סירוב להחלפת ה7970,בנוכח מסגרת האחריות - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סירוב להחלפת ה7970,בנוכח מסגרת האחריות


phinexwrath71

Recommended Posts

אז ככה לפני שנה וחצי קניתי את הכרטיס 7970 מksp,ועוד מאז התחילו לי בעיות אחרות לפני שנהפך לטוטלוס לפתע ביום בהיר,עוד קודם לפני כן הכרטיס היה מפסיק להגיב מדי פעם,פחות או יותר פעם בשבועיים.ויתר על כך במשך התופעה הזו עוד עברתי שלושה פעמיים מערכות הפעלה שונות,ובנוסף הייתי מסיר את הדרביירים עם DDU ומתקין מחדש,מבקר על הטפרטורות שנעו עד גג 76c,כך שבעייה שנגרמת ע'י סיבות אחרות מלבד הכרטיס עצמו מחוץ לתמונה.ספק הכוח שתאוריתית עלול לגרום לבעיות כאלו - במקרה שלי הסיכויים מאוד קלושיים כאשר הספק הכוח שלי הוא seasonic x750

זה קרה לי לפתע בזמן ששיחקתי במשחק shadow of mordor,המחשב נכבה בנעילה ולא נידלק יותר עם ה 7970,ולאומת זאת עם ה5850 הכול בסדר גמור.על ה7970 לאחר מכן הופיע סימן של שריפה על צ'יפ דיודה אחד.

עכשיו בחנות קי אס פי הם גורסים שהם לא נוטלים אחריות על מוצר שנפגע פיזית ובעצם מתנהרים מכל אחריות.עכשיו אצלי הפגיעה בצי'פ הדיודה היא מכתוצאה של שריפה לא שבר של פגיעה פיזית.גם בביקורת של היבואנית בארץ העבירו בבדיקת המוצר בסיכום שהנזק נגרם מקצר חשמלי שנוצר על ידי (ולא אחד שנוצר דפקט במפעל יצור.בעיקרון פצצת זמן).כאשר אפילו פה בפורום שאין לי שום סיבה לשקר - עובדתית בפעם האחרונה שנגעתי במחשב בפניים הייתה לפני חודשיים והרבה לפני שתופעה כזו שאמורה לצוץ מיידית,ולכן כול שבריר של צ'אנס של מגע בין בורג עם הכרטיס או הזזה של החוטים במבנה של הכרטיס שיגרמו לקצר הלכו לטימיון,וכמו כן גם הפסקת חשמל בגלל שלא קרתה בפועל.כך שמבלי צל של ספק הביקורת הזו לקוייה בחסר.בניגוד לזאת בgigabyte בחו'ל ראיתי אנשיים שעשו oc קיצוני וקיבלו כרטיס חדש ללא יותר מדי צל של ספק בניסיבות חמורות משלי (עוד משהו לרשימת הדברים המבוזים בארץ כאילו שלא היה מספיק קדם לכך)

אז לנוכח המצב הזה אני כבר נחוש לתבוע את קיי אס פי,על פני זה שהאשמיים בנוסף לצמד הם היבואנית (בגלל הביקורת הלוקה בחסר שלהם והמטעה),אבל להבנתי החוזה הוא בין לי לחנות כך שאי אפשר לטבוע את במקרה הזה נדמה לי,כך לפחות אמרו לי בקי אס פי.עוד הצעות אחרות להתמודד עם הבעייה הזו יתקבלו בברכה,וגם בקשר לתביעה כי אין שמץ של מושג בזה.

מעכשיו ואילך שאני אדע על מקום שמכבד קצת יותר את מסגרת האחריות,איך tms/ivory בכול הנושא הזה?? אני שוקל לעבור לאחד מהם,אחרי רצף של 3 מחשביים שלמים בחלקים שקיניתי מksp

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 102
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מועבר לפורום צרכנות.

מה אתה רוצה שנגיד לך? אתה אומר שהכרטיס מאז ומתמיד היה בעייתי - למה לא פנית לצורך מימוש אחריות עוד בהתחלה? זה שיש חלק בכרטיס שנשרף יכול להגרם ממליון ואחד דברים - החל ממתח לא תקין מספק הכח ועד לאוברקלוק ידני מוגזם מצידך.

רוצה לתבוע? שיהיה בהצלחה, אתה מוזמן לקרוא ברשת לגבי התהליך וליצור קשר עם עורך דין. היו כאן אנשים עם בעיות יותר נקודתיות שיצאו מתביעה עם נזק כספי, כאב ראש ובזבוז זמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד כמה שאני מזדהה עם עוגמת הנפש שלך, לדעתי הקייס שלך בעייתי.

הבעיה העיקרית היא שלא פנית ל-KSP כדי לממש אחריות ברגע הראשון בו נתקלת בבעיה. לא היית צריך לנסות לסדר בעצמך, אלא לפנות אליהם. השיהוי הארוך הזה יכול להוביל למסקנה שקיבלת מוצר תקין אבל קלקלת אותו בעצמך כאשר התעסקת איתו. בתי המשפט לא מגלים אהדה למי שהשתהה בלי סיבה טובה וגרם בכך להחמרת המצב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממליץ לך בחום לשלוח מייל ל העולמית עם הבעיה ולשאול אותם האם הם מוכנים לעשות RMA ישירות מולך, כשאתה מקסימום תשלם דמי משלוח. כמו כן, כל מה שאתה מפרט פה בפוסט יכול לשמש נגדך בהגשת התביעה, אז תיזהר במה שאתה רושם...

לגבי חנויות אחרות, ממליץ לך לעשות חיפוש פה בפורום, אני מניח שנרשם רבות גם על זו וגם על זו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מועבר לפורום צרכנות.

מה אתה רוצה שנגיד לך? אתה אומר שהכרטיס מאז ומתמיד היה בעייתי - למה לא פנית לצורך מימוש אחריות עוד בהתחלה? זה שיש חלק בכרטיס שנשרף יכול להגרם ממליון ואחד דברים - החל ממתח לא תקין מספק הכח ועד לאוברקלוק ידני מוגזם מצידך.

רוצה לתבוע? שיהיה בהצלחה, אתה מוזמן לקרוא ברשת לגבי התהליך וליצור קשר עם עורך דין. היו כאן אנשים עם בעיות יותר נקודתיות שיצאו מתביעה עם נזק כספי, כאב ראש ובזבוז זמן.

זו בעייה יותר מדי עמומה כדי שהם היו שמים לב עלייה,מפני שהיא קוראת פעם בשבועיים.אולי בדיעבד באמת הייתי צריך לתת לזה ניסיון אבל,עכשיו כבר מאוחר מדיי...בנוסף לא הייתי בטוח אם זו בעיית של דרייבירים בהתחלה,שהיה סביר יכול להיות

בקשר לזה שהכרטיס יכול להתקלקל מאלף סיבות - קראתה את ההודעה שלי?? כי אני הכרתי בכך והדגשתי את זה לאורך ההודעה שלי...

הספק כוח כמו שנאמר seasonic x750 הסיכויים שהוא יגרום לכך הוא מאית,כמו כן oc לא נעשה

ובנוגע לתביעה,סבבה תמשיך להאמין שאנשים צריכים לאכול את הכובע,כי אני לא מאמין כך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו בעייה יותר מדי עמומה כדי שהם היו שמים לב עלייה,מפני שהיא קוראת פעם בשבועיים.אולי בדיעבד באמת הייתי צריך לתת לזה ניסיון אבל,עכשיו כבר מאוחר מדיי...

כשאתה קונה מוצר ממיטב כספך, אתה מצפה שהוא יפעל בצורה תקינה לחלוטין, וזו גם אחת הסיבות שאתה משלם בארץ אקסטרה עבור אותה אחריות. גם אם המוצר עשה לך בעיה שהיא יותר מחד-פעמית, ואתה בטוח שמדובר בתקלה בו, ולא משנה מה הפרש הזמנים שזה קורה - אתה צריך לפנות ישירות למימוש אחריות. יחזרו אליך ע"מ להגיד לך שהכל תקין? אין בעיה. תפנה אליהם כל פעם שזה קורה - אליהם, אל היבואן ובמקרה הקיצוני - כפי שאמרו פה, מייל לתמיכה של החברה העולמית עצמה. אני יכול להגיד לך בוודאות שאם היית את הפניה למימוש אחריות באותו הזמן, אפילו אם היית אותה 20 פעם - במקרה הקיצוני של תביעה, היה יכול מאוד להיות שהיית יוצא זכאי. אך לא עשית זאת.

בקשר לזה שהכרטיס יכול להתקלקל מאלף סיבות - קראתה את ההודעה שלי?? כי אני הכרתי בכך והדגשתי את זה לאורך ההודעה שלי...

קראתי, זו הסיבה שרוב האינפורמציה שסיפקת פה לא רלוונטית בכלל. גם אם תטען שהבעיה היא בכרטיס וזו לא אשמתך, איך אני - מישהו שלא מכיר אותך בכלל, יכול לסמוך עליך ב-100%? על אחת כמה וכמה אם אני חנות, שיש לי מיליון לקוחות כמוך, שכנראה שחלק נכבד מהם באמת שקרנים.

הספק כוח כמו שנאמר seasonic x750 הסיכויים שהוא יגרום לכך הוא מאית

ספק כח איכותי רק מצמצם את הסיכוי לתקלה ולא מבטל אותה. אני לא אתחיל לספור פה כמה דיונים ראיתי בשנים האחרונות של אנשים עם ספקים סופר איכותיים שכללו איזו דפיקה שלרוב מאפיינת ספקים ג'נריים.

ובנוגע לתביעה,סבבה תמשיך להאמין שאנשים צריכים לאכול את הכובע,כי אני לא מאמין כך.

אם אנשים היו חכמים, הם לא היו אוכלים את הכובע. במצב שלך, יש לך 3 ברירות ריאליות (ולא, לדעתי תביעה זה לא משהו ריאלי במצב שלך). 1) להמשיך ולנסות להגיע להסדר עם החנות. 2) להמשיך ולנסות להגיע להסדר עם היבואן. 3) לפנות לחברה עצמה ולקוות שהם יעזרו לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשאתה קונה מוצר ממיטב כספך, אתה מצפה שהוא יפעל בצורה תקינה לחלוטין, וזו גם אחת הסיבות שאתה משלם בארץ אקסטרה עבור אותה אחריות. גם אם המוצר עשה לך בעיה שהיא יותר מחד-פעמית, ואתה בטוח שמדובר בתקלה בו, ולא משנה מה הפרש הזמנים שזה קורה - אתה צריך לפנות ישירות למימוש אחריות. יחזרו אליך ע"מ להגיד לך שהכל תקין? אין בעיה. תפנה אליהם כל פעם שזה קורה - אליהם, אל היבואן ובמקרה הקיצוני - כפי שאמרו פה, מייל לתמיכה של החברה העולמית עצמה. אני יכול להגיד לך בוודאות שאם היית מבצע את הפניה למימוש אחריות באותו הזמן, אפילו אם היית מבצע אותה 20 פעם - במקרה הקיצוני של תביעה, היה יכול מאוד להיות שהיית יוצא זכאי. אך לא עשית זאת.

מסכים אתך בסה''כ,אבל אז שוב כמו שכבר אמרתי לא הייתי בטוח אם זאת בעיית פשוט...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, אם אני מבין נכון את הפוסט שלך, הכל בעצם מסתכם במילה שלך. לא שאני אומר שהמילה שלך לא בטון מזויין, אני רק אומר שבKSP (ואצל רוב החברות במדינת תכל'ס) קודם כל מניחים שאתה מנסה לדפוק אותם ויכול להיות שיש להם סיבה טובה להתנהג ככה.

