עבור לתוכן

טריק לשופרסל אונליין - לחסוך 50 ש"ח

Featured Replies

פורסם

נראה לי שיותר יבאס אותו אם ידווחו לשופרסל על הבאג שהוא מנצל במערכת שלהם..

  • תגובות 31
  • צפיות 30.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

סליחה רבה, אך פותח הדיון בסה"כ נתן טיפ לחיסכון קל בהזמנה דרך האינטרנט.

במקום להודות לו, צלבתם את המסכן כדי להראות כמה אתם מתנשאים וטובים מהשאר.

אני לא רוצה להכנס בכלל לדיון של האם כדאי או לא לרכוש דרך האינטרנט, אבל לשופרסל לא מגיע להתקיים.

אם יש פרצה שמאפשרת להוזיל עלויות, הרי זה מבורך! שופרסל היא הרשת הכי תאבת בצע שקיימת בשוק המרכולים הישראלי.

כל פעם שאני נכנס לשם בטעות אני נפעם מהבדלי המחירים, מדרכי הרמייה שמשתשמשים בכדי לעבוד על לקוחות.

שורה תחתונה, על אף "ההנחה" אני מעדיף פשוט לא לקנות מהם בכלל.

פורסם

אשמח שתספר על איזו פלנטה אתה חי, כדי שאדע לא להתקרב לשם. :)

בפלנטה שלי שופרסל היא רשת עם פריסה נוחה של סניפים, מחירים טובים, זמינות גבוהה של מוצרים, חנויות נקיות ומסודרות, וכמה אפשרויות נוחות לקנייה (קופות בשירות עצמי, הזמנות באינטרנט).

אני קונה משהו כמו 95% מקניות המזון/מצרכי בסיס שלי בשופרסל פחות או יותר מאז שאני מנהל משק בית עצמאי. לא מאהדה מיוחדת אלא פשוט כי הם קרובים ונוחים, ומבדיקות שביצעתי - גם המחירים סבירים (למרות שבטוח יש זולים מהם גם נקודתית וגם באופן כללי). בכל השנים האלה לא נתקלתי באף לא מקרה אחד שבו ניסו לרמות אותי, וגם לא זכורה לי אף לא פעם אחת שבה סוגיה צרכנית על אי-התאמה במחיר או מוצר פגום או סתם שגוי שהתחשק לי להחזיר לא נפתרה לשביעות רצוני באופן מיידי.

אז תרשה לי לחלוק עליך - אני כלל לא סבור שהחיים שלי יהיו טובים יותר אם שופרסל תיעלם. בטח ובטח שקשה לי לראות איך היעלמותה של רשת אחת, תאבת בצע לטענתך ככל שתהיה, משוק המרכולים הממילא מצומצם בישראל, איכשהו תביא לשיפור התחרותיות.

לגבי פותח הדיון - הבעיה היא לא עם הטיפ עצמו, אלא עם הגישה של "לא נראית לי מדיניות מסוימת אז מצאתי לעקוף אותה, תוך רמייה והטרדת שירות הלקוחות לחינם". וזה מאדם, שלהבדיל ממך למשל, מצהיר שבאופן כללי הוא מרוצה מן השירות. אבל לא אכפת לו לירוק לבאר שממנה הוא שותה. זו, לטעמי, גישה מגעילה.

פורסם
אשמח שתספר על איזו פלנטה אתה חי, כדי שאדע לא להתקרב לשם. :)

בפלנטה שלי שופרסל היא רשת עם פריסה נוחה של סניפים, מחירים טובים, זמינות גבוהה של מוצרים, חנויות נקיות ומסודרות, וכמה אפשרויות נוחות לקנייה (קופות בשירות עצמי, הזמנות באינטרנט).

אני קונה משהו כמו 95% מקניות המזון/מצרכי בסיס שלי בשופרסל פחות או יותר מאז שאני מנהל משק בית עצמאי. לא מאהדה מיוחדת אלא פשוט כי הם קרובים ונוחים, ומבדיקות שביצעתי - גם המחירים סבירים (למרות שבטוח יש זולים מהם גם נקודתית וגם באופן כללי). בכל השנים האלה לא נתקלתי באף לא מקרה אחד שבו ניסו לרמות אותי, וגם לא זכורה לי אף לא פעם אחת שבה סוגיה צרכנית על אי-התאמה במחיר או מוצר פגום או סתם שגוי שהתחשק לי להחזיר לא נפתרה לשביעות רצוני באופן מיידי.

אז תרשה לי לחלוק עליך - אני כלל לא סבור שהחיים שלי יהיו טובים יותר אם שופרסל תיעלם. בטח ובטח שקשה לי לראות איך היעלמותה של רשת אחת, תאבת בצע לטענתך ככל שתהיה, משוק המרכולים הממילא מצומצם בישראל, איכשהו תביא לשיפור התחרותיות.

לגבי פותח הדיון - הבעיה היא לא עם הטיפ עצמו, אלא עם הגישה של "לא נראית לי מדיניות מסוימת אז מצאתי לעקוף אותה, תוך רמייה והטרדת שירות הלקוחות לחינם". וזה מאדם, שלהבדיל ממך למשל, מצהיר שבאופן כללי הוא מרוצה מן השירות. אבל לא אכפת לו לירוק לבאר שממנה הוא שותה. זו, לטעמי, גישה מגעילה.

קיצר אתה צרכן שבוי.

דוגמא קטנה - טחינה מלאה ואורז בסמטי שאני רוכש בסופר בעל 5 סניפים עולים כ- 12- 13 ש"ח ליחידה.

אותו מוצר בשופרסל- 18-19 ש"ח. אותה רשת "בעלת פריסה רחבה" זוכה להנחות גדולות יותר מהספקים ועדיין דורשת מחיר מטורף לעומת הרשת הקטנה שאפילו מחזיקה סניפים שפתוחים 24 שעות ביממה ובעלת כח מיקוח נמוך מול הספקים.

נ.ב - כל סופר יבוא לקראת הלקוח במקרה של מוצר פגום או מחיר שגוי. זו לא המדיניות של הסופר, זה החוק.

פורסם

במידה מסוימת, אני צרכן שבוי. אבל לא בטוח שהייתי מעדיף לנסוע לקצה השני של העיר שלי כדי לקנות בסופר זול יותר.

המוצרים שציינת נמכרים בשופרסל דיל ובשופרסל אונליין במחירים דומים למחירים של הסופר שלך. טיפה יותר. לעיתים קרובות יש מבצעים ואז זה יכול גם לצאת טיפה פחות. בשופרסל שלי - כן, זה יותר יקר.

לגבי הנקודה השנייה - לא טענתי שזו איזושהי מדיניות מיוחדת. רק הגבתי לטיעון שלך שהם מרמים לקוחות בכך שאמרתי שאותי אישית מעולם לא ניסו לרמות, ותמיד נהגו כחוק. אז במה לדעתך הם מרמים? עצם המחירים שלהם הם רמאות לדעתך?

פורסם
אשמח שתספר על איזו פלנטה אתה חי, כדי שאדע לא להתקרב לשם. :)

בפלנטה שלי שופרסל היא רשת עם פריסה נוחה של סניפים, מחירים טובים, זמינות גבוהה של מוצרים, חנויות נקיות ומסודרות, וכמה אפשרויות נוחות לקנייה (קופות בשירות עצמי, הזמנות באינטרנט).

אני קונה משהו כמו 95% מקניות המזון/מצרכי בסיס שלי בשופרסל פחות או יותר מאז שאני מנהל משק בית עצמאי. לא מאהדה מיוחדת אלא פשוט כי הם קרובים ונוחים, ומבדיקות שביצעתי - גם המחירים סבירים (למרות שבטוח יש זולים מהם גם נקודתית וגם באופן כללי). בכל השנים האלה לא נתקלתי באף לא מקרה אחד שבו ניסו לרמות אותי, וגם לא זכורה לי אף לא פעם אחת שבה סוגיה צרכנית על אי-התאמה במחיר או מוצר פגום או סתם שגוי שהתחשק לי להחזיר לא נפתרה לשביעות רצוני באופן מיידי.

אז תרשה לי לחלוק עליך - אני כלל לא סבור שהחיים שלי יהיו טובים יותר אם שופרסל תיעלם. בטח ובטח שקשה לי לראות איך היעלמותה של רשת אחת, תאבת בצע לטענתך ככל שתהיה, משוק המרכולים הממילא מצומצם בישראל, איכשהו תביא לשיפור התחרותיות.

לגבי פותח הדיון - הבעיה היא לא עם הטיפ עצמו, אלא עם הגישה של "לא נראית לי מדיניות מסוימת אז מצאתי לעקוף אותה, תוך רמייה והטרדת שירות הלקוחות לחינם". וזה מאדם, שלהבדיל ממך למשל, מצהיר שבאופן כללי הוא מרוצה מן השירות. אבל לא אכפת לו לירוק לבאר שממנה הוא שותה. זו, לטעמי, גישה מגעילה.

מסכים.

מעבר לכך, התנהגות כזו פוגעת בסופו של דבר בכולנו. אם נפסיק להיות כל כך תחמנים ונצלנים, נוכל לזכות בשירות ובתנאים טובים בהרבה.

ראה למשל דוגמאות מארה"ב: מדיניות החזרות מאוד סלחנית בחנויות ורשתות, אפשר להחזיר ממש הכול, אפילו מוצרים שנפתחו. בדיינרים שם יש refill למשקאות קלים.

אם יעשו כאלה דברים בארץ, הדבר ייגמר בהפסד. משפחה שלמה תשתה מכוס משקה אחת, כל עם ישראל "יקנה" בגדים ויחזיר אותם לאחר השימוש וכו'.

זה דומה לדילמת האסיר בתורת המשחקים - והתנהגות פותח הדיון היא כזו שמביאה לתוצאה כללית לא רצויה.

פורסם

הבעיה היא לא עם הישראלי המכוער . לא חסר נוכלים גם בחו"ל .

הבעיה היא גודל השוק . כשישראל תגיע לגודל של ארה"ב העסקים יוכלו להרשות לעצמם שירותיות כמו שיש שם .

פורסם

זה פשוט לא נכון. אין שום קשר בין גודל השוק ובין הדברים הנ"ל.

פורסם
  • מחבר

נא לנעול את הדיון החסוד והמטומטם עד כדי כאב הזה. :)

זאת לא הייתה הכוונה בפתיחתו ואין בי רצון שהדיון יהפוך לעוד אחד מהדיונים האינסופיים וחסרי הפואנטה שלכם. :)

קשה לי עם ההיגררות והטיפשות שחברי הפורום מפגינים. :)

הם לא חברים שלי ואני לא שלהם, ואין אני אחראי לבאגים שלהם באתר!! :) קודקודי שמנת, זאת הדרך היחידה שיכולתי להשלים את הרכישה! :)

מילפורד אפילו לא קונה את השטויות שהוא פולט. :) פיל מעכבר במלוא מובן הביטוי. :)

"הנפגעים" :facepalm:אם כבר פשוט יתקנו ויודו לי על הדיווח. :) אולי אפילו ישלחו לי כצ'ופר עוד תלושי הנחה לחג חח. :)

ואל תדאגו לי כבר נצלתי את כל התלושים לפני שפרסמתי כי למדתי לא לסמוך על שימפנזות מבולבולות עם בולימיה. :)

מילפורד, יש לו סתם קטע של מציקן סדרתי במהלך כל השנה האחרונה [זכיתי :s0817: מה לעשות] ואז "להשתפן" :smile1: ולעשות קירצוף יסודי כמו עוזרת בית טובה ואמינה. :)

צריך לדבר בקודים שששששש :D

הוא כל הזמן בפורום!! :) פה היה אחרת? לא. זה למה אני מגיב בצורה הזאת. כי די - זה די! :) לא לאנוס בבקשה. :)

היה יותר פשוט אם היה נותן באן קבוע וזהו ממזמן אבל איפה הכיף בזה, אני מניח... :)

פירומן וטרבלמייקר AKA טרול. :) חי על לעשות שריפות. מזה הוא שואב כוח מדומה בחיים :)

דרך אגב, הייתי צריך לעדכן את ההזמנה ולהוסיף חלות לאחר מכן, אז כבר הגעתי לסכום הרכישה המלא בכל מקרה. :)

קטנוניות אינפנטלית שבלתי תאמן.

מה אומר, סחבאק? :smiley1:

זאת הפעם האחרונה שאני משתף את הפורום הזה במשהו, זה אני יכול להבטיח לכם. :)

אפילו לא רציתי לפרסם, אבל דחפתי את עצמי בכוח. בשביל מה? ;) עבור צדקנים מעושים שלא מעריכים כלום ורק מחפשים לקנטר? :)

התאכזבתי מהקהילה. ביקרות עצמית וחופש דיבור - אין. מנהלים עושים מה שבא להם. פיירים, כמו שארט פעם אמר, אתם בטח לא. :)

פורום טיפוסי, בקיצור... אל תרגישו מיוחדים. מה שלמדתי לצפות מהאינטרנט. :)

אני מדבר בשפה שמדברים איתי. :) אם לא נאה לכם ראו ערך attitude adjustment. :)

מנהלים או לא תמיד הייתי שיוויני - ונשארתי! :)

אימוי באן, אם וותק או לא, אף פעם לא עשו עלי רושם, ואני בספק שעושים על מישהו. :) תרגישו חופשי לאנוס את הבאן עד שתישארו פה לבד. :)

ותודה ל-yairZ על הדחיפה. :) אכן, מרגיש רענן! :D

חמוד איך אתה משלים משפטים ל-RNG. :) יותר מדי מנהלים כבר אמרתי? :)

אני ברשותכם אקח הפסקה ארוכה מהפורום, שבעיקר מרגיש שאני מבזבז בו את זמני ביום-יום ומתעצבן עם טיפוסים שבאים במטרה לעצבן, אז הכל לטובה. :)

זה הייתה המטרה, לא? אז יצאנו מורווחים מכל הצדדים. פחות אחד לקלחת. :)

מילפורד כבר ימצא לו פרוייקט תחביב חדש - "ואיך הגלגל מסתובב לו". :smiley1:

ותראו אותי שם סמיילים כמו גדול! :) :) הרבה יותר חמוד עכשיו :) אפשר להגיד כל דבר עם סמיילי :) נכון, QTTP? :)

זה הקטע שלך, לא? :kiss:

ד"ש. :)

פורסם

יש לך בעיה, טפל בה.

פורסם
:lol:
פורסם

wow ,

לא ברור לי בדיוק מה קרה כאן ואני גם לא מעוניין להכנס לזה .

אבל השרשור הזה לא מוסיף לפורום הזה .

פורסם

עדיף למחוק את השירשור הזה, לפני שמישהו ייכנס עם גו-פרו לסניף שופרסל הקרוב ויראה לכם איך גונבים מוצרים ב50₪ מבלי שיבחינו בו...

פורסם
נא לנעול את הדיון החסוד והמטומטם עד כדי כאב הזה. :)

זאת לא הייתה הכוונה בפתיחתו ואין בי רצון שהדיון יהפוך לעוד אחד מהדיונים האינסופיים וחסרי הפואנטה שלכם. :)

קשה לי עם ההיגררות והטיפשות שחברי הפורום מפגינים. :)

הם לא חברים שלי ואני לא שלהם, ואין אני אחראי לבאגים שלהם באתר!! :) קודקודי שמנת, זאת הדרך היחידה שיכולתי להשלים את הרכישה! :)

מילפורד אפילו לא קונה את השטויות שהוא פולט. :) פיל מעכבר במלוא מובן הביטוי. :)

"הנפגעים" :facepalm:אם כבר פשוט יתקנו ויודו לי על הדיווח. :) אולי אפילו ישלחו לי כצ'ופר עוד תלושי הנחה לחג חח. :)

ואל תדאגו לי כבר נצלתי את כל התלושים לפני שפרסמתי כי למדתי לא לסמוך על שימפנזות מבולבולות עם בולימיה. :)

מילפורד, יש לו סתם קטע של מציקן סדרתי במהלך כל השנה האחרונה [זכיתי :s0817: מה לעשות] ואז "להשתפן" :smile1: ולעשות קירצוף יסודי כמו עוזרת בית טובה ואמינה. :)

צריך לדבר בקודים שששששש :D

הוא כל הזמן בפורום!! :) פה היה אחרת? לא. זה למה אני מגיב בצורה הזאת. כי די - זה די! :) לא לאנוס בבקשה. :)

היה יותר פשוט אם היה נותן באן קבוע וזהו ממזמן אבל איפה הכיף בזה, אני מניח... :)

פירומן וטרבלמייקר AKA טרול. :) חי על לעשות שריפות. מזה הוא שואב כוח מדומה בחיים :)

דרך אגב, הייתי צריך לעדכן את ההזמנה ולהוסיף חלות לאחר מכן, אז כבר הגעתי לסכום הרכישה המלא בכל מקרה. :)

קטנוניות אינפנטלית שבלתי תאמן.

מה אומר, סחבאק? :smiley1:

זאת הפעם האחרונה שאני משתף את הפורום הזה במשהו, זה אני יכול להבטיח לכם. :)

אפילו לא רציתי לפרסם, אבל דחפתי את עצמי בכוח. בשביל מה? ;) עבור צדקנים מעושים שלא מעריכים כלום ורק מחפשים לקנטר? :)

התאכזבתי מהקהילה. ביקרות עצמית וחופש דיבור - אין. מנהלים עושים מה שבא להם. פיירים, כמו שארט פעם אמר, אתם בטח לא. :)

פורום טיפוסי, בקיצור... אל תרגישו מיוחדים. מה שלמדתי לצפות מהאינטרנט. :)

אני מדבר בשפה שמדברים איתי. :) אם לא נאה לכם ראו ערך attitude adjustment. :)

מנהלים או לא תמיד הייתי שיוויני - ונשארתי! :)

אימוי באן, אם וותק או לא, אף פעם לא עשו עלי רושם, ואני בספק שעושים על מישהו. :) תרגישו חופשי לאנוס את הבאן עד שתישארו פה לבד. :)

ותודה ל-yairZ על הדחיפה. :) אכן, מרגיש רענן! :D

חמוד איך אתה משלים משפטים ל-RNG. :) יותר מדי מנהלים כבר אמרתי? :)

אני ברשותכם אקח הפסקה ארוכה מהפורום, שבעיקר מרגיש שאני מבזבז בו את זמני ביום-יום ומתעצבן עם טיפוסים שבאים במטרה לעצבן, אז הכל לטובה. :)

זה הייתה המטרה, לא? אז יצאנו מורווחים מכל הצדדים. פחות אחד לקלחת. :)

מילפורד כבר ימצא לו פרוייקט תחביב חדש - "ואיך הגלגל מסתובב לו". :smiley1:

ותראו אותי שם סמיילים כמו גדול! :) :) הרבה יותר חמוד עכשיו :) אפשר להגיד כל דבר עם סמיילי :) נכון, QTTP? :)

זה הקטע שלך, לא? :kiss:

ד"ש. :)

:lol: :lol: :lol: :lol:

אברבנל.

פורסם
אבל באמת, תשיג חיים. זה כבר פאתטי. :)

זה לא הפורום הראשון שהוא גורר את עצמו להרחקה כשמתחיל לשעמם לו.:nixweiss:

מפתיע שהוא בכלל שרד פה כ"כ הרבה שנים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים