פורסם 2014 בנובמבר 2310 שנים naki (תתחדש ), אם אתה על מסך 60hz, אין יתרון ממשי בלהריץ משחק על 90fps. אם אתה בכלליות נמנע מ-Vsync בשל השלכותיו הפוטנציאלים על ביצועים, ישנה אלטרנטיבה ידידותית שתאפשר לך להינות משני העולמות - Adaptive V-Sync מהדריבר, דואג להפעיל Vsync כל עוד ה-FPS תואם לקצב רענון המסך (נאמר 60fps), ומכבה עצמו כשה-fps יורד מתחת... נערך 2014 בנובמבר 2310 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2014 בנובמבר 2310 שנים ואז מה מגדירים במשחקים עצמם?- - - תגובה אוחדה: - - -ההגדרות שלי בעברית.. איך קוראים לזה?
פורסם 2014 בנובמבר 2310 שנים במשחק אפשר ואף מומלץ לכבות, הדריבר לוקח פיקוד. בעברית ? אין לי מושג, אולי - סנכרון אנכי \ אדפטיבי ? בכל אופן ככה זה נראה באנגלית: נערך 2014 בנובמבר 2310 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2014 בנובמבר 2610 שנים ישנה אלטרנטיבה ידידותית שתאפשר לך להינות משני העולמות - Adaptive V-Sync מהדריבר, דואג להפעיל Vsync כל עוד ה-FPS תואם לקצב רענון המסך (נאמר 60fps), ומכבה עצמו כשה-fps יורד מתחת...הפעלתי את זה ועדיין יש קריעות תמונה בWATCH DOGS. יש משהו שאני מפספס?
פורסם 2014 בנובמבר 2610 שנים הסינכרון אנכי זה בדיוק ההגדרה שבכל המדריכים פה הסבירו שצריך לכבות כדי לבטל נעילת fps... במלא דיונים זה עלה
פורסם 2014 בנובמבר 2610 שנים הפעלתי את זה ועדיין יש קריעות תמונה בWATCH DOGS. יש משהו שאני מפספס?עם adaptive vsync יש קריעות תמונה כשה-FPS נמוך מקצב הרענון - כי Vsync כבוי במצב זה. הוא אוטומטית נכבה, ונדלק בחזרה כשה-FPS גבוה\תואם לקצב הרענון.כשאמרתי "להינות משני העולמות" התכוונתי להינות מ-vsync כשה-fps גבוה, ולהתפשר על קריעת תמונה כשה-fps נמוך (במקום לסבול מ stutter או פגיעת ביצועים).אם אתה לא מוכן להתפשר עם קריעת תמונה, ז"א תמיד מפעיל vsync, אתה צריך לקחת בחשבון שלמרות שניתן להתגבר על פגיעת ביצועים במקרים שמשחק משתמש ב-Double Buffer (ע"י הכרחת Triple Buffer מתוכנה חיצונית), עדיין אי אפשר להמנע מ-stutter כשה-fps שונה מקצב הרענון עם vsync (ב-stutter הכוונה לתמונה שחוזרת על עצמה כי התמונה הבאה עדיין לא מוכנה במלואה)הפתרון האמיתי היחידי לכל הסיפור הזה הוא מסך G-Sync (או FreeSync שעוד לא הספיק להוכיח עצמו)אחרת אין מנוס מלבחור את הרעל שלך, או כמובן לוודא שה-fps לעולם לא נופל מקצב הרענון. נערך 2014 בנובמבר 2610 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2014 בנובמבר 2610 שנים בשביל מה לכבות Vsync אם לא בשביל למנוע stutter, נפילות ביצועים (במקרים מסויימים) ולאג עכבר?שאלה של העדפה אישית, שעלולה להשתנות ממשחק למשחק.באופן אישי, לפני שהיה לי G-Sync תמיד העדפתי Vsync על קריעות תמונה.הייתי תמיד דואג להריץ V-Sync עם Triple Buffering (למנוע נפילות fps) ומוריד את ערך ה-Max pre-rendered frames (לפצות על השהיית קלט מוגברת). כך שצמצמתי את החסרונות של vsync ל-stutter בלבד. בקצרה העדפתי stutter על קריעת תמונה. נערך 2014 בנובמבר 2610 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2014 בנובמבר 2610 שנים מניעת קריעת תמונה זה היעוד שלו, וזו סיבה מספיק טובה להשתמש בו.מעבר לכך, מעצם העובדה שהוא מגביל fps לקצב הרענון - אתה כביכול חוסך בעומס מיותר (מתח\טמפ'\רעש) במקרה שה-fps גבוה מקצב הרענון. אבל כאמור להגביל fps אפשר גם בלי vsync...
