עבור לתוכן

חברת הוט רימתה אותי

Featured Replies

פורסם

שלום רב

אני כבר כמה שנים בהוט. הייתי רק בטלפון ותשתית ובמשך שנה הטרידו אותי כל הזמן לעבור לטריפל. בסוף הציעו לי הצעה מפתה של טלפון, תשתית, ספק וטריפל קומפקט במחיר זול 200 שקל. אחרי משא ומתן מתיש על התנאים (כיוון שחשדתי) וידאתי עם הנציג שלא מעבירים אותי מ 1000 דקות ל 60 דקות. הוא הבטיח לי את זה ושלח לי מעין טופס - צילום תמונה של טופס שמילאו בכתב יד, לא חוזה רשמי. החוזה הרשמי ששלחו לי (לפני הטופס שלו) היה על 60 דקות.

כמו שחששתי, העבירו אותי ל 60 דקות ועכשיו במקום 200 שקל אני משלם 430 (כבר חודשיים כאלה). בהוט אין עם מי לדבר. כל הפניות שלי בינתיים לא הועילו. לא לשירות לקוחות, לא לתלונות הציבור (דרך האתר), גם הנציג הרמאי לא עזר. הוא הבטיח שיטפל בזה ולא חזר אלי.

עכשיו אני שולח מכתב רשום לתלונות הציבור אבל לא בונה על זה.

מה עושים?

תודה

ארי

פורסם

מה עושים?

כמה דברים:

1. אם יש לך הוכחה מוקלטת/כתובה/מצולמת של מה שהובטח לך - מצויין. תדרוש את זה + החזר על מה שנלקח לך שלא כדין. אם הם לא נותנים לך את זה תתבע אותם.

2. לא מאמינים יותר לנציגי מכירות. הם עובדים על עמלות ואין להם שום אחריות אישית כלפיך = הכל על הזין שלהם והם משקרים חופשי.

3. לא נשארים לקוחות של חברה שקרנית, בטח שלא של הוט שהיא החברה הכי שנואה בישראל.

פורסם
  • מחבר

מה שיש לי זה רק צילום שהוא שלח לי של טופס ידני בלי שום חתימה וזיהוי שלו.

אם אני מפסיק את הוראת הקבע ומושך איתם עוד כמה זמן הם ירדפו אחרי לבית משפט עם החוב הזה?

פורסם

אני בטריפל עם 100MBIT משלם רק 100 שקל לחודש.

לא יודע כמה דקות בטלפון כי אני לא משתמש בו.

גם בשידורי הטלוויזיה אני כלל לא משתמש.

את המבצע קיבלתי לחודשים, ולקחתי אותו כי ביחד גם מקבלים התקנה חינם אותה רציתי לחסוך(כולל במעבר דירה).

בהתחלה ניסו להציע לי 160 שקל לחודש לשלושה חודשים, אבל ככה היה יוצא שאני משלם יותר מההתקנה.

מצחיקים הטמבלים האלו.

שיתנו לי התקנה חינם מראש וזהו.

בשביל מה צריך את כל המשחקים האלו.

כל פעם שאני עובר דירה אותו סיפור.

לא בעבר לא בהווה וגם בעתיד לא אצטרך מהם טלפון וערוצי טלוויזיה.

רוצה רק התקנה חינם במעבר דירה קיבינימט.

את המבצע חייבים לבטל אחרי מלוא התקופה(במקרה שלי חודשיים) אחרת משלמים על ההתקנה.

על כל יום נוסף שמתעכבים משלמים את האחוז היחסי מהעלות החודשית המלאה ללא המבצע(שהיא לא קטנה אני מניח).

שזה אני מנחש 15 שקל ליום בערך, אולי יותר.

אז במקרה שלי אני צריך להתקשר בדיוק אחרי חודשיים לבטל.

במקרה של מי שרוצה להמשיך עם טריפל, צריך להתקשר בסוף המבצע ולדבר על מחיר חדש, אחרת הם קורעים במחיר גבוה.

אין מה לעשות, החברות הגדולות(וגם לא מעט עסקים קטנים) רואים רק את עצמם כשהם קובעים חבילות ומסלולים ומבצעים.

