פורסם 2004 במרץ 2221 שנים שלום לכולם,אני מתכנן לקנות מחשב חדש ורציתי להתייעץ או לשמוע את דעתכם על 2 החנויות הבאות.העניין הוא כזה בפנדה כבר קניתי והם בסדר בסהכ, קצת רחוקים אבל בסדר מבחינתי. KSP לעומת זאת הרבה יותר קרובים אלי, הם יותר זולים מבחינת המפרט שלי ב 300-400 שקל.. 5200 מול 4900 אבל שמעתי עליהם כל מיני חוות דעת שליליות , בעיקר מבחינת שירות וזמן תיקון.. מה אתם אומרים?
פורסם 2004 במרץ 2221 שנים מכוון שאני גר בצפון, את רוב הקניות שלי אני עושה בKSP אני אוהב לראות את מה שאני קונה לפני שאני משלם, ולא רוצה לשלם משלוחה) הם מתחייבים להיות הכי זולים בכל מה שהם מוכרים (שזה יחסית מעט, אין להם מלאי גדול כמו לPCH, פנדה וכו) לי לא הייתה איתם אף פעם בעיה של שרות. שיחות טלפון תמיד הגיעו לאן שביקשתי, וכשקניתי את המחשב לא מזמן, והמאוורר של הלוח עשה רעש (IS7) הבאתי את המחשב, ובגלל שאמרתי שהמחשב הזה הוא השרת אינטרנט בבית שלי וביקשתי לא להשאיר את המחשב שם ליום (כי אני לא גר כל כך קרוב לחנות) הם החליפו לי את הלוח על המקום (זה היה כבר אמצע היום, ולמזלי לא היה לחץ כל כך גדול במעבדה. מה שלא קורה הרבה). מה שכן, כמו בהודעה שלהם בטלפון, זה הסופרמרקט הגדול בארץ לחלקי מחשב. מה זאת אומרת. הם מוכרים טיפ-טיפה יותר מחשבים מאשר PCH-זיגזג-הדובים-וZENIT ביחד. החנות תמיד מלאה, ומכוון שהם גם יבואנים של כל המוצרים שלהם, הם משווקים גם סיטונאית למלא חנויות וכאלה (לפי מה שאני יודע, אפילו PCH קונים מהם חלק מהדברים). מה שזה אומר, שאתה לא כל כך תרגיש שמשקיעים בך בתור צרכן. מה שהולך שם בחנות זה סופרמרקט. כולם מנסים להיות כמה שיותר מהירים כדי להגיע לכמה שיותר אנשים ולקוחות (כבר יצא לי להמתין שם למוכר מעל 30 דקות...). בתור אחד שיושב מול מוכר ומתכוון לשלם עוד מעט 5 אלף שקל לחנות, הייתי להרגיש קצת יותר מיוחד : . יש הרבה אגדות אורבניות על השרות שלהם, אבל, אני לפחות לא נתקלתי בזה. (ולהגיד את האמת, לפחות 10 חברים שלי קנו חלקים או מחשבים משם בגלל המלצה שלי, ולאף אחד מהם אין טענות) כתבתי את זה השבוע, חבל שלא חיפשת.... מה שכן, אם אתה קונה בKSP, עצה שלי, תעשה טובה לטכנאי, תשלם עוד 100 ומשהו שקל, ותקנה גם הרכבה של המחשב. קודם כל תן קצת עבודה לטכנאי, שיקבל קצת כסף. ודבר שני, לפי מה ששהבנתי, האחריות הרבה יותר מקיפה והם פחות "זועמים" כשקונים גם הרבה במעבדה אצלהם. כמובן שזאת דעה אחת. אתה מוזמן לחכות לעוד (שאיך שאני מכיר את הפורום, לא יאחרו להגיע...)
פורסם 2004 במרץ 2221 שנים מחבר א. צודק.ב. חשוב לי גם עניין היעוץ בפנדה למשל ישבתי והרכבתי את המחשב ביחד עם אחד החברה שלהם והוא ייעץ לי על חלקים טובים יותר וטובים פחות.. יש מצב לקבל שירות כזה בKSP?
פורסם 2004 במרץ 2221 שנים מה שזה אומר, שאתה לא כל כך תרגיש שמשקיעים בך בתור צרכן. מה שהולך שם בחנות זה סופרמרקט. כולם מנסים להיות כמה שיותר מהירים כדי להגיע לכמה שיותר אנשים ולקוחות (כבר יצא לי להמתין שם למוכר מעל 30 דקות...). בתור אחד שיושב מול מוכר ומתכוון לשלם עוד מעט 5 אלף שקל לחנות, הייתי להרגיש קצת יותר מיוחד ענה לך?אתה מוזמן לנסות, למרות שבטלפון אני לא יודע אם יהיה להם זמן בשבילך....מה שכן. יעוץ של מוכר הוא לא תמיד מהימן - יש לו אינטרסים - להוציא ממך כמה שיותר רווחים.מה רע בפורום מפרטים כאן באתר בשביל התיעצות???
