עבור לתוכן

KSP לא מוכנים לתקן את הלוח אם

Featured Replies

פורסם

היי,

פתחתי פוסט על מחשב שלא נדלק אתם יכולים לעלעל בו פה:

http://hwzone.co.il/community/threads/554412-%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91-%D7%9C%D7%90-%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%A7#.VIGcejGsWAY

בשורה התחתונה:

המחשב לא נדלק, הוצאתי את כל החלקים כדי לבדוק מה שעושה בעיה - במהלך הוצאת החלקים נשבר לי אחד מהתופסנים של הכרטיסי זיכרון.

לקחתי את הלוח אם ל KSP לבדיקה, בבדיקה הם עלו על זה שכנראה הכרטיס מסך הפנימי של הלוח אם עושה בעיות ובנוסף הם ציינו שם שיש נזק פיזי קל - ושלחו את זה למעבדה המרכזית שלהם

אגב הלוח אם נקנה בחצי שנה האחרונה (יש לי אחראיות ל3 שנים)

במעבדה המרכזית לא היו מוכנים לתקן בגלל שיש נזק ללוח אם - כלומר אחד התופסנים שבור.

האם יש לי מה לעשות עם זה? ואם כן למי אני פונה?

פורסם

נסה לפנות במייל לGIGABYTE העולמית.

פורסם

KSP, כמה מפתיע, פועלת בניגוד לחוק בסיפור הזה. חוק הגנת הצרכן פוטר משווק מאחריות במקרה של נזק פיזי אך ורק אם הנזק הפיזי הוא הגורם לתקלה שאיתה הלקוח פנה אליהם. במקרה שלך, יש לך ראיה לכך שנמצא נזק שלא נגרם על ידך ושגם אותו הם מסרבים לתקן. קח את טופס המעבדה והקלטת השיחה עם נציג שמסרב לטפל בך, ופנה למועצה לצרכנות.

פורסם
  • מחבר

אין לי שום טופס שלהם חוץ מזה שיש מדבק על הקופסת לוח אם שכתוב רמת גן כלומר שהלוח חזר מהמעבדה הראשית חזרה לסניף

הבאתי להם את הטופס ומרוב עצבים לא לקחתי כלום לתיעוד

בכל מקרה הלוח אם נמצא אצלי אם תופסן חסר וכרטיס מסך דפוק ...

השאלה איך אני יכול להמשיך מכאן הלאה? יש ל KSP טלפון שאני יכול להתקשר למנהל? למעבדה הראשית?? לא מצאתי באתר שלהם איזשהו טלפון

- - - תגובה אוחדה: - - -

טוב שלחתי להם מייל זועם. ואיימתי עליהם שאני אפנה למועצה לצרכנות ועוד כמה מקומות אם לא יחליפו לי אותו.

פורסם

לדעתי אתה צריך למצוא מישהוא עם ידיים טובות שיתקן לך את התופסן

ע"י העברה של הנועל מלוח אחר

ולאחר זאת שלח את לוח למעבדה שלהם בדואר רשום

פורסם
  • מחבר

אבל מה קשור התופסן לבעיה בלוח אם עצמו?

פורסם
KSP, כמה מפתיע, פועלת בניגוד לחוק בסיפור הזה. חוק הגנת הצרכן פוטר משווק מאחריות במקרה של נזק פיזי אך ורק אם הנזק הפיזי הוא הגורם לתקלה שאיתה הלקוח פנה אליהם. במקרה שלך, יש לך ראיה לכך שנמצא נזק שלא נגרם על ידך ושגם אותו הם מסרבים לתקן. קח את טופס המעבדה והקלטת השיחה עם נציג שמסרב לטפל בך, ופנה למועצה לצרכנות.

אני לא בעד KSP או בעד פותח השאלה , אבל אין לפותח השאלה ואין לשום מעבדה של KSP אפשרות לדעת אם התופסן הוא זה שגרם לבעיה . אלה רק המהנדסים של החברה של הלוח אם . מה שאני מציע הוא שאם הלוח אם הוא גיגה ביט , יש להם מעבדה באיזור חיפה . הם עזרו לי פעם מול ההחלפה של KSP , שלא רצו להחליף לי מוצר ובסופו של דבר הם תיקנו לי אותו ללא עלות . נסה אותם

פורסם
  • מחבר

איך אני יוצר קשר עם המעבדה הזאת?

פורסם

תעשה לי טובה. לחתיכת פלסטיק שבור בסלוטים של הזכרונות יש קשר לתפקוד לוח האם? סתם תירוץ עלוב להתחמק מאחריות. זה בערך כמו שיבואן רכב יטען שאין אחריות על תקלה בגיר כי שברת את המראה כשהחנת אותו במוסך שלהם.

פורסם
תעשה לי טובה. לחתיכת פלסטיק שבור בסלוטים של הזכרונות יש קשר לתפקוד לוח האם? סתם תירוץ עלוב להתחמק מאחריות. זה בערך כמו שיבואן רכב יטען שאין אחריות על תקלה בגיר כי שברת את המראה כשהחנת אותו במוסך שלהם.

אני אתאר לך מצב שיכול להשפיע על הלוח אם : נניח שהיה ניסיון לשלוף את הזיכרון מהסלוט שלו , הוציאו אותו עקום וכתוצאה מכך נשברה "החתיכת פלסטיק" , אבל יש נזק שלא נראה לעין שאחד הפינים בסלוט של הזיכרון זז מהמקום או מקצר עם פין אחר בסלוט , כתוצאה מכך הלוח יכול לו להדלק . לגבי הכתובת של המעבדה בחיפה אני ינסה לחפש את התעודה שהם שלחו לי

פורסם

ואתה חושב שלא ניתן פשוט להסתכל ולראות אם 1 מהפינים בסלוט של הזיכרון זז ומקצר ?

חוצמזה, אתה לא תצליח בקלות לעקם פין בסלוט של ה RAM על ידי הוצאת והכנסת סטיק RAM כמה עקום שלא תהיה

פורסם

ספקולציות מונפצות אינן תקפות בסוגיות מסוג זה. אלא אם נותן האחריות יכול להראות שיש קשר בין הנזק הפיזי לבין התקלה, הוא מחוייב לטפל בתקלה, נקודה.

פורסם
  • מחבר

תודה רבה, אני בהחלט אנסה!

פורסם

זאת בדיוק הסיבה שאני מזהיר אנשים לא להתקרב ל-KSP. המחיר טוב אבל השירות מזעזע.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים