פורסם 2015 בינואר 1210 שנים אני חשבתי שבעידן של היום אינטרנט זה מוצר צריכה בסיסי כמו חשמל, אבל מסתבר שאם טכנאי צריך לבוא לסדר בעיה (אני מדבר על עכשיו, לא בזמן הסערה) צריך לחכות 3 ימים... מעניין אם הייתי מזמין טכנאי בשביל להתקין לי חיבור של קו חדש האם זה היה יותר מהר...
פורסם 2015 בינואר 1210 שנים לא הייתי מגדיר את זה בתור מוצר צריכה בסיסי.לכל חברה יש SLA שונה בהתאם לשירות שהם מספקים ושלושה ימים בשביל טכנאי זה לא כזה חריג (תלוי באזור המגורים שלך והעומס של צוות הטכנאין באותו זמן).
פורסם 2015 בינואר 1310 שנים לפי מה שכתוב, החוק אומר 24 שעות. http://www.mako.co.il/news-money/consumer-q3_2014/Article-6c844bfc2757841004.htm
פורסם 2015 בינואר 1310 שנים מחבר מאיפה הבאת את זה ?לפי מה שאני רואה אין ממש הגדרה:http://www.kamaze.co.il/%D7%94%D7%92%D7%A2%D7%AA-%D7%98%D7%9B%D7%A0%D7%90%D7%99.aspxהכתבה שלך מדברת על הוט ספציפית... נערך 2015 בינואר 1310 שנים על-ידי needacomp
פורסם 2015 בינואר 1310 שנים הכתבה אומרת "חברות התקשורת" ברבים. בנוסף, לא סביר שיש חוק כזה להוט ולשאר החברות לא.
פורסם 2015 בינואר 1310 שנים מחבר אני מניח שהכתבה מתכוונת לרשיון שניתן לחברת הוט. בזק לא כפופה לזה. (גם השקעתי עכשיו לא מעט דקות באינטרנט, חוק הטכנאים שמשורבת באופן לא קשור לכתבה עצמה אכן מדבר על הפיצוי שמדובר שם, אבל לא מתייחס לשאלה שלי).
פורסם 2015 בינואר 1310 שנים חוק הטכנאים לא קשור (אגב, אני קיבלתי מהוט 600 ש"ח אחרי שהעליתי את הנושא)צריך לבדוק ברשיון שלהם
פורסם 2015 בינואר 1310 שנים מחבר יפה, חיפשתי ולא מצאתי. ניתן להבין שם:יתוקנו תקלות בקבלת שירותי בזק שהודעותעליהן נתקבלו בחברה – %80 באותו יום עבודה שבו נתקבלה ההודעה, והיתר לא יאוחר מיוםעבודה אחד שלאחר יום קבלת ההודעה.אם כי רשום גם:המנהל הכללי של החברה או סגנו להנדסה ותכנון רשאי, מטעמים מיוחדים, להאריך את מועדתיקונה של תקלה, ובלבד שהמועד לא יוארך ביותר מארבעה-עשר ימים מיום קבלת ההודעה.מה זה מטעמים מיוחדים ? האם זה באופן כללי או על תקלה ספציפית.מחר נתקשר ונבדוק שוב, תודה !!!
פורסם 2015 בינואר 1310 שנים קשה לי להאמין שהמנכ"ל נתן אישור מיוחד להאריך מועד תיקון לתקלה שלך זה חייב להיות כלי שמשתמשים בו במשורה.
פורסם 2015 בינואר 1310 שנים מחבר הבעיה שאני יודע מה יקרה, הם ינצלו את קלף הסופה (למרות שזה לא חוקי, כי הם לא פירסמו שיש בעיה לרבים), אבל מי ילך איתם לבית משפט.. מקסימום תלונה במשרד התקשורת (ששוב לא תעזור לי, הרי פיצוי אני לא אקבל, ואת התקלה הם יתקנו הרבה לפני שמישהו יענה לי ממשרד התקשורת).
פורסם 2015 בינואר 1510 שנים קשה לי להאמין שהמנכ"ל נתן אישור מיוחד להאריך מועד תיקון לתקלה שלך זה חייב להיות כלי שמשתמשים בו במשורה. הם יכולים תמיד לטעון לתקלה גורפת ש"נוצרה כתוצאה מתקופת הסופות והמזג האוויר הלא תקין" ואז להגדיר את זה כאישור גורף- לך תתווכח איתם על זה או תוכיח שזה לא קשור אחד לשני..
פורסם 2015 בינואר 1510 שנים מחבר הבעיה העיקרית היא להשיג נציג שמודע / מוכן להתסכל על החוק בקיצור, אין כזה, אף אחד מהם לא מודע לחוק (או שהם מתנהגים ככה) וכל אחד גם אומר תשובה אחרת לגבי ה SLA. מה שבטוח זה שכולם מפנים ליצור קשר לקשרי לקוחות... העיקר, נראה שהעסק חזר לעבוד.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.