עבור לתוכן

תגובות בזאפ- מצחיק!!!

Featured Replies

פורסם

האומנם ישן אבל מצחיק.

תיאור חווית הקנייה:

קנינו מכשיר אייפון 3.

הובטח לנו כי המכשיר חדש. לאחר יום-יומיים התגלה כי המספר הסיריאלי (IMEI) של המכשיר אינו תואם את המספר הסיריאלי שעל הקופסה. מבירור הדברים, נטען על ידי המוכר כי הוא תמיד פותח מכשירים וייתכן כי התבלבל. ביקשתי ממנו שיתן מכשיר חדש עם קופסה תואמת אך הוא טוען כי אין לו.

הסברתי לו כי המכשיר כנראה לא חדש, אך הוא הכחיש זאת בתוקף. בפועל, לאחר שימוש ראשוני במכשיר, התגלה כי נעשה שימוש (כנראה בחו"ל לפי האימייל) והוא APLLE ID של משתמש אחר.

הסברתי זאת לחנות אך הם שוב הכחישו.

מעבר לתמימות שלי, של מציאת מכשיר אייפון 3 חדש לאחר כל כך הרבה זמן. לא מומלץ לרכוש באופן כללי מכשירים אשר לא מגיעים באריזה המקורית, הדבר מגביר את הסבירות כי נמכר לכם מכשיר משומש כחדש.

פניתי בעניין למועצה לצרכנות, אך מבחינה חוקית הם מכוסים כיוון שהם מציעים לבטל עסקה.

רכשתי את המכשיר עקב המלצות טובות, אכן, השירות הוא שירות טוב. אך כדאי לשים לב גם לדברים נוספים כמו טיב המוצר.

החנות הציעה לתת לי מכתב כי המכשיר חדש, אך לאחר כ-2 דק', כאשר ביקשתי ממנו לתת לי מכתב כזה, המוכר התחיל לכעוס עליי ודרש לבטל את העסקה במיידי.

שכל אחד יסיק את מסקנותיו

תגובת החנות:

אכן הלקוח רכש מכשיר מדגם 3GS לאחר כמה ימים של שימוש טען שה IMEI אינו תואם לקופסא, אכן כך היה המכשירים נפתחים למען ביקרות איכות

ולא תמיד חוזרים לקופסאות התואמות, כך הוסבר ללקוח ונאמר לו שננסה לבדוק אם יש במחסן, לצערנו לא השגנו, שוחחנו עם הלקוח והסברנו לו שלא השגנו לו מכשיר תואם IMEI, ואז הגיע תירוץ חדש יש ID על המכשיר, נאמר לו שיגיע לחנות לברר זאת, אבל לטענתו הוא כבר מחק אותו

למען הסדר הטוב וההרגשה הטובה של הלקוח אמרנו לו שנזכה אותו ב 150 ש''ח למען הסר ספקות, אך אדון גיל לא היסתפק בכך דרש מאיתנו 1000 ש''ח פיצוי או לרכוש את המכשיר בחצי מחיר!!! אחרת הוא פונה להגנת הצרכן, ששם קיבל תשובה חד משמעית לבטל את העיסקה אבל אדון גיל היקר לא היה מוכן

לבטל את העיסקה בשום אופן!!! אז אפשר להסיק מסקנות, עולם הפלאפונים מאז ומתמיד מכרה מכשירים חדשים באריזתם המקורית.

עוד תגובה של בחור

תיאור חווית הקנייה:

הגעתי לחנות כדי לקנות מכשיר samsung note 1 ,

לאחר שהגעתי הבייתה עם המכשיר הבחנתי שיש במכשיר תמונות של אנשים אחרים

והשפה במכשיר הייתה בסינית,

הגעתי יום למחרת לחנות והסבירו לי שזה סה"כ שפה והוסיפו לי עברית למכשיר, חשוב לציין שעדיין השפה הסינית נשארה כברירת מחדל במכשיר.