פורסם 2004 במרץ 2221 שנים מחבר א. אני כן בודקב. כל אחד קנה לוח מקסימום שניים ועליהם הוא יודע לספר... פעם בצץ איזה גאון שיכול באמת לסקור כמה לוחות בצורה רצינית יותר אבל בתכלס לרובנו כאן יש ראייה יחסית צרה.. וכמה שאני מתעסק עם מחשבים ומבין בשטויות האלו לטכנאי בחנות יש ידע רחב יותר לגבי בעיות לדוגמא שצצו עם לוחות מסויימים (וכן אני מדבר עם הטכנאים גם ). ברור שלמוכר יש אינטרס.בכל מקרה תודה אני שוקל מאוד ברצינות לבצע את הקניה הנוכחית שלי אצלם. מה מבחינת זמן אספקה? הם באמת עומדים בכך של 48 שעות מרגע תשלום ל 98% מהמוצרים?
פורסם 2004 במרץ 2221 שנים אני לא יודע איך זה לא בסניף המרכזי (שנמצא בחיפה). אבל KSP, הייחוד שלה (והסיבה שהיא כלכך זולה חוץ מזה שהיא מייבאת בעצמה) זה שאין לה מלאי גדול כל כך להחזיק מפחינת מבחר. ולכן מה שבמחירון זה מה שיש במחסן.... הפעם היחידה שלא היה להם מוצר שרציתי והופיע במחירון הייתה כשאחי שאל עם יש להם MX700...
פורסם 2004 במרץ 2521 שנים אין לי כוח כל כך לקרוא את כל מה שכתבו אז אני יתן קצת דעה אישיתKSP- אני עובד איתם כמה שנים טובות עם לוחות אם\מעבדים\זכרונות שבדרך כלל במחירים טוביםהשירות לא רע, הבעיה היחידה היא שהם נותנים רק שנה אחריות שאמור להיות 3 שנים אחריות (את השנתיים האחרות אתה יכול לנצל אצל היצרן\יבואן)שירות לקוחות בעניין יעוץ - רק במעבדה שאתה שואל אותם פנים מול פנים הם ממש ממש אחלה אנשים ממש טובים ואמיניםבטלפון.. השירות לא טוב בכללבחיים לא להתיעץ טכנית עם המוכרים חלקם לא מבינים בגרוש!מהירות תיקון.. לא יודע לא יצא לי הרבה לבוא אליהם אבל מהניסיון שהיה לי הם החליפו לי במקום בלי שום בעיהפנדה-חביבים, אנשים שבאמת רוצים לעזורחלקם נותנים עצות טובות, חלקם מאוד מבלבלים ומוציאים את החשק להתיעץ איתםהמחירים סבירים כמו שאפשר לראות, אם יש בעיות אני בטוח שהם לא יבואו בגישה שלילית בסך הכל שירות לא רע בכללזיגזג-אין לי מה להגיד כאן, השירות הכי פצצות שראיתי, אחלה אנשים אחלה עזרה - הם ההמלצה שליגם אם במקום אחר יעלה לך כמה שקלים יותר (ואני בספק אם זה יהיה המצב) עדיין משתלם מאוד ללכת דרכםעריכה:מבחינה על יעוץ לחלקים טובים ומשתלמים שלושת החברות יוכלו לעזור לך (לי יש ניסיון עם שלושתם ואף אחד מהם לא אכזב אותי)זמן הספקה והכמות במלאי אצל KSP ופנדה אותו דבר בערך, נדמה לי שאצל זיגזג המצב קצת יותר טוב
פורסם 2004 במרץ 2521 שנים תראהף אם אתה קונה מחשב שלם, אני ממליץ לך גם לחשוב על המרחק של החנות ממך...אני קניתי לפני 3 חודשים מחשב שלם בKSP, לפני חודש המאוורר של הלוח עשה רעש ורציתי ללכת שהם יראו את זה (כי לא נראה לי שהוא יתלכלך בחודשיים), להפתעתי הם החליפו לי את הלוח בחדש בלי שום בעיות.ושלשום נחת אלי בעיה חדשה, ההארד דיסק שלי החליט להפסיק לעבוד והביוס לא זיהה אותו. קפצתי אליהם אתמול אחר"צ ועל המקום הוא הסתכל, לקח והחליף לי את ההארד דיסק בחדש (רק חבל שהלך לי כל החומר עליו....)אני לא יודע מה הייתי עושה עם הייתי קונה את המחשב במרכז.
פורסם 2004 במרץ 2521 שנים אני יגיד לך תאמת, אני לגמרי בדיעה של MoRtZkInGמעבד\לוח אם\זכרונות\צורב.. דברים כאלה שיש בכל חנות אני מעדיף ללכת ל KSP כי הם קרובים אליכרטיסי מסך אני מסתכל על המבחר המצומצם בKSP אם אין להם מה שאני רוצה אני מחפש בחנות אחרתמארזים\קטודות\מאוררים\ספקים (דברים שלא דורשים אחריות או שבכלל אין עליהם אחריות) אני קונה מבחוץ, כי גם ככה אין ל KSP מוצרים איכותיים בתחוםאז אני מסתכל כמו שהבן אדם מעלי אמר קודם ליד הבית, ומה שאין שם אני מחפש בחוץואם זה דברים שדורשים אחריות זמינה (כמו לוחות אם) אני מוכן להיות גמיש ולשנות את הבחירה שלי יחסית למה שיש במלאי ליד הבית (ב KSP)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.