עבור לתוכן

יש דרך ליצור קשר עם המכס בגלל פאשלה של המוכר?

Featured Replies

פורסם

קניתי מוצר שבא כזוג באינטרנט וקיבלתי רק אחד(שילמתי מעמ מס יבוא ומכס על שתי המוצרים) ואני רוצה ליוצר איתם קשר שכשהמוצר השני יגיע לא יחייבו אותי שוב, יש דרך ליצור איתם קשר והם יבואו ליקרתי?

כבר שילמתי 50% מיסים מערך המוצר.

פורסם

תגיד למוכר שישלח את החבילה השניה עם תעודת משלוח בה מוסבר המצב היכן שבד"כ מופיע הסכום. אם במכס יחליטו לא לחייב אותך על החבילה השנייה, הרווחת. אם הם יחליטו כן לחייב אותך לפי התוכן של החבילה (כלומר שווי המוצר בתוכה), אתה יכול לשאול אותם למה את החבילה הזו הם מחייבים לפי בדיקת התוכן ואילו את החבילה הקודמת הם חייבו לפי התווית למרות שהתוכן היה חסר. בכל מקרה, להערכתי סיכוייך אינם גבוהים.

אם מדובר בסכום משמעותי מערך הקנייה, הייתי דורש מהמוכר שיפצה אותך באם המכס לא משתף פעולה, שכן הכל התחיל מטעות שלו.

פורסם
  • מחבר
תגיד למוכר שישלח את החבילה השניה עם תעודת משלוח בה מוסבר המצב היכן שבד"כ מופיע הסכום. אם במכס יחליטו לא לחייב אותך על החבילה השנייה, הרווחת. אם הם יחליטו כן לחייב אותך לפי התוכן של החבילה (כלומר שווי המוצר בתוכה), אתה יכול לשאול אותם למה את החבילה הזו הם מחייבים לפי בדיקת התוכן ואילו את החבילה הקודמת הם חייבו לפי התווית למרות שהתוכן היה חסר. בכל מקרה, להערכתי סיכוייך אינם גבוהים.

אם מדובר בסכום משמעותי מערך הקנייה, הייתי דורש מהמוכר שיפצה אותך באם המכס לא משתף פעולה, שכן הכל התחיל מטעות שלו.

1000 שקל מתוך ה2000 שקל של ערך המוצר כבר שילמתי, השאלה היא איך אני יוצר איתם קשר מלחתחילה בשביל שידעו מה הולך?

זה לא הגיוני 100% מיסים

נערך על-ידי Vlad3

פורסם

להציע לו לדבר עם המכס זה כמו להגיד לך ללכת לדבר עם העץ בחצר :P

בכל מקרה מבחינת מכס אתה לא יכול לעשות הרבה שכן מה שמוצהר על החבילה וכו זה מה שאתה משלם, אם לא קיבלת את המוצר או רק חצי ממנו.

אז תשמור את הקבלה של המכס ברגע שהמוצר השני יגיע ואם הוא יתפס במכס (תלוי באיזה משלוח ותהליך) אז פשוט בהצגת הקבלה של המכס ששילמת כבר תוכל להיותר פתור.

ובדואר יש טופס ערעור על תשלום מכס וכו, אבל לא יודע אם זה נוגע למקרה שלך, שכן אם הערך והמוצר המוצהרים המכס מתעסק, אם בתוך החבילה לא היה כלום או חצי אז זה כבר זיכוי שתזקק לפנות למוכר.

פורסם
  • מחבר
להציע לו לדבר עם המכס זה כמו להגיד לך ללכת לדבר עם העץ בחצר :P בכל מקרה מבחינת מכס אתה לא יכול לעשות הרבה שכן מה שמוצהר על החבילה וכו זה מה שאתה משלם, אם לא קיבלת את המוצר או רק חצי ממנו. אז תשמור את הקבלה של המכס ברגע שהמוצר השני יגיע ואם הוא יתפס במכס (תלוי באיזה משלוח ותהליך) אז פשוט בהצגת הקבלה של המכס ששילמת כבר תוכל להיותר פתור. ובדואר יש טופס ערעור על תשלום מכס וכו, אבל לא יודע אם זה נוגע למקרה שלך, שכן אם הערך והמוצר המוצהרים המכס מתעסק, אם בתוך החבילה לא היה כלום או חצי אז זה כבר זיכוי שתזקק לפנות למוכר.
אין לי קבלה שילמתי במזומן לפדקס
פורסם

מזומן או לא - קבלה היית צריך לקבל.

יכול להיות שיתמזל מזלך, אבל לדעתי - לא יהיה מנוס מלדרוש פיצוי מהמוכר. הרי למכס אין דרך לדעת שבאמת קיבלת אחד במקום שניים ועכשיו רק מתקנים את הטעות. אולי אתה מזמין את השלישי, ופשוט מנסה להתחמק מתשלום עליו?

פורסם

קבלה יש פשוט תפנה לפדקס עם המספר משלוח או האמצעי תשלום והם ישלחו לך את זה למייל, אבל מצד המכס אין לך מה לעשות עד שלא תקבל את החלק השני של המוצר ותראה מה נסגר אז.

נערך על-ידי taotao

פורסם
  • מחבר
מזומן או לא - קבלה היית צריך לקבל.

יכול להיות שיתמזל מזלך, אבל לדעתי - לא יהיה מנוס מלדרוש פיצוי מהמוכר. הרי למכס אין דרך לדעת שבאמת קיבלת אחד במקום שניים ועכשיו רק מתקנים את הטעות. אולי אתה מזמין את השלישי, ופשוט מנסה להתחמק מתשלום עליו?

https://emotiva.com/products/powered-monitors/airmotiv-6s

Powered Studio Monitor (pair)

(PAIR)

פורסם

ובכל זאת - מאיפה יידעו מה בפועל היה בחבילה אם פתחת אותה רק בביתך ואז גילית את הטעות?

כפי שנאמר כאן - שהמוכר יצרף לחבילה תיעוד מלא של השתלשלות האירועים, ותקווה לטוב. רוב הסיכויים שתצטרך להתווכח בעצמך עם רשויות המכס.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים