בזבוז של ח"כ - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בזבוז של ח"כ


maverick

Recommended Posts

כאשר ראיתי את הכתבה בטלויזיה אתמול נחרדתי לדעת שהח"כים מנצלים את כספי הציבור בשביל לצ'פר את עצמם. ישנו תקציב מיוחד לכל ח"כ שנקרא "קשר עם הבוחר". כל ח"כ בוחר איך לשמור על הקשר הזה. הדבר הביא לכך שהם מוציאים את הכסף על דברים לא נחוצים וגם מגזימים בדברים הנחוצים: ח"כ אברום בורג הוציא 41,000 ש"ח על ציוד מיחשוב!!! עם מי הוא הולך לתקשר בסכום הזה??? עם בוחריו במאדים??? השר אולמרט, כנראה, פתח שירות לקוחות בביתו אחרת אי אפשר להבין מדוע הוא צריך מרכזיית טלפונים ב-30,000 ש"ח!!! עוד ברשימת המבזבזים: עמרי שרון שקנה פאלם פיילוט חדש (אחרת איך הוא ישעשע את עצמו בישביות המשעממות), ח"כ דוד לוי הוציא 4,300 שקלים על כרטיסי שנה טובה ו-22,000 ש"ח לרכישת שמשיה, חולצות, כובעים ווילונות חדשים לרכב.

פשוט חוצפה. לקרוא ולא להאמין!!!

ציון לשבח לשר אפי איתם שהוציא רק 300 ש"ח.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2893201,00.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

60-80 אלף שקל*120 חברי כנסת- בערך 10 מיליון שקל, קצת פחות. הנה לכם איפה אפשר לקצץ בכיף

ולהעביר למטרות חשובות יותר- אבל לא, חברי כנסת נכבדים מתנגדים לזה בכל תוקף, הרי איך אפשר בלי איזה

מרכזיה לבית או מצת לרכב(ע"ע בניזרי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תחשבו שיש גם שר או שתיים בלי תיק שמקבלים את כל ההטבות האלו. גם שיחות טלפון קרוב ל-26 אלף שקל ועוד ועוד. המטבחון גורמה שלהם, אם לובסטר היה כשר גם את זה היו מביאים... אנשים יושבים רעבים והם קובעים לעצמם את המשכורת וחוגגים על חשבון משלם המיסים! פשוט מגעיל... איזה חבל שאין היום מנהיגים כמו בן-גוריון, צנועים כאלו ששאפו לתפקיד שלהם והגיעו אליו לא בשביל כוח אלא בשביל הרצון לשנות ולעשות למען המדינה. האיש הסתפק באוטו טרנטה ודירה מסכנה בנגב של איזה 2 חדרים ולא אכל ארוחות שחיטות ולא השתלמויות במלונות פאר וכל זה. איפה יש עוד אנשים כאלו בימינו שיגידו שהם מוכנים לוותר על הוולוו והוילה בקיסריה ולהיות כמו האיש ההוא. :-[

נמאס השחיטות...

סיפרו לי בגרמניה ששם כשנפטר לך קרוב משפחה אז אתה מקבל מעין דמי-אבל כאלו על סך 700 יורו אבל ח"כים מקבלים 7000. אז מה עוד מושחט אחד כזה הציע? שרק חברי הפרלמט שם יקבלו את הסכום הזה ולבטל את ההטבה לאזרחים. שחיטות זה דבר מגעיל שהוא חלק מטבע האדם וצרייך דחוף למצוא לו תרופה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...