yoni_h פורסם 2014 בספטמבר 21 Share פורסם 2014 בספטמבר 21 הזמנתי חבילה לפני כ-35 יום ועד עכשיו היא לא הגיעה. בשתי ההזמנות הקודמות שלי החבילות הגיעו תוך שבועיים.דיברתי עם נציגה שלהם בצ'אט והיא אמרה שרק אחרי 60 יום אני צריך ליצור איתם קשר ואז הם פותחים חקירה, אבל זה לא מבטיח שאקבל את כספי בחזרה. לכן חשבתי לפתוח מחלוקת בפייפאל כדי לבטח את עצמי במקרה שלא אקבל את החבילה, וגם כי ניתן לעשות זאת רק תוך 45 יום ולא 60. האם מקובל לעשות זאת במקרים כאלו?אגב, נראה לכם שיש קשר לבלגן שקורה בזמן האחרון עם הדואר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Animor פורסם 2014 בספטמבר 22 Share פורסם 2014 בספטמבר 22 אם הזמנת מאיביי, יש להם נוהל טיפול מצוין במקרים כאלה, לא באמת צריך את פייפל. אם קנית ישירות מחנות, אני מציע לך להמתין עוד קצת - אבל לא מעבר לפרק הזמן בה פייפל נותנים לך הגנה. ואז פתח תלונה בפייפל, אחרת תישאר תלוי בחסדי החנות. לפעמים משלוחים מתעכבים, כבר קרה לי בעבר. חשוב למשל על מקרה בו יוצאת טיסה כל שבוע ובדיוק פספסת את האחרונה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yoni_h פורסם 2014 בספטמבר 22 מחבר Share פורסם 2014 בספטמבר 22 הזמנתי חבילה מvitacost (כותרת). כן נראה לי שבכל מקרה אפתח תלונה בפייפאל.. תודה! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Animor פורסם 2014 בספטמבר 22 Share פורסם 2014 בספטמבר 22 לא ראיתי את סוף הכותרת, זה מחורבש לי משום מה ומוסתר ע"י הכפתור של פייסבוק...בכל מקרה, שיהיה בהצלחה. נקווה שאו שתקבל את המשלוח או שתקבל את הכסף בחזרה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
marvje פורסם 2014 בספטמבר 22 Share פורסם 2014 בספטמבר 22 יש שביתה חלקית של הדואר כבר כמה שבועות. השביתה בעיקר בדואר נע שזה בישובים קטנים, אם אתה גר בעיר לא אמורה להיות בעיה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yoni_h פורסם 2014 בספטמבר 23 מחבר Share פורסם 2014 בספטמבר 23 גר בעיר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sheik Yerbouti פורסם 2014 בספטמבר 24 Share פורסם 2014 בספטמבר 24 היתה לי בעייה דומה עם VITACOST ן-DHL. החבילה בסוף סומנה כהוחזרה - return to sender. 1. אפשר לקבל מספר מעקב רגיל לדואר במקום המספר הפנימי של DHL - צריך לבקש מהצ'ט של VITACOST. 2. אחרי 45 ימים, ושבועיים שהחבילה לא הוחזרה לשולח פתחתי CLAIM ב-PP, באותו היום קיבלתי את הכסף בחזרה. 3. נציג השירות של VITACOST איים עלי שבמקרה שאפתח תלונה הם ישהו את החשבון שלי, עדיין לא קרה. מה שדפוק בעניין, שחבילה זהה שהזמנתי שבועיים אחרי הגיעה ללא בעיות . ונסיים בחידודי לשון: מה ההבדל בין דואר ישראל ליונים? שניהם מחרבנים עליך אבל היונים לפחות מעבירות את הדואר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yoni_h פורסם 2014 בספטמבר 24 מחבר Share פורסם 2014 בספטמבר 24 אתה מתכוון למספר מעקב שמסתיים בus? אם כן, יש לי אותו ואפשר לקבל אותו גם בלי נציג, ובכל מקרה הוא לא נותן לי כלום. בכל מקום שאני מזין אותו הוא לא מציג תוצאות. עוד כמה ימים אפתח קייס בפייפאל ונקווה לטוב. תודה רבה וחג שמח! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Titan7777 פורסם 2014 בספטמבר 26 Share פורסם 2014 בספטמבר 26 לא רחוק הזמן שבו ויטה-קוסט יפסיקו את השירות שלהם לישראל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.