BF מופיע לי לסירוגין האייקון בצד ימין של פאקט לוס (יש מין סמל כזה שמעיד על פאקט לוס תוך כדי משחק אם אתה לא מכיר) ויש כל מיני לאגים שמעולם לא קרו לי (בדקתי בשרתים שאני משחק בהם באופן קבוע ונמצאים במועדפים שלי) וגם ניתוקים באמצע המשחק שמעולם לא היו.

כל זה התחיל להופיע רק אחרי הביקור של אותו טכנאי.

אציין גם שלפני כמה חודשים השחלתי בקירות שבהם מחוברים טלפונים או בבית כבלים חדשים בעצת טכנאי של שהיה פה לפני הרבה זמן (לא זוכר בדיוק כמה לפני) ואפשר לומר שהתשתית בבית במצב מעולה (היא גם באמת התנהגה כך וראיתי שינוי במהירות שהייתי מצליח לקבל בבדיקות מהירות לעומת הכבלים הישנים שהיו בקירות מלפני 20 שנה).

בגלל כל מה שציינתי למעלה אני מניח שהבעיה היא איפהשהו בחיבור בין הבית לעמוד. עכשיו אני לא ממש יודע מה הם מחברים למה (אני מניח שאם אסתכל מה הולך למה שם אני אבין) אבל אני מנחש שאם עד עכשיו מהבית שלי היה מתוח חוט אחד לעמוד הטלפון אז כרגע מתוחים שניים (כי מהמשרד גם אמור להיות מתוח אחד) ואם זה כך אז אולי מישהו עשה שם איזה קיצור דרך באיזו שהיא צורה שגורמת לחוסר היציבות שאני מתאר.

אני מנחש כי אני לא איש מקצוע אבל מחר כשיהיה פה טכנאי אני אסתכל בדיוק מה מחובר למה ומה קורה שם ואני מקווה להבין מה בדיוק עשו לא טוב שגרם לזה.

עריכה:

הטכנאי היה פה וכנראה שצדקת לגבי חיבור גרוע (רופף או לא יושב טוב) אבל כמו שחשדתי זה היה ביני לבין העמוד בצד שלי.

כנראה כשמתחו מהעמוד עוד חוט (למשרד) אז משכו מעט חזק בטעות או בחוסר אכפתיות את הכבל ביני לבין העמוד מה שגרם לחיבור שם להיות גרוע כמו שחשבת.

הוא חיבר את זה והשאיר לי טל' למקרה שזו לא הייתה הבעיה אבל הפעלתי מאז הבוקר איזה 4 סבבים רצופים של BF (סבב יכול לקחת גם 40 דק') ולא קפץ לי פעם אחת האייקון של פאקט לוס, שום לאג מוזר או ניתוק שזורק אותי החוצה.

נראה תקין.

הוא גם הסביר ונתן עצה לשים שם (בחיבור שבין הבית לעמוד בצד של הבית) ארון שבתוכו ישב החיבור עם מפצל לשאר הקווים בבית. אני לא איש מקצוע אז לא ידעתי שבכלל צריך להיות אחד כזה (מדובר על תשתיות ישנות פעם זה היה ככה). בקיצור הסביר לי מה אני צריך ואמר לי שים ארון ותתקשר אליי, אני אבוא להחליף את החיבור לאחד חדש וטוב יותר וכשהוא יהיה סגור בתוך ארון הכל יהיה מוגן וטוב.

שורה תחתונה נפלתי על אחד מנותני השירות הטובים יותר שפגשתי באמת השקיע בלהסביר ולכוון.

אחלה איש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאפו לטכנאי של שנתן שירות מעולה וסידר את הבעיה

בבתים ישנים לפעמים אין "ארון", אבל תמיד חיבורים שנעשו כמו שצריך נעשו בקופסה (מסוגים וחומרים שונים שהיו בעבר אם זאת קופסה ישנה)

אם אין קופסה, האם יש לך חיבורים קשורים פתוחים לאוויר חיצוני ? אם כן, ההתקנה המקורית פשוט לא נעשתה ברמה גבוהה - זה בדיוק סוג התקלות שאני מכיר בצד שלי (כאן בתים מחוברים מכבל תת קרקעי, שיכול לעבור דרך קופסאות במרתפים וקומות נמוכות של הבית - גם בבתים ישנים, ובהן ניתן למצוא הרבה מאוד עבודה לא מקצועית לעיתים קרובות). מי שהזיז את הכבל בהתקנה החדשה אצלך פשוט נתן דחיפה לבעיה שכבר עמדה לקרות בכל מקרה

בהחלט שים קופסה ותסדר מחדש את הכבלים בתוכה

אפשרות פשוטה ואם חומרים לא יקרים : קופסת חשמל אפורה (ברמת אטימות IP44 ומעלה) וטרמינל (מהדק שורה) רגיל של חשמל בגודל קטן. אם הקופסה עומדת במקום פתוח תכניס את הכבלים אליה מלמטה, או אם הם נכנסים מכיוונים אחרים תאטום אם סיליקון. תשאיר בקופסה חור קטן מלמטה (אם אין אז תעשה אחד) בשביל שהיא לא תתמלא במים בספיגה דרך הכבלים / דרך הגומיה (הן לא לגמרי אטומות)

ועוד משהוא : מה צבע הכבל שמתוח מהעמוד למשרד ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאפו לטכנאי של שנתן שירות מעולה וסידר את הבעיה

ושאפו לבינארי שלא מפספס הזדמנות לעזור :), תודה.

אין קופסה, מה שקורה כרגע הוא שיוצאים מהבית שני חוטים.

1.אחד שמגיע ישירות מהחדר שלי.

2.שני שמחוברים אליו כל שאר נקו' הטל' בבית (מטבח, חדר שינה ועוד נקודה לא מאוכלסת סה"כ 3)

החוט הראשון יוצא מהגג (אני הוצאתי) ממש ליד החוט השני.

החוט השני יוצא מהקיר של הבית משהו כמו 30-40 ס"מ (ממש ככה כאילו קדחו, השחילו, וסגרו עם שפכטל).

ושם באוויר יש מפצל שהם (ה-2 הנ"ל) מחוברים אליו ועוד כבל אפור שמגיע מהעמוד ומחובר למפצל. כל ה"צומת" הזה תלוי באוויר וכמו שאתה אומר גם הטכנאי לא אהב את הרעיון.

אל המשרד מתוח כבל אפור אם אני לא טועה (אני מסתכל מרחוק כי אין לי גישה להתקרב בלי לטפס עם סולם לגג רק בוקר עכשיו :P) אבל מאוחר יותר אוודא את הענין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על ה "צומת" אתה יכול פשוט לחבר קופסת חשמל אפורה. תמקם אותה על החור שממנו יוצא החוט מהקיר כך שיהיה לך חוט 1 פחות בחוץ

כבל אפור עבה יותר - כזה שמכיל בתוכו חוט ניילון שמחזיק את המשקל הוא כבל שמיועד לתלייה בחוץ. כבל לבן מיועד להשחלה לתוך קירות, אם משתמשים בכבל לבן בחוץ הוא לא מספיק חזק לתלייה מהעמוד (יכול להיקרע ברוח), והפלסטיק שלו יתפרק אם הזמן מהשמש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי הכבל שמחובר למשרד זה אכן אפור (כמו שמתחבר מהעמוד לצומת אצלי) יכול להיות שכבל מלפני כ"כ הרבה שנים עדיין בשימוש?.

תודה על הטיפ עם הקופסה (לא חשבתי על ל"היפטר" ככה מהחוט שיוצא מהבית).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...