עכשיו, אתה עומד במצב בעייתי, היו לך בעיות בכרטיס, לא דיווחת עליהם, הגורם שאמור לתת אחריות (KSP) לא מודע בכלל שיש בעיה. לך תשכנע אותם עכשיו שהמוצר היה דפוק כבר מהתחלה.

כפי שכתבו מעלי, אם היית פונה אל KSP ומודיע להם על בעיות בכרטיס אולי היה לך קייס כי הם ידעו מהבעיה אבל לא פתרו אותה לשביעות רצונך.

אני ממליץ לך מנקודת מבט של עלות / תועלת, אל תיכנס איתם לבית משפט כשאלו הטיעונים שלך, לא כשאפשר לקנות כרטיס זהה ב800 שקל.

מקסימום נסה לממש אחריות מול היצרן ישירות, לפעמים זה עובד.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

RobotCop סיכם טוב מאוד את הנקודה שלי.

מרגע שרשמת שהיו לך בעיות בכרטיס בעבר ולא פנית למימוש אחריות - כל שאר הדברים שרשמת לא רלוונטיים (ואין פה קשר לויכוח או הצגה של טענות).

אני לא רק רוצה שתרד מעניין תביעה, אני אפילו לא הייתי מציע לך לשקול אותו. רוצה לדעת למה? פנה לעורך דין, ספר על הבעיה, ואז תבין. יש כאן בעיה של תיק שהוא אינו חד-משמעי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חולק על דעתכם,כול זה שלא פניתי אליהם מוקדם רק הקטין לי את הסיכויים להזדכות בכרטיס,ואתם ממעיטים יותר מדי בערך של האי בהירות של הבעייה שהייתה לי עם הכרטיס,כי אותה הבעייה שהכרטיס ננעל בזמן שהמחשב פתוח נגרמת ע''י דרייבירים לרוב,אז מצד שני אי אפשר להאשים אותי שלא פניתי אליהם מוקדם מדיי,אני מבין שאם הם היו רואיים בעיינים שהכרטיס ננעל זה היה עוזר מאוד,אבל עדיין אי אפשר להאשים אותי.כרטיס פגום זה כרטיס פגום ולא משנה אם לפניכן אם היה פגום עם בעייה פחותה או אם לאחר מכן עם בעייה חמורה,רק איפה שזה משנה יותר זה השימוש בתור עזר בהוכחה בבית משפט שהכרטיס פגום,אבל בשני המקרים אני מקווה שאתם מבינים שבבעייה פחותה/חמורה כך או כך אמורים להיות זכאים.כי אחרת צדק לא נעשה :smiley1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כול זה שלא פניתי אליהם מוקדם רק הקטין לי את הסיכויים להזדכות בכרטיס

מעולה. אם היית עושה זאת, כעת כשהכרטיס הלך לגמרי היית יכול לומר "פניתי X פעמים בעקבות בעיות שהיו לי איתו, ובכל פעם סירבו להחליף לי". אולי היה לך תיק אפשרי שאיתו היה אפשר ללכת לבית משפט במידה ובאמת הייתה התנערות מצד החנות.

"פגום זה פגום" - מסכים, אבל זה לא העניין. השאלה היא איך זה הפך להיות פגום, והמילה שלך אינה אמינה יותר מהמילה של הצד השני, מההשקפה של צד שלישי כמובן (בין אם זה אני או בית המשפט). כל עוד אין לך הוכחות קונקרטיות שזו באמת לא אשמתך, אין סיבה שמישהו יאמין לך. אז איך את הבעיה הזו (בין היתר) היה ניתן לפתור? קרא את השורה הראשונה שרשמתי לך בהודעה זו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעולה. אם היית עושה זאת, כעת כשהכרטיס הלך לגמרי היית יכול לומר "פניתי X פעמים בעקבות בעיות שהיו לי איתו, ובכל פעם סירבו להחליף לי". אולי היה לך תיק אפשרי שאיתו היה אפשר ללכת לבית משפט במידה ובאמת הייתה התנערות מצד החנות.