אפילו פיצריה פה בסביבה עשתה מבצע למגש EXTRA LARGE + בקבוק קולה או לחם שום.

אבל בשום אופן הם לא מוכנים להמיר את הבקבוק או הלחם שום לתוספת על הפיצה.

בגלל שהיה לי ארגז קוקה קולה בבית, נראה לי מטומטם לגמרי כל הסיפור הזה, אז אחרי שניסיתי ללא הצלחה בטלפון להוציא מהם הגיון והתחשבות, החלטתי לא לקנות מהם יותר אף פעם!

שלחתי מייל דרך ממשק הפידבק החד צדדי שיש להם באתר האינטרנט, ובו סיפרתי את כל הסיפור.

האידיוט התורן שלח לי מייל חזרה שאני לא בסדר, ושיש להם מבצע עם קוקה קולה שהם רוצים לשווק את השתיה שלהם.

WTF!!!!!!!!!

לא מעניין אותי מה קוקה קולה רוצים לדחוף לי יחד עם הפיצה.

אתם לא מבינים שיש אנשים שלא רוצים לקנות שתיה כי כבר יש להם?

איכפת לכם מקוקה קולה יותר מהלקוחות שלכם?

בושה וחרפה של מנהלים.

סיימו תואר במנהל עסקים והראש שלהם משובש לגמרי, עד כדי חוסר יכולת להבין את מכלול הצרכים של הלקוחות במציאות הסטטיסטית.

והדרך בה הם בונים עסק כל כך בירוקרטית וחסרת גמישות, שבמקום לדבר עם בני אדם להם הגיון ושכל, הלקוחות מדברים אל "תפריט אדם" שמשמש תחליף "אנושי" ל"תפריט אלקטרוני".

מיד אחרי האירוע, הרמתי טלפון לפיצריה אחרת בסביבה(יש בעיר עשרות פיצריות, ממש לא חסר ממי לקנות).

ודיברתי עם הבעלים/מנהל שנמצא במקום.

היה לי איתו משא ומתן גם(למרבה האירוניה) על תוספות, והוא היה ממש נחמד והלך לקראתי.

איזה הבדל.

אתם יודעים מה? מגיע לו פרסומת.

הפיצה שלו גם די טעימה ומיוחדת.

https://www.mishloha.co.il/r/%D7%90%D7%A1%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%94%20%D7%A4%D7%AA%D7%97%20%D7%AA%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%94

נערך על-ידי Art Tatum

פורסם
שלום רב

אני כבר כמה שנים בהוט. הייתי רק בטלפון ותשתית ובמשך שנה הטרידו אותי כל הזמן לעבור לטריפל. בסוף הציעו לי הצעה מפתה של טלפון, תשתית, ספק וטריפל קומפקט במחיר זול 200 שקל. אחרי משא ומתן מתיש על התנאים (כיוון שחשדתי) וידאתי עם הנציג שלא מעבירים אותי מ 1000 דקות ל 60 דקות. הוא הבטיח לי את זה ושלח לי מעין טופס - צילום תמונה של טופס שמילאו בכתב יד, לא חוזה רשמי. החוזה הרשמי ששלחו לי (לפני הטופס שלו) היה על 60 דקות.

כמו שחששתי, העבירו אותי ל 60 דקות ועכשיו במקום 200 שקל אני משלם 430 (כבר חודשיים כאלה). בהוט אין עם מי לדבר. כל הפניות שלי בינתיים לא הועילו. לא לשירות לקוחות, לא לתלונות הציבור (דרך האתר), גם הנציג הרמאי לא עזר. הוא הבטיח שיטפל בזה ולא חזר אלי.

עכשיו אני שולח מכתב רשום לתלונות הציבור אבל לא בונה על זה.

מה עושים?

תודה

ארי

למה לא הלכת עם הממיר וכל מכשירי הקצה של חברת הוט אל הסניף הקרוב למקום מגוריך על מנת להתנתק מהם מהכבלים?

זאת הדרך היעילה ביותר להתנתק, לא? (ואת האינטרנט והטלפון תשאיר, יש מבצעים נחמדים).

פורסם

לא חדש. עשו לי מקרים דומים...

פורסם

גם לי היה קטע עם הוט. לקחו לי 850 על אינטרנט כשבכלל לא התחברתי פעם אחד ודרשתי לבטל אחרי חודש. בא אלי טכנאי מנייאק אמר לי לחתום על מסמך שהציג כמסמך שאומר שהוא היה בדירה. הוא לא הצליח לחבר את הקו כי הכבל היה הרוס ואמר שפיזית לא יכול ואין חיבור לרשת. מסתבר שהמסמך שחתמתי מאשר שיש חיבור אינטרנט פעיל. הלכתי עד 012 להוציא נתוני גלישה שמראים שלא היה מעבר של בייט אחד, עדיין לא עניין אותם ואיימו לתבוע אותי. שילמתי כי לא היה לי כסף לעורך דין. הוט זה החברה הכי זבל ושקרנית שיש בארץ. אסור להיות לקוח שלהם. תמיד בכל מצב צריך לדרוש מס' פנייה ושם של הנציג/ה. קודם תתנתק, אחר כך תמשיך את המלחמה. אותו דבר סלקום עשו לי, הם הבטיחו מחיר של ניוד, בפועל לא נתנו מחיר של ניוד והנציגה לא יודעת על מה אני מדבר אפילו שהחיבור נעשה דרך נציג פרונטאלי. הלוואי שהאקרים רוסים יפילו להם את המערכות לצמיתות אמן.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

בסוף נסעתי ליקום ודרשתי לדבר אישית עם נציג מפניות הציבור. לא הסכימו להכניס אותי ואמרו שאשלח פקס. נתתי מכתב לאיש בטחון שיכניס למישהו בפנים. כעבור שעתיים קיבלתי טלפון מנציגה מלשכת הסמנכ"ל. היא היתה מאד נחמדה ושיתפה פעולה. זיכתה אותי על כל ההפרש ונתנה לי מבצע בתנאים מיוחדים (את הטריפל שהציעו לי שהולך רק עם חבילה של 60 דקות נתנה לי עם חבילה של 1000 דקות). מחכה לראות את החשבונית לוודא שזה עבד.

אני מקווה שהסוכן הנוכל שמכר לי יחטוף. הנציגה נתנה לי להבין שיטפלו בו. האמת? לא בא לי להישאר איתם אבל כל עוד הם בסדר אתי ויש לי מהם ערוצים אשאר. כשיתחילו לעצבן אותי עוד פעם - אעבור.

פורסם

סלח לי, אבל מה שרשמת בסוף פשוט עצוב. מקווה שלא תהיה במערכת יחסים מתעללת עם בן/בת זוג.... כל עוד הם בסדר אתי אשאר, בפעם הבאה...

אנשים כמוך נותנים לגיטימיות לחברות הללו להמשיך להתעלל בלקוחות שלהם, נראה לך באמת שהם יעשו משהו לנציג ? זה שיטת העבודה שלהם, אולי יתנו לו בונוס.

נערך על-ידי needacomp

פורסם
  • מחבר

הם פיצו אותי בחבילה בתנאים חריגים שעבורי היא משתלמת ולא אוכל למצוא אותה במקום אחר. ברגע שמשהו לא ישתלם לי אעזוב מיד לחברה אחרת. גם אני אשמח לעשות זאת ולא יהיו לי שום היסוסים.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
מה עושים?

כמה דברים:

1. אם יש לך הוכחה מוקלטת/כתובה/מצולמת של מה שהובטח לך - מצויין. תדרוש את זה + החזר על מה שנלקח לך שלא כדין. אם הם לא נותנים לך את זה תתבע אותם.

2. לא מאמינים יותר לנציגי מכירות. הם עובדים על עמלות ואין להם שום אחריות אישית כלפיך = הכל על הזין שלהם והם משקרים חופשי.

3. לא נשארים לקוחות של חברה שקרנית, בטח שלא של הוט שהיא החברה הכי שנואה בישראל.

מחזק!

פורסם

האמת שהמצב גרוע, עשיתי סקר בקרב מגוון רחב של אנשים ונראה לי שלרוב (בטח למי שצריך טלוויזיה ואינטרנט, אבל לא רק) יש הוט.

פורסם

כשיש לך בדיוק אלטרנטיבה אחת (שגם היא לא חפה מבעיות), ולרוב יקרה יותר - למה אתה מצפה?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים