המלצות לבנק עבור ניהול עו"ש? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצות לבנק עבור ניהול עו"ש?


Googleness

Recommended Posts

התעניינתי היום בפתיחת חשבון עו"ש בבנק והגעתי למוקד טלפוני של בנק דיסקונט, שם נאמר לי שייתכן ומכיוון שאני לומד במכללה הם יכולים לתת לי לפתוח חשבון סטודנט עם ההטבות הנלוות.

ביקשתי מראש מהנציגה בטלפון לוודא שלימודים במכללה ולא לימודי תואר קבילים מבחינתם לחשבון סטודנט היא אמרה שלא צריכה להיות בעיה רק להביא טפסי הרשמה ללימודים ולגשת לסניף.

ניגשתי לסניף בקרית אתא, רבע שעה לפני הסגירה בערך... קודם כל המספר שקיבלתי היה לסגן מנהל שהוא אחראי בסניף על פתיחת חשבונות. זה התחיל מזה שפקידה הודיעה לי שבגלל שזה עשר דקות לפני הסגירה המערכת "תינעל אוטומטית" ואי אפשר לפתוח חשבון כרגע (שזה שקר מוחלט כי מספר דקות לאחר שעת הסגירה היא הלכה לקופה לבצע פעילות בחשבון של הבת שלה).

אמרתי שלא נורא רק בו נברר אם אני עומד בתנאים ואיזה חשבון אני בכלל יכול לפתוח בבנק. סגן המנהל ישב במשרדו וכלל לא בדק במערכת שאני ממתין בתור ולכן ניגשתי אליו ובצורה מאוד לא נעימה טרח שוב לעדכן אותי שבגלל שזה עשר דקות לסגירת הסניף הוא לא יפתח לי חשבון ואם אני רוצה לברר אז שאני אחכה שהוא יסיים להעביר איזה דו"ח (כל זאת בזמן שמספר פקידים ישבו חסרי מעש).

חיכיתי עד שהוא מעש בלהסתכל עליי ממתין ושלח אותי לפקיד אחר.

אותו פקיד עדכן אותי שבניגוד למה שנאמר לי בטלפון חשבון סטודנט הוא רק למי שלומד לתואר אקדמי בלבד מבחינת הבנק (חבל שבמוקד הטלפוני לא ציינו פרט פעוט שכזה וחסכו ממני את הטרחה).

אמרתי לו אולי יש להם איזה תוכנית אחר לפתיחת חשבון? מה הם מחירי העמלות כשאני מנהל חשבון עו"ש רגיל? ועוד מספר שאלות בסיסיות. הוא מצידו הגיב בחוסר רצון לענות ולא נתן לי שום פרט מעבר לכך שזה חשבון רגיל עם מחירי עמלות רגילות בלי לציין שום פרט.

הבנתי שבנק דיסקונט לא רוצה לקוחות חדשים ויצאתי משם.

ניגשתי לבנק מזרחי בסניף שהיה קרוב למקום ומכיוון שהיה סגור התקשרתי למוקד הבירורים שם במפורשות התחייבו בפניי שהלימודים במכללה אכן תופסים מבחינתם לחשבון סטודנט והפרטים שלי הוזנו במערכת, נאמר לי מהם שבתחילת השבוע אני אגש לסניף עם כל הניירת והם יבנו לי הצעה עבורי עם כל הפרטים בלי שום בעיה, נחכה ליום שני.

הבינלאומי,

בניגוד לדיסקונט כבר במוקד הטלפוני היו ישרים איתי ואמרו לי שחשבון הסטודנט שלהם הוא עבור מי שלומד לתואר אקדמי בלבד, אבל מכיוון שזה ערב חג היום אין כל כך עם מי לדבר אז העבירו את הפרטים שלי לסניף שלהם שקרוב למקום מגוריי כדי שלאחר החג יצרו עמי קשר טלפוני ויבנו לי הצעה לחשבון עו"ש.

באיזה בנק אתם או על איזה בנק אתם ממליצים עבור ניהול חשבון עו"ש?

מה שבאמת חשוב לי זה עורצים ישירים כמו פעולות באינטרנט, מכונות אוטומטיות להפקדה\משיכה וכיו"ב... כל דבר שיחסוך ממני לעמוד בתור כל היום. דבר שני שלא ישחטו בעמלות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באיזה בנק אתם או על איזה בנק אתם ממליצים עבור ניהול חשבון עו"ש?

מה שבאמת חשוב לי זה עורצים ישירים כמו פעולות באינטרנט, מכונות אוטומטיות להפקדה\משיכה וכיו"ב... כל דבר שיחסוך ממני לעמוד בתור כל היום.

מהבחינה זו כל הבנקים אותו הדבר. למשוך כסף אפשר בכספומט של כל בנק. אם אתה חושב שתצטרך להפקיד מזומנים או צ'קים לעיתים קרובות, תדאג רק שיהיה סניף נוח ונגיש של הבנק שלך בקרבת מגוריך / עבודתך.

דבר שני שלא ישחטו בעמלות.

יש כמה בנקים, פשוט תברר אצל כולם, ולתחושתי תמצא לפחות אחד (יכול להיות גם ברמת הסניף הספציפי) שמספיק מעוניין בלקוחות חדשים שיסכימו להעניק לך תנאי סטודנט או למצוא סיבה אחרת לתת לך פטור מעמלות עו"ש. אני מניח שאלה העמלות שחשובות לך, ולא דברים אחרים כמו הלוואות, ניהול תיק השקעות וכו'.

אני לא יודע אגב מזה זה "לומד במכללה". יש מכללות שבהן אפשר ללמוד לתואר אקדמי, אבל אפשר גם ללמוד קורס נגרות בשעות הערב, אז אני לא יודע מה בדיוק אתה עושה. האם אתה סטונדט מן המניין? ובאיזה מסלול?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טכנאי ורשתות בג'ון ברייס זה מסלול משולב שנותן תעודה מטעם משרד הכלכלה (תמ"ת לשעבר) והסמכת MCSA של מיקרוסופט במהדורת 8.1.

קיבלתי את הלימודים דרך שירות התעסוקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עקרונית באתר של ג'ון ברייס כתוב שמי שבקורס של מעל 150 שעות יכול לקבל מהם תעודת סטודנט, השאלה האם התעודה הזאת שווה משהו.

מצד שני קראתי באתרי זכויות למיניהן שקורסים של משרד הכלכלה מזכים גם כן בתעודת סטודנט, ושוב האם זה שווה משהו.

בכל מקרה לא מחייב סתם נחמד לקבל אקסטרה הטבות אבל סטודנט או לא זה יהיה זמני ובסך הכל יותר חשוב שיהיה בנק נחמד עם עמלות טובות בשורה התחתונה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין כזה דבר בנק נחמד ואין כזה דבר עמלות טובות.

כולם נותנים פחות או יותר אותה רמת שירות (יש גם הבדלים ברמת הסניפים, כאמור) ולכולם עמלות דומות למדי. בכל בנק יש אפשרות לקבל פטור מעמלות עו"ש עיקריות - תלוי כמה הבנק רוצה אותך כלקוח או אילו מסלולי הטבות קבוצתיות קיימים אצלו לאוכלוסיות מסוימות (סטודנטים, חיילים, עובדי מדינה, עובדי הוראה, עובדי חברות גדולות מסוימות במשק וכו').

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך זה נראה לכם?

http://www.leumi.co.il/Articles/Leumi_Total_Digital/28822/28916/

לא כל כך אוהב את בנק לאומי בגלל התורים בסניף אבל חשבון כזה פותר ממני את הצורך להגיע לסניף מכיוון שהכל מתנהל דרך האתר שלהם וממילא הפקדות\משיכות דרך כספומט. יש גם לבנק ירושלים שירות דומה אבל ללאומי יש הרבה יותר סניפים אז זה יותר נוח למשיכה\הפקדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חוזר על דבריי בפעם ה...אך אין שום הבדל בין הבנקים השונים.