לאחר בירור התגלה לי שנמכר לי מכשיר מזויף, דגם סיני שלא מוכרים בכלל בישראל, כתוצאה מזה יש לי בעיות קליטה רבות במכשיר ולא פועל לי הגיפיאס,

הגעתי שוב לחנות לאחר כמה ימים כדי להגיד להם שהם מכרו לי מוצר מזויף,

המוכר ששכחתי את שמו התקשר לספק שלו כדי שיביא לו מכשיר מקורי במקום,

והספק שלו אמר לו שאין כבר להשיג מכשיר כזה מקורי ואפשר לזרוק את המכשיר שקניתי לפח !!!!

חשוב לציין ששילמתי על המכשיר מחיר מלא!

המוכר ניתק איתו הסתכל על המכשיר שלי ומצא שריטה קטנה, והסביר לי שהוא לא יכול לזכות אותי על המכשיר מהסיבה שהוא נראה משומש,

חשוב לציין שהמכשיר לא נפל לי ולא עשיתי לו שום נזק, לא רציתי מהם שום פיצוי או משהו למרות שהייתה פה עוגמת נפש אמיתית, סה"כ רציתי שיזכו אותי.

הוא לא היה מוכן והציע לי מכשיר אחר לקנות, בזיכוי חלקי שהוא יביא לי על המכשיר שקניתי .

כמובן שלא הסכמתי לא הייתי קונה שם שוב כלום בחיים .

לסיכום, אני אישית בעברי קניתי דרך זאפ מכשיר שהתחילו לו תקלות רק לאחר מספר שנים. למזלי לא הייתי זקוק לשירות שלהם.

בכל החנויות אפשר לראות תגובות "נלהובת על שירות" אבל ברגע שצריכים לתת טיפול למכשיר שהתקלקל כולם מתנערים מאחריות. להיזהר כמו מאש.

עדיף לשלם כמה מאות שקלים יותר, עם אחריות רשמית ולא דרך החאפרים שבזאפ. מפחיד

פורסם

לא הבנתי מה הקטע בדיון הזה.

יש איזושהי מטרה לזה שעשית קופי פייסט לשתי תגובות מתוך זאפ?

פורסם
לא הבנתי מה הקטע בדיון הזה.

יש איזושהי מטרה לזה שעשית קופי פייסט לשתי תגובות מתוך זאפ?

שלאחרונה כל בעל חנות מאפשר לעצמו לענות לתלונות באופן שקרי, להמציא עובדות וכו - ולאחר שפונים לZAP עם הוכחות על כך שטענת החנות הייתה שקרית - לא נעשה דבר?

יש פה דוגמאות טובות לכך שחנות תעשה הכל כדי לצאת מידי החובה, גם אם תצטרך לשקר בתגובות ZAP על התלונות שהלקוחות פותחים עליהם.

פורסם

זה לא חדש שהאמינות של זאפ לא שווה פיקסל אחד.

2כבר לפני שנים הם סיננו 2 ביקורות שליליות שלי ללא שום סיבה. זה מה שקורה כאשר הם מתפרנסים מהחנויות, ולכן האינטרס שלהם תמיד נגד הלקוח.

זה רק עניין של זמן עד שיקום מתחרה בעל אמינות גבוהה, ואז זאפ תעלם מהתמונה

פורסם
שלאחרונה כל בעל חנות מאפשר לעצמו לענות לתלונות באופן שקרי, להמציא עובדות וכו - ולאחר שפונים לZAP עם הוכחות על כך שטענת החנות הייתה שקרית - לא נעשה דבר?

יש פה דוגמאות טובות לכך שחנות תעשה הכל כדי לצאת מידי החובה, גם אם תצטרך לשקר בתגובות ZAP על התלונות שהלקוחות פותחים עליהם.

מאיפה אתה יודע שהחנות משקרת ולא הלקוח? הייתי מציע לך להיזהר מלצאת בהצהרות כאלה.

ובלי קשר למי מהצדדים צודק באותו ויכוח ספציפי - איך זה קשור לעובדה שהדיון הזה מטופש וחסר פואנטה?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים