עבור לתוכן

צל"ש: חברת Corsair

Featured Replies

פורסם

רכשתי לפני מספר חודשים אוזניות של Corsair,

Corsair Vengeance 1100 מחנות KSP בנשר, פעם ראשונה שאני רוכש אוזניות שלהם ובסך הכל הייתי מרוצה אולם....

עקב היותי בהמה בשימוש או חוסר מזל שברתי אותן על חצי :rolleye0018:

מראש ויתרתי על לפנות לKSP מכיוון שידוע כבר שהם אומרים "על שבר פיזי אין אחריות".

החלטתי לפנות ישירות לחברת Corsair בחו"ל ופתחתי חשבון + כרטיס פנייה לשירות הלקוחות.

לאחר שהם קיבלו ממני תמונה של האוזניות + צילום חשבונית קנייה (של KSP) הם ביקשו שאשלח להם את האוזניות השבורות. שילמתי לדואר ישראל 12.5 ש"ח ושלחתי בדואר אוויר רשום.

היום הגיע אליי הביתה שליח של חברת UPS עם אוזניות חדשות במקום השבורות,

Corsair Vengeance 1500.

גם החלפה למוצר שנשבר וגם שדרוג.

סך הכל הליך מהיר וזריז - כל הכבוד!

פורסם

סחטיין עלייהם

פורסם

א. סחטיין ומזל טוב.

ב. כיף לראות בפורום גם פרגונים ולא רק קטילות.

פורסם

יפה מאוד - מזכיר גם הרבה סיפורים שקרו עם לוג'יטק (עוד חברה עם שירות מעולה)

פורסם

אותו דבר עם מקלדת K90 שהפסיקה לעבוד. UPS הלוך ושוב על חשבונם וקיבלתי K95 חדשה.

פורסם

פשש יפה מאד! אחרי הכל האחריות באמת לא מקיפה נזק פיזי...

פורסם

לא הבנתי איך אחריות מכסה במקרה שאני שובר את המוצר? ולא שקיבלתי שבור או שיש סדק וכדומה

פורסם

האחריות לא מכסה את זה. זה כמו שתוציא רכב חדש לגמרי מהיבואן ותגרד את כל התחתית שלו על איזה אדנית ליד הבית. זו אשמתך.

אבל..... כנראה מישהו מספיק בכיר בCorsair החליט שלקוחות מרוצים אקסטרה שווים יותר מלקוחות חצי מרוצים עם מוצר שבור.

עובדה שזה עולה פה בפוסט ואנשים שמחים לשמוע :xyxthumbs:

פורסם

אוקי, בכל מקרה שאפו לcrosair, וכדי לממש אחריות אצלהם (עבור העתיד) יש צורך לרשום את המוצר?

פורסם

עובדה שזה עולה פה בפוסט ואנשים שמחים לשמוע :xyxthumbs:

RMA חיובי זה הפרסומת הכי זולה ויעילה שניתן לעשות :)

פורסם
  • מחבר
אוקי, בכל מקרה שאפו לcrosair, וכדי לממש אחריות אצלהם (עבור העתיד) יש צורך לרשום את המוצר?

לא,

יש צורך להיכנס לאתר שלהם ולפתוח חשבון עם הפרטים שלך. ואז כשאתה פותח כרטיס צריך לתת צילום של חשובנית הקנייה עם תמונה של המוצר הפגום.

פורסם

בדיוק לפני יום הרצתי חיפוש על H100I שנוזלים רציתי לראות מה אני מוצא

לפי מה שמצאתי מסתבר שיש אנשים שהתפוצץ להם הקירור מים והרבה מהרכיבים שלהם נפגמו וקורסייר החליפה להם את כל הרכיבים במחשב

פורסם

תודה Googleness, ו וואו עכשיו רשמית ישמר לי מקום בלב עבור crosair, שירות לקוחות כזה לא מוצאים הרבה כיום

פורסם

האמת קצת חוצפה לבקש שיחליפו לך משהוא שאתה שברת, לדעתי לפחות.

אבל אכן שירות מצויין, ולרוב אעדיף חברות עם שירות כזה אפילו אם המוצר עולה עוד כמה שקלים יותר.

פורסם

לקוח שפונה ישירות ליצרן לרוב יקבל שירות טוב מאחר ואותם אנשים שטורחים להתכתב עם נציגי שירות מעבר לים, לפתוח כרטיס לקוח, למלא טופס rma וכו בדרך כלל גם פעילים בפורומים כמו זה - פרסומת מעולה. עסק ששולח מוצרים עם נזק ליצרן, שלא עומדים בתנאי האחריות - שולחים אותו לאלף הרוחות.

תיהנה הרווחת!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים