פורסם 2014 באוקטובר 111 שנים בד"כ חברה המוכרת את מוצריה נמדדת במהלך נתינת שירות ולא במעמד קניית המוצר. אני רוצה לציין שהתרשמתי לטובה מהשירות של דל ישראל. למחשב האהוב שלי התפגרה הסוללה (זה דגם בו הסוללה אינה נשלפת). התקשרתי אתמול לתמיכה של דל (CPM) ואחרי שיחת טלפון קצרה קבעו לי טכנאי להיום (אמנם בטווח של 4 שעות, אבל סביר). הטכנאי הגיע בזמן עם חלקי החילוף, היה נחמד מאוד, עשה את העבודה ואפילו לא התלונן על החפירות שלי בהחלט שירות שישפיע על מחשבים עתידיים שאקנה.
פורסם 2014 באוקטובר 111 שנים ממתי חברה שעושה בדיוק את המצופה ממנה לאור התחייבותיה במעמד הרכישה, ולא מילימטר מעבר לכך, ראויה ל"ציון לשבח"?! זה רק מראה כמה עגום מצבינו הצרכני.
פורסם 2014 באוקטובר 111 שנים אא"כ יש לו מחשב עסקי מסדרה יקרה אף אחד לא "חייב" לו טכנאי עד הבית מהיום למחר
פורסם 2014 באוקטובר 111 שנים ממתי חברה שעושה בדיוק את המצופה ממנה לאור התחייבותיה במעמד הרכישה, ולא מילימטר מעבר לכך, ראויה ל"ציון לשבח"?! זה רק מראה כמה עגום מצבינו הצרכני.לא יודע ספציפית אם דל ראויה לציון לשבח או לא,אבל כן, במצב שלנו היום חברה שמספקת לפחות את מה שהתחייבה אליו ומה שהחוק מחייב אותה זו חברה מעל הממוצע..הדוגמא הכי סתמית שעולה לי בראש זה זמן המתנה מירבי של 3 דקות בטלפון על פי חוק...אז נכון שהחברות מחויבות בזה, אבל עדיין, מפאת הסיבה שרוב החברות לא עומדות בזה- מי שכן, מבחינתי מקבלת נקודות בונוס
פורסם 2014 באוקטובר 111 שנים לא יודע לגבי מהיום למחר, אבל טכנאי עד הבית זה משהו שהנציגות של דל בישראל מתחייבת לו.
פורסם 2014 באוקטובר 111 שנים ממתי חברה שעושה בדיוק את המצופה ממנה לאור התחייבותיה במעמד הרכישה, ולא מילימטר מעבר לכך, ראויה ל"ציון לשבח"?! זה רק מראה כמה עגום מצבינו הצרכני.מאז הקמת מדינת ישראל? כשאתה קונה מוצר חשמלי צריך להתפלל שלא יהיו לך בעיות.אם המוצר מת - התמזל מזלך.אבל אם מוצר אלקטרוני עושה בעיות פה ושם ומפריע למהלך השימוש שלך - ותנסה להשתמש באחריות על מנת שהחנות תבדוק את המוצר - יעשו לך את המוות. יכריחו אותך להראות להם בעמדת המכירה מה לא בסדר. יקחו לך את המכשיר "לבדיקה" ואז כמובן לא יבדקו אותו וכשתבוא לאסוף אותו - הוא עדיין יהיה אינו תקין.קרה לי עם אינספור מוצרי חשמל.
פורסם 2014 באוקטובר 111 שנים מדובר כנראה במחשב מסדרה עסקית. השירות של דל מעולה במקרים כאלו, ולא משנה אם מדובר בנייח, שרת או נייד. אבל זה כך גם אצל חברות בינלאומיות אחרות בתחום הזה במוצרים עסקיים. לכן אני קונה תמיד מסדרות עסקיות, אם הפרמיום לא גבוה מדי.
פורסם 2014 באוקטובר 211 שנים CPM לא נותנים שירות לדל הם נותנים שירות לניידים הביתיים של לנובו .מי שנותנים שירות לדל הם יעל פתרונות..
פורסם 2014 באוקטובר 311 שנים יש הבדל בנתינת שירות תוך זמן אחריות; אחד לעשות כדי לצאת ידי חובה ולא להתאץ יתר על המידה ושני להתאמץ לטובת הלקוח ולעשות בחיוך ולא רק בעת הקנייה.
פורסם 2014 באוקטובר 511 שנים גם אני השתמשתי באחריות הזאת 4 פעמים (3 עם הלפטופ ו1 עם מסך) הם מנסים 2 דקות בטלפון לוודא שיש תקלה - שואלים דברים בסיסיים ביותר, אומר להם איך אתה יודע שצריך להחליף X או מה הבעיה שיש לך, ובא לך טכנאי לעבודה (זה בשעות שאנשים עובדים, אז ה"עד הבית" הופך ל"עד העבודה") ומחליף לך את החלק בלי לשאול אף שאלה ובלי לבדוק בכלל.ב2 המקרים גם מה שקניתי מDELL בכלל לא היה יקר, לפטופ V131 לפני 3 שנים ב3000 שקל ומסך 23 IPS ב800 שקל, שהיה לו בעיה מינורית (USB אחד מהמפצל התחיל להעביר רק הטענה בלי DATA) שהוחלף לי לדגם חדש טיפה יותר טוב ודק בגלל התקלה הזאת.עם הסיפורי זוועה ששמעתי על תקלות בלפטופים (שולח את המחשב למעבדה, מחכה 3 שבועות, מספרים לך סיפורים וכו') כבר הייתי מתקן את הלפטופ על חשבוני אם זה לא היה DELL. גם האחריות המושלמת הזאת היא ל3 שנים ולא שנה, וכל זה בזמן שקניתי במחיר של כל זבל אחר של יצרית אחרת שמביאה אחריות של שנה שאי אפשר באמת להשתמש בה אם צריכים את המחשב. נערך 2014 באוקטובר 511 שנים על-ידי liorwohl
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.