אצל כולם תשלם עמלות גבוהות אם לא תתמקח. עצוב לי שהבנק קיבל סטאטוס מיוחד ולא שיווני בין נותני השירות האחרים.

כשמדובר בחשבון האינטרנט או הסלולר אנחנו עושים סקר שוק, לוחצים על השירות לקוחות\שימור כדי לקבל מחיר ריאלי, אך שמדובר בבנק ....

תבינו - בכל הבנקים יש אפשרות לקבל חשבון ללא עמלות כלל - רק צריך להתמקח ולא להתבייש. אותה שיטה שעובדת בהוט, עובדת גם בלאומי.

לא משנה אם אתה סטודנט, צעיר או בן 50 בלי משכורת - אתה זכאי לחשבון ללא עמלות - רק צריך לבקש ולהתעקש.

טלפון לבנק - אני רוצה "להתנתק", תוך 20 דקות תקבלו "אישור מיוחד" לחשבון ללא עמלות. ככה פשוט, ככה קל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדקת בישיר לאומי מה יש להם להציע? למי שמעביר משכורת מעל 5 אלף הם מפנקים מאוד (3 שנים פתור עמלות עו"ש).

http://www.yashirleumi.co.il/ExternalArticle/23585/23584/

כנראה שלא קראת מה שרשמתי או שרמת ההבנה שלך לוקה בחסר.

נכנסתי לקישור רק כדי להתפקע מצחוק.

  • הלקוח ייהנה מהחזר מלא של עמלות העו"ש כהגדרתן להלן באופן הבא:
    ב-2 לחודש שלאחר החודש בו התקיימו לראשונה התנאים המזכים, יזוכה החשבון באופן אוטומטי בסך עמלות העו"ש שבגינן חויב בחודש הקודם.

משמע - לוקחים ממך כל עמלה אפשרית בתעריף מקסימלי ורק במידה והכנסת משכורת של 5 אלף או ביצעת עסקאות בסך 3000 בכרטיס האשראי, אתה מקבל זיכוי.

:smiley1: לאומי = הבנק המתקדם ביותר בגנבת לקוחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש גם את בנק יהב

אין בו לא דמי ניהול ולא עמלות עו"ש או עמלת פקדונות.יש גם הטבות לסטודנטים אבל זה אתה צריך לברר

עברתי אליהם מדיסקונט לפני חמש שנים אחרי שהעמלות שלהם הרקיעו לשחקים ולא הסכימו להוריד או לבטל את העמלות.

ואת הכל אני מנהל דרך האינטרנט,פשוט קל ומהיר.

כשהתחתנתי הוצאתי את אשתי מבנק לאומי לאחר כל התספורות ענק שעשו על גב הלקוחות באותו זמן.

הם ממש התחננו שנישאר ושאני אעביר את החשבון שלי מיהב עד כדי שהם היו מוכנים לתת לנו ריבית על הפלוס, פטור מכל עמלה קיימת ודמי ניהול.

לא עזר להם...

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יום ראשון אני אבדוק בכמה סניפים באזור, מה שכן הסיבה היחידה שאני מתנדנד לכיוון של בנקים גדולים יותר זה רק בגלל פריסת הסניפים וגישה לכספומטים\מכונות הפקדה\מידע שפרוסות ביותר מקומות לעומת בנקים עם סניף אחד בכל איזור מפרץ חיפה :(

אני אעדכן בהמשך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל חשבון כזה פותר ממני את הצורך להגיע לסניף מכיוון שהכל מתנהל דרך האתר שלהם וממילא הפקדות\משיכות דרך כספומט.

זה נכון לכל בנק במדינת .

(אולי לא ל"בנק הדואר", אבל זה לא באמת בנק)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...