"פגום זה פגום" - מסכים, אבל זה לא העניין. השאלה היא איך זה הפך להיות פגום, והמילה שלך אינה אמינה יותר מהמילה של הצד השני, מההשקפה של צד שלישי כמובן (בין אם זה אני או בית המשפט). כל עוד אין לך הוכחות קונקרטיות שזו באמת לא אשמתך, אין סיבה שמישהו יאמין לך. אז איך את הבעיה הזו (בין היתר) היה ניתן לפתור? קרא את השורה הראשונה שרשמתי לך בהודעה זו.

אני שונא שאנשים מוציאים דברים מהקשרם וגורמים להם להשמע כאילו אני מסתייג יותר מדי :smiley1:.הסיכויים עדיין מרביים.מה שיכול לשאת את הכייס זה כול מיני דברים שאני לא מרגיש מספיק בטוח לכתוב אותן פה,אם תסלח לי בטובתך האישית :).ויכוח סחור סחור הזה לא ישנה את הטיעונים המאוד משכנעים ואת ניסיונתי עם מחשבים בחיי.תהיה בטוח שאני לא סתם איזה מישהו שיפיל בורג לתוך המארז ויישכח אותו שם,הבעייה של הקצר קרתה לי חודשיים אחרי שלר נגעתי במחשב מבפנים כמו שכתבתי לפניכן,כך שקצר שנגרם ע''י נגיעה שלי לא יכול היה לקרות.תאמין לי או לא זו בחירה שלך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שונא שאנשים מוציאים דברים מהקשרם וגורמים להם להשמע כאילו אני מסתייג יותר מדי :smiley1:.הסיכויים עדיין מרביים.

שוב, אני מדבר פה כמשקיף מצד שלישי. אם יש לך דברים שהם יותר חד-משמעתיים שיכולים להפנות את הכף לטובתך ואתה לא רוצה לרשום פה, בסדר גמור - נקווה שהם באמת כאלה.

אבל, בהתבסס על הטיעונים שהצגת פה - אלו דברים שכולם יכולים לומר, לכן הם לא משכנעים מספיק (או בכלל), בלי קשר לאמינות שלך

.

מספר דוגמאות:

"ועוד מאז התחילו לי בעיות אחרות" - למה לא פנית לחנות בזמנו? כעת תוכיח לי שבאמת היו לך בעיות בזמנו.

"במקרה שלי הסיכויים מאוד קלושיים כאשר הספק הכוח שלי הוא seasonic x750" - קלוש אבל קיים.

"את ניסיונתי עם מחשבים בחיי" - גם בן דוד שלי בן 13 יודע והתעסק מספיק עם חומרה, כיום כל אחד הוא "מומחה חומרה".

"תהיה בטוח שאני לא סתם איזה מישהו שיפיל בורג לתוך המארז ויישכח אותו שם" - למה שאני או כל אחד אחר נהיה בטוחים בכך? רק כי אתה אמרת?

"הבעייה של הקצר קרתה לי חודשיים אחרי שלר נגעתי במחשב מבפנים" - תוכיח שלא נגעת בו חודשיים. האמת, יכול להיות שבזמנו כשנגעת בו גרמת לפצצה מתקתקת, מי יודע.

"קצר שנגרם ע''י נגיעה שלי לא יכול היה לקרות" - וואלה, אני חולק על דעתך. תוכיח לי באמת שזה לא נגרם ע"י הנגיעה שלך.

שלא תבין - אני מקווה מאוד שתצליח לסדר את העניין ולקבל כרטיס חדש או מתוקן, אבל אתה צריך לקחת בחשבון שכל הטענות שלך הן לאו דווקא עובדות עבור הצדדים האחרים. כל טענה שאתה נותן, אתה צריך לגבות עם הוכחה, ועדיף עם הוכחה שהיא חד-משמעית. כל עוד אין לך הוכחות, הרלוונטיות של הטענות שלך היא נמוכה מאוד.

שיהיה בהצלחה, תעדכן פה כשתהיה התקדמות כלשהי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...