פורסם 2014 בדצמבר 1110 שנים רכשתי לפני מספר חודשים אוזניות של Corsair, Corsair Vengeance 1100 מחנות KSP בנשר, פעם ראשונה שאני רוכש אוזניות שלהם ובסך הכל הייתי מרוצה אולם.... עקב היותי בהמה בשימוש או חוסר מזל שברתי אותן על חצי מראש ויתרתי על לפנות לKSP מכיוון שידוע כבר שהם אומרים "על שבר פיזי אין אחריות". החלטתי לפנות ישירות לחברת Corsair בחו"ל ופתחתי חשבון + כרטיס פנייה לשירות הלקוחות. לאחר שהם קיבלו ממני תמונה של האוזניות + צילום חשבונית קנייה (של KSP) הם ביקשו שאשלח להם את האוזניות השבורות. שילמתי לדואר ישראל 12.5 ש"ח ושלחתי בדואר אוויר רשום. היום הגיע אליי הביתה שליח של חברת UPS עם אוזניות חדשות במקום השבורות, Corsair Vengeance 1500. גם החלפה למוצר שנשבר וגם שדרוג. סך הכל הליך מהיר וזריז - כל הכבוד!
פורסם 2014 בדצמבר 1110 שנים יפה מאוד - מזכיר גם הרבה סיפורים שקרו עם לוג'יטק (עוד חברה עם שירות מעולה)
פורסם 2014 בדצמבר 1110 שנים אותו דבר עם מקלדת K90 שהפסיקה לעבוד. UPS הלוך ושוב על חשבונם וקיבלתי K95 חדשה.
פורסם 2014 בדצמבר 1110 שנים לא הבנתי איך אחריות מכסה במקרה שאני שובר את המוצר? ולא שקיבלתי שבור או שיש סדק וכדומה
פורסם 2014 בדצמבר 1110 שנים האחריות לא מכסה את זה. זה כמו שתוציא רכב חדש לגמרי מהיבואן ותגרד את כל התחתית שלו על איזה אדנית ליד הבית. זו אשמתך. אבל..... כנראה מישהו מספיק בכיר בCorsair החליט שלקוחות מרוצים אקסטרה שווים יותר מלקוחות חצי מרוצים עם מוצר שבור. עובדה שזה עולה פה בפוסט ואנשים שמחים לשמוע
פורסם 2014 בדצמבר 1110 שנים אוקי, בכל מקרה שאפו לcrosair, וכדי לממש אחריות אצלהם (עבור העתיד) יש צורך לרשום את המוצר?
פורסם 2014 בדצמבר 1110 שנים עובדה שזה עולה פה בפוסט ואנשים שמחים לשמוע RMA חיובי זה הפרסומת הכי זולה ויעילה שניתן לעשות
פורסם 2014 בדצמבר 1110 שנים מחבר אוקי, בכל מקרה שאפו לcrosair, וכדי לממש אחריות אצלהם (עבור העתיד) יש צורך לרשום את המוצר?לא,יש צורך להיכנס לאתר שלהם ולפתוח חשבון עם הפרטים שלך. ואז כשאתה פותח כרטיס צריך לתת צילום של חשובנית הקנייה עם תמונה של המוצר הפגום.
פורסם 2014 בדצמבר 1110 שנים בדיוק לפני יום הרצתי חיפוש על H100I שנוזלים רציתי לראות מה אני מוצא לפי מה שמצאתי מסתבר שיש אנשים שהתפוצץ להם הקירור מים והרבה מהרכיבים שלהם נפגמו וקורסייר החליפה להם את כל הרכיבים במחשב
פורסם 2014 בדצמבר 1110 שנים תודה Googleness, ו וואו עכשיו רשמית ישמר לי מקום בלב עבור crosair, שירות לקוחות כזה לא מוצאים הרבה כיום
פורסם 2014 בדצמבר 1110 שנים האמת קצת חוצפה לבקש שיחליפו לך משהוא שאתה שברת, לדעתי לפחות.אבל אכן שירות מצויין, ולרוב אעדיף חברות עם שירות כזה אפילו אם המוצר עולה עוד כמה שקלים יותר.
פורסם 2014 בדצמבר 1110 שנים לקוח שפונה ישירות ליצרן לרוב יקבל שירות טוב מאחר ואותם אנשים שטורחים להתכתב עם נציגי שירות מעבר לים, לפתוח כרטיס לקוח, למלא טופס rma וכו בדרך כלל גם פעילים בפורומים כמו זה - פרסומת מעולה. עסק ששולח מוצרים עם נזק ליצרן, שלא עומדים בתנאי האחריות - שולחים אותו לאלף הרוחות.תיהנה הרווחת!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.