פורסם 2015 בינואר 3110 שנים רכשתי מקלדת roccat isku מ-KSP והבעיה היא שכפתור התאורה במקלדת לא מגיב ממש טוב, והוא עובד רק כשלוחצים יחסית חזק.האם יממשו לי אחריות על דבר כזה?
פורסם 2015 בינואר 3110 שנים אצלי היו אוזניות Razer Megalodon שהתאורה אצלהם הפסיקה לפעול (בצדדים).הבאנו אותם לKSP, שם הם שכבו חודשיים.לאחר מכן הודיעו לנו KSP שאין אחריות על תאורת הצד באוזניות, ונגרם נזק לכבל האוזנייה עד ידי הלקוח (ללא קשר לבעיית התאורה)פנינו לRAZER בח"ול וביקשנו לדעת האם אחריותם מכסה את המקרה.RAZER טענו שכן.לאחר הרבה צעקות ואיומים הביאו אוזניות חדשות.סניף רעננה אגב.אתה מוזמן לנסות, אבל רק אם יש לך כוח לנושא
פורסם 2015 בינואר 3110 שנים מחבר העניין הוא שיש לי בעיה רק עם כפתור אחד.. לא יודע אם זה ישכנע ממש..אני הולך לסניף אחר
פורסם 2015 בינואר 3110 שנים החוב ברור - על כל מוצר שעולה יותר מ150 שקל יש אחריות שנועדה לתקן כל קלקול. הם אמנם לא חייבים להחליף לך את כל המקלדת, אך הם כן חייבים להחזיר את המוצר למצבו שלפני הקלקול - גם אם התקנון שלהם אומר אחרת.
פורסם 2015 בינואר 3110 שנים מחבר איך הם יטפלו בזה מבלי לתת לי מקלדת חדשה?אני חושב גם שאעדיף לקבל חדש.
פורסם 2015 בינואר 3110 שנים לא משומשת, אלא מחודשת (הם על פי הבנתי לא יכולים להביא לך מקלדת משומשת שמישהו נתן להם0או זה שיתקנו את המקלדת הספציפית שלך (מה שקשה לי להאמין כי לרוב מעבדות לא מבצעות דברים כאלה בארץ וזה יוצא גם לא זול)או שכמובן יביאו לך מקלדת חדשה, ויקבלו את כספם חזרה מהיבואן.מצד שני, אם מביאים לך מקלדת מחודשת עם פגמים שלא היו לך קודם (לי הביאו מכשיר סמסונג דפוק שנחשב "מחודש" עם הרבה תקלות, פלסטיקה גמורה ושקעים דפוקים) אז יש לך עילה לדרוש מהם מקלדת אחרת (עוד פעם, מחודשת, אבל במצב יותר טוב\זהה למצב שנתת את המקלדת שלך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.