פורסם 2014 בנובמבר 2610 שנים מחבר אז בעצם אתם אומרים להפעיל את ה Triple Buffering דרך הדרייבר ולבטל את הדאבל בופרינג במשחק עצמו (FAR CRY 4 לדוגמה)?וזה אמור לשפר לי את הביצועים ואת הנפילות האלו?
פורסם 2014 בנובמבר 2610 שנים אני באמת לא מבין מה אתה מנסה לומר. הסיבה שאני מפעיל VSYNC היא כדי למנוע קריעת תמונה. אם בשימוש בADAPTIVE VSYNC יש קריעות תמונה אז מה אני מרוויח מהפיצ'ר הזה?
פורסם 2014 בנובמבר 2610 שנים אז בעצם אתם אומרים להפעיל את הTriple Buffering דרך הדרייבר ולבטל את הדאבל בופרינג במשחק עצמו (FAR CRY 4 לדוגמה)?וזה אמור לשפר לי את הביצועים ואת הנפילות האלו?ה-Triple Buffering בדריבר אינו רלוונטי עבור Direct3D, אלא מיועד ל-OpenGL בלבד (ואין הרבה משחקים מבוססים OpenGL, כמו Doom / Quake או חדשים יותר Rage / Wolfenstein שרצים על מנוע ID Tech 5 )בכדי להכריח Triple Buffering צריך להשתמש בתוכנה צד שלישי בשם D3DOverrider (מגיעה ככלי נוסף עם התוכנה החינמית RivaTuner).אבל הרבה משחקים היום כבר משתמשים ב-Triple Buffering. ספציפית Far Cry 4 מאפשר להפעיל Triple Buffer מתפריטי המשחק אז אין צורך בהתערבות חיצונית.הדרך לגלות אם משחק משתמש ב-Double Buffer היא פשוט לראות שה-FPS נופל ישירות מ-60 ל-30 כש-Vsync פעיל. ז"א, ה-FPS אינו חופשי לנוע בין 30 ל-60 במסך 60hz. (אני חושב שאין הרבה כאלה היום)אני באמת לא מבין מה אתה מנסה לומר. הסיבה שאני מפעיל VSYNC היא כדי למנוע קריעת תמונה. אם בשימוש בADAPTIVE VSYNC יש קריעות תמונה אז מה אני מרוויח מהפיצ'ר הזה?אני מנסה להסביר לך שכאשר ה-FPS נמוך מקצב רענון המסך - Vsync יכול לגרום לבעיות ביצועים או אנימציה לא חלקה (אפילו שהוא מונע קריעת תמונה).Adaptive Vsync בסך הכל דואג לכבות Vsync במקרים שה-FPS יורד מ-60, כך שמונע את החסרונות הנלווים, אבל מצד שני קריעת תמונה חוזרת. זו החלטה שלך ממה אתה סובל יותר \ איזה פתרון אתה מעדיף.אם יש לך משחק שתמיד רץ על 60fps, אז Adaptive Vsync יתנהג בדיוק כמו Vsync רגיל. אבל ברגע שתרד ל-59fps הוא יתנהג כמו ללא Vsync כלל. נערך 2014 בנובמבר 2610 שנים על-ידי SyndromE
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.