מישהו ניסה פעם לממש אחריות על מוצר של לוג'יטק שנקנה מחו"ל? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מישהו ניסה פעם לממש אחריות על מוצר של לוג'יטק שנקנה מחו"ל?


yoni_h

Recommended Posts

בבלאק פריידיי קניתי מאמזון עכבר G700S ואמרו פה שהוא מגיע כבר עם 3 שנים אחריות של לוג'יטק. עכשיו אני רוצה להזמין גם מקלדת k400, אבל מבדיקה שעשיתי עכשיו באתר של לוג'יטק ראיתי שהם אומרים שהאחריות ניתנת רק לבן אדם שרכש את המוצר ובמדינה בה הוא רכש אותו.

הנה ציטוט:

Except where prohibited by applicable law, this warranty is nontransferable and is limited to the original purchaser and the country in which the product was purchased.

http://www.logitech.com/en-us/footer/terms-of-use?id=3101&wt.mc_id=usym_redirect_/warranty

זכור לי שהיו פה בפורום לא מעט ת'רדים חיוביים על מימוש אחריות על מוצרים שלהם, אבל האם הם נרכשו מחו"ל? לפי מה שרשום באתר שלהם, האחריות לא תכסה אותי אם אני מזמין את המוצר מאמזון. מה דעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב חיפשתי הרבה באינטרנט על הסוגיה הזאת, ונראה שהם באמת לא מספקים אחריות בינ"ל, אלא רק במקום בו נקנה המוצר. האמת.. מבאס!

או שלוקחים סיכון ומסתמכים על המזל שלא יקרה כלום, או שנצטרך לשלוח את המוצר לארה"ב עצמאית ועל חשבוננו :/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל כשאתה רוצה לממש אצלם אחריות הם מבקשים הוכחת קנייה, ואז אצטרך להביא להם את החשבונית מאמזון.

חבל שלא הוספתי את האחריות של SQUARE TRADE שהציעו עם העכבר, ויתרתי על זה כי אנשים פה בפורום אמרו שלא צריך להוסיף את זה כי יש את האחריות של לוג'יטק.

כנראה שאוסיף את האחריות הזאת למקלדת. היא עולה 1.70$ והיא למשך שנתיים ויש לה כיסוי בינ"ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מניסיון שלי עם מוצרים של שנקנו בארץ, בחו״ל וeBay אף פעם לא נתקלתי בהודעה שאנחנו לא נותנים לך אחריות כי קנית את המוצר לא במדינה שאתה גר בה.(ובגלל השירות הירוד של החנויות כאן אני תמיד ממש אחריות מולם ישירות..) תמיד קיבלתי מהם יחס מדהים ושירות הוגן, אם תיהיה לך תקלה במוצר תפתח פניה דרך המערכת שלהם בנושא ומניסיון שלי הם תמיד מטפלים ודואגים לשלוח מוצר חליפי או דרך לתקן את הבעיה ולא ממש משנה להם מאיפה רכשת את המוצר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

אפשר כן, תפנה אליהם דרך פה: http://logitechsupport.force.com/support/SupportTicket

בעיקרון יש עמוד באתר שלהם שדרכו אמורים לשלוח כרטיסי תמיכה, אבל הטופס שם שבור (תקלה באתר). נציג של לוג'יטק הגיב פורום שלהם עם הלינק הנ"ל. שלחתי דרך הלינק הזה וחזרו אליי די מהר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...