עבור לתוכן

טריק לשופרסל אונליין - לחסוך 50 ש"ח

Featured Replies

פורסם

מקבלים שם משלוח ב-10 ש"ח עבור קנייה ב-750 ש"ח.

מקבלים שוברים של 50 ש"ח הנחה ל-4 הקניות הראשות.

הם מחשבים את ההנחה של השובר לפני החישוב של מחיר המשלוח ולכן מי שלא מעוניין לחרוג ל-800 ש"ח ועדיין לנצל את שני ההנחות בו זמנית יכול לעשות את הדבר הבא:

1. לעשות סל בשווי 750 ש"ח.

2. להוסיף את הקוד קופון.

3. לעשות שינוי כלשהו ברשימת הקניות (להוסיף מוצר למשל).

4. לבצע את ההזמנה.

5. להתקשר ולהתלונן שלא קיבלת את הנחת קוד הקופון.

הטריק מבוסס על באג שהבחנתי במערכת האתר שלהם.

ברגע שאתה מבצע שינוי ברשימה, המחיר בעגלה קופץ בחזרה למחיר לפני החלת קוד הקופון, למרות שקוד הקופון כבר נחשב "מנוצל", אך לא קיבלת את ההנחה בפועל.

שירות הלקוחות שלהם חמדן ולא נחמד, והם לא מוכנים להחיל את קוד הקופון לאחר הנחת המשלוח, אז מגיע להם כגמולם.

  • תגובות 31
  • צפיות 30.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

תשיג חיים.

ישראלי מגעיל שרק מחפש איפה לשקר ולרמות ולדפוק את הצד השני.

כשעסקים אחרים עושים לך את זה אתה יודע טוב מאוד להתלונן, אבל כשאתה עושה את זה לאחרים אז זה בסדר, הא?

אופי ישראלי מסריח.

פורסם

אבל באמת, תשיג חיים. זה כבר פאתטי. :)

פורסם

אני הפסקתי להזמין משופרסל מכמה סיבות :

- נמאס לי לקבל טלפונים ב-8 בבוקר של בחורה מה"מגזר" שבקושי יודעת עברית עם הצעות למוצרים חילופיים, למרות שאני כותב במפורש לא להציע חילופיים !

- נמאס לי מהמגבלות שלהם על כמות ארגזי מים שאני מזמין

- נמאס לי לקבל דברים מעוכים

- נמאס לי לדבר עם שירות לקוחות אחרי כל קניה

- נמאס לי לשלוח חזרה 20-40% מהמוצרים שקיבלתי, כי הם טעו במוצרים

כל זה שורף לי יותר זמן מהקניה עצמה

פורסם
  • מחבר

זה בסדר QTTP. תמיד היית שמוק ואידיוט כמו החבר שלך.

אני הפסקתי להזמין משופרסל מכמה סיבות :

- נמאס לי לקבל טלפונים ב-8 בבוקר של בחורה מה"מגזר" שבקושי יודעת עברית עם הצעות למוצרים חילופיים, למרות שאני כותב במפורש לא להציע חילופיים !

- נמאס לי מהמגבלות שלהם על כמות ארגזי מים שאני מזמין

- נמאס לי לקבל דברים מעוכים

- נמאס לי לדבר עם שירות לקוחות אחרי כל קניה

- נמאס לי לשלוח חזרה 20-40% מהמוצרים שקיבלתי, כי הם טעו במוצרים

כל זה שורף לי יותר זמן מהקניה עצמה

אני דווקא מרוצה מהם מאוד.

שירות מעולה מבחינתי.

הפסקתי ללכת למכולת מאז שהתחלתי להזמין באינטרנט.

פורסם
אני הפסקתי להזמין משופרסל מכמה סיבות :

- נמאס לי לקבל טלפונים ב-8 בבוקר של בחורה מה"מגזר" שבקושי יודעת עברית עם הצעות למוצרים חילופיים, למרות שאני כותב במפורש לא להציע חילופיים !

- נמאס לי מהמגבלות שלהם על כמות ארגזי מים שאני מזמין

- נמאס לי לקבל דברים מעוכים

- נמאס לי לדבר עם שירות לקוחות אחרי כל קניה

- נמאס לי לשלוח חזרה 20-40% מהמוצרים שקיבלתי, כי הם טעו במוצרים

כל זה שורף לי יותר זמן מהקניה עצמה

זה כנראה מאוד תלוי בסניף בפועל.

מהניסיון שלי (משהו כמו 7-8 הזמנות) - רק פעם אחת קיבלתי דברים מעוכים, ואיזה פעמיים טעו במוצר-שניים (מתוך כמה עשרות - ממש לא 20-40%). בכל מצב כזה או שזיכו אותי בלי שאלות או שפשוט החלפתי בסניף.

מה שכן, פעמיים שכחו להזין בפועל את הנחת הקופון, למרות שכן הזנתי אותה באתר (גם אז - זיכו באשראי לאחר פנייה טלפונית).

באופן כללי זה חוסך לי זמן וסחיבה, אז אני עדיין בעד.

אגב, במקום להתקשר לשירות הלקוחות אפשר להשאיר פנייה בכתב דרך האתר לפניות הציבור שלהם (בנושא שופרסל אונליין). כשעשיתי את זה - חזרו ממש מהר.

אני דווקא מרוצה מהם מאוד.

שירות מעולה מבחינתי.

שירות כל-כך מעולה שאתה לא יכול להתאפק מלדפוק אותם ב20 שקלים הפרש דמי משלוח (כן, 20, ולא 50 כמו שכתבת). אולי תכתוב להם מכתב תודה על הבאג במערכת שמאפשר לך לעשות את זה. :)
פורסם
  • מחבר

לא שאני אוהב להגיב לשמוקים שחצנים ולא רצויים (ממילפורד כבר הרמתי ידיים, אני אפילו לא יכול לדבר איתו - ליטרלי), אבל בקצרה:

1. זה 50 למה אני מעדיף להוריד את השובר מלוותר על הנחת המשלוח (מזה זה התחיל בכלל, שניסתי להוריד את ההנחה ואין אפשרות. גם לא דרך השירות לקוחות).

2. אין לי מה לרכוש ב-750 ש"ח. הוספתי לפחות עוד 100 שקל רק בשביל להגיע לסכום הזה ורק בקופה החוויר לי שהקמצות האלה מחייבים אותי לרכוש עוד, כאילו כבר לא רכשתי מספיק בקניה הזאת.

וגם כמובן איך אפשר בלי "המוצר לא יהיה במבצע עד מועד האספקה שנקבע". :facepalm: הפעם התחכמתי להם ורשמתי בהערות "נא להוריד כל מוצר שהמבצע לא חל עליו יותר עד מועד האספקה".

וכדי לא להפיל את ההזמנה או לרכוש נייר טולאט נוסף שאיני צריך! מצאתי את הפתרון המאוד פשוט והחכם במקום סתם להתווכח איתם ולהתעצבן.

בכל מקרה, תמיד כיף לשוחח עם בני תרבות כמוכם.

QTTP תעשה טובה ורד ממני כבר. שחרררר

אשמח אם תמנע להגיב לי אי פעם. סגנון הדיבור שלך לא לטעמי.

ומילפורד... מילפורד, ישאר מילפורד. איך אפשר בלי.

פורסם
nat64x אני לא אהסס להעיף אותך מפה לתמיד אם תמשיך ככה.
פורסם
  • מחבר

תאמין לי אני אעשה את העבודה בשבילך.

הפורום הזה מתדרדר מיום ליום.

פורסם

תחזור לפה עוד שבוע רענן.

להבא אתה לא תחזור לפה בכלל.

פורסם
זה כנראה מאוד תלוי בסניף בפועל. מהניסיון שלי (משהו כמו 7-8 הזמנות) - רק פעם אחת קיבלתי דברים מעוכים, ואיזה פעמיים טעו במוצר-שניים (מתוך כמה עשרות - ממש לא 20-40%). בכל מצב כזה או שזיכו אותי בלי שאלות או שפשוט החלפתי בסניף. מה שכן, פעמיים שכחו להזין בפועל את הנחת הקופון, למרות שכן הזנתי אותה באתר (גם אז - זיכו באשראי לאחר פנייה טלפונית). באופן כללי זה חוסך לי זמן וסחיבה, אז אני עדיין בעד. אגב, במקום להתקשר לשירות הלקוחות אפשר להשאיר פנייה בכתב דרך האתר לפניות הציבור שלהם (בנושא שופרסל אונליין). כשעשיתי את זה - חזרו ממש מהר. שירות כל-כך מעולה שאתה לא יכול להתאפק מלדפוק אותם ב20 שקלים הפרש דמי משלוח (כן, 20, ולא 50 כמו שכתבת). אולי תכתוב להם מכתב תודה על הבאג במערכת שמאפשר לך לעשות את זה. :)
הזמנתי אצלם יותר מ-10 פעמים, בעיקר בגלל שאפשר היה להזמין כמות גדולה של ארגזי מים. אני לא מניאק שגורם לשליח לסחוב את הארגזים במדרגות, יש גישה ללא מדרגות אל המעלית ועד הבית, מביאים הכל בשתי נגלות בעגלה. לפני כמה חודשים הם החליטו להגביל כל סוג של מים ל-6 ארגזים, אז הזמנתי סוגים שונים. בהזמנה אחרונה שניסיתי לעשות הם רצו להגביל את כל הסוגים עד 6 ארגזים סה"כ, אז ביטלתי את כל ההזמנה. הזמנה ממוצעת שלי הייתה באיזור של 700-800 ש"ח, עכשיו אין לי סיבה בכלל להזמין מהם. בהזמנה אחרונה שעשיתי הייתה על סך 750 ש"ח שמתוכם החזרתי מוצרים בשווי של יותר מ-300 ש"ח ! אולי באיזור פ"ת הם גרועים במיוחד :nixweiss: הפסקתי להתעצל, פעם בחודש קופץ אחרי עבודה לסופר בדרך, מעמיס 12 ארגזים ולא מתעסק עם הזמנות מזון באינטרנט.
פורסם

מה נסגר עם המנהלים פה בקיצור.

שחררו קצת מה יש, מילפורד כותב תגובות שעליהם אתם מעיפים גולשים וותיקים על ימין ושמאל אז די עם הבולשיט ותפסיקו להקטין ראש, לא חסרים פה נושאים ותגובות שעוררו עניין, אין צורף לאיים על גולשים ולהתייחס אליהם כאחרון הנחותים בגלל שהם כתבו משהו שלא לטעמכם.

יאללה נו תמחקו ותסננו גם את התגובה הזו כמו שאתם עושים עם כל ביקורת או טענה נגד מילפורד.

פורסם

שלום לך בוב.

יחסית למשתמש שנרשם לאתר אתמול עושה רושם שאתה דיי מכיר את הנפשות הפועלות. מעניין.

משתמשים כפולים:

משתמש אשר יקבל עונש כלשהוא המונע ממנו שימוש רגיל בחשבון המשתמש שלו (כגון הרחקה או השתקה) וייפתח חשבון משתמש חדש כדי להתחמק מהעונש אשר הוא קיבל, יורחק לצמיתות מהאתר, ללא שום אפשרות לחזור.

כל החשבונות אשר מקושרים לאותו משתמש כפול יקבלו באן קבוע!

פורסם
שלום לך בוב.

יחסית למשתמש שנרשם לאתר אתמול עושה רושם שאתה דיי מכיר את הנפשות הפועלות. מעניין.

נו אז תתנו לי שוב באן כמו שעשיתם 3 או 4 פעמים קודם, אני אחזור שוב.

ביג דיל.

פורסם

מעניין מי יתעייף ראשון - אתה לפתוח תיבות אימייל חדשות, או אני ללחוץ על כפתור הבאן.

בהצלחה :)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים