פורסם 2015 בפברואר 510 שנים הזמנתי לפני יומיים אוזניות בעלות של 165$ מאיביי (מוכר יפני) , בחשבון Ebay אחר שאלתי את המוכר אם הוא שולח רק ב-EMS או שאפשר Standard Shipping(Registered Airmail) והוא אמר לי שאין בעיה רק להזכיר לו כשאני מזמין ואכן הוספתי את הבקשה בטופס הקנייה עצמו.היום בבוקר קמתי וחשכו עיניי - הגאון כנראה שלח דרך EMS (מספר מעקב EJXXXXXXXXXJP).אין עדיין סטטוס באתרי המעקב ולכן שלחתי למוכר הודעה המבקשת ממנו לבטל את ההזמנה וכמובן הודעת !?!WTF ראשונית.יש לי מה לעשות פה? אני יכול לבטל איכשהו?אני ממש לא מעוניין לשלם עכשיו מיסי שחרור\מיסי הקלדה\מיסי בבל"ת (עם זה שנדפקתי עם המע"מ כבר השלמתי). נערך 2015 בפברואר 510 שנים על-ידי RDvd
פורסם 2015 בפברואר 510 שנים מה עלות המוצר? מכיוון שהדואר כבר נשלח אין לך איך לבטל את ההזמנה. מה שכן, תוכל לבקש ממנו החזר חלקי או השתתפות בהוצאות אם יהיו.
פורסם 2015 בפברואר 510 שנים מחבר רשמתי - 165$ - המשלוח חינם. אני רואה שהטמבל הזה לא עונה להודעות ככה שהמשלוח ייצא מחר אם אני רוצה או לא. לפי הטבלה הזאת: אני אתבקש לשלם מע"מ + 170 ש"ח , סה"כ כמעט 300 ש"ח! על מוצר של 640 ש"ח....זה הזוי וזאת סחיטה שאני לא מוכן לשתף איתה פעולה.
פורסם 2015 בפברואר 510 שנים תחכה לראות אם זה אכן EMS.יצא לי המון פעמים להזמין משלוחים מארה"ב, לא חינם כמובן אבל רגילים, ואז בדואר ישראל או 17track כתוב שזה EMS אבל זה לא.אומנם הגיע מהר מאוד, אבל לא EMS, לא שליח. דואר רשום לכל דבר. כמובן לא משלם כלום.אז תחכה לראות אם אכן זה יהיה EMS. דואר ישראל רושם על כל מיני משלוחים EMS וזה לא באמת כזה.
פורסם 2015 בפברואר 510 שנים מחבר ag43: חשבתי באמת שלא לקחת את המוצר ולבקש שישלחו אותו חזרה אל השולח. עולות 2 שאלות: 1. האם להתקשר ל-EMS (אפשרי בכלל?) עוד לפני שהמוצר מגיע לארץ ולבקש שישלחו אותו חזרה (על מנת למנוע דמי כופר שהם עלולים לבקש).2. האם השליחה חזרה תעלה לי כסף?d30DK:אני חושב שהסיכוי שזה לא יהיה EMS הוא אפסי, גם בגלל שכל המוכרים היפנים מנסים לדחוף אותם וגם בגלל שהאפשרות היחידה שהמוכר העמיד בדף הרכישה הייתה של קנייה עם EMS (זה שהוא הסכים לשלוח בדואר רגיל בהתכתבות איתי זה כבר דבר אחר).הוא פשוט חיפף את ההזמנה ולא טרח לקרוא את הבקשה שלי ולכן שלח עם EMS כמו שהוא עושה עם כל השאר.תודה רבה על העזרה. נערך 2015 בפברואר 510 שנים על-ידי RDvd
פורסם 2015 בפברואר 510 שנים מחבר ^חשבתי על זה, אבל מצב החבילה יהיה שקוף...יש לו מספר מעקב והוא יכול להוכיח שהחבילה מחכה לי בארץ ואני לא אוסף אותה.
פורסם 2015 בפברואר 510 שנים אז מה? חסרים מקרים של חבילות עם מספר מעקב שהלכו לאיבוד? חוץ מזה שהיא תחזור אליו.
פורסם 2015 בפברואר 510 שנים מחבר אני רוצה לגמור את הסאגה הזאת קצת יותר מהר וחלק מזה, השאלה האם לומר למאפיונרים שישלחו את זה חזרה? וזהו והאם אני אצטרך לשלם על זה? נערך 2015 בפברואר 510 שנים על-ידי RDvd
פורסם 2015 בפברואר 510 שנים לדעתי אסור לך להצהיר על זה "בעלות", אחרת הם עלולים לתפוס על זה טרמפ ולהתחיל לחייב אותך על "עמלות איכסון" בכל יום שעובר והחבילה עדיין יושבת אצלהם. בתור מקבל חבילה אקראי שמופיע בכתובת הם לא יכולים לחייב אותך לשלם כלום, אתה לא אחראי על חבילות שאנשים אחרים שולחים לכתובת שלך. אבל אם תצהיר שזה שלך...אתה יכול (וצריך) לכל היותר להגיד שאין לך בעיה לקבל את החבילה ולשלם את המיסים אם צריך, אבל שאין לך שום כוונה לשלם להם את העמלות המונפצות שלהם. המשלוח כבר שולם ע"י השולח והטריק הזה של ניסיון גביה כפול זאת שיטת מצליח שקיימת רק בישראל. אם הם יתעקשו, תגיד להם לא תודה ושיתפוצצו עם החבילה. נערך 2015 בפברואר 510 שנים על-ידי Milford Cubicle
פורסם 2015 בפברואר 510 שנים מחבר מזה "שיתפוצצו עם החבילה"? מה אכפת להם מה קורה איתה בכלל? מצידה שתישב שם לנצח... הלחץ פה מופעל עליי , אני שילמתי את הכסף ותלוי באוויר.
פורסם 2015 בפברואר 510 שנים מחבר קופסא קטנה סה"כ, אולי הם יכולים להעביר את זה לאיזה מחסן בנגב, אני לא יודע איזה אפשרויות יש להם... גם אני מתאר לעצמי שיש שם כ"כ הרבה חבילות ובלאגן ואין איזה מנהל שמסתובב ואומר "למה החבילה הזאת עדיין פה?"גם המוכר מכסה את עצמו די יפה כי הוא כותב במפורש שכל עלויות הייבוא לרבות מס הן באחריותי כך שאני לא יכול להיות גלוי איתו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.