פורסם 2014 בספטמבר 1711 שנים קבעו לי טכנאי למכונת כביסה בין השעות 8 ל-12 בצהריים. 4 שעות של המתנה (ובסוף הוא מגיע ב-20 דקות האחרונות).הגיוני שיש להם אפשרות לקבוע טווח שעות כל כך רחב? טוב שלא קבעו לי בין ספטמבר לאוקטובר...
פורסם 2014 בספטמבר 1711 שנים החוק קובע חד משמעית שזמן ההמתנה המקסימלי הוא שעתיים.http://www.moital.gov.il/NR/exeres/CCFFCCB5-74F8-4217-8585-B79DB2F4E72D.htmhttp://www.consumers.org.il/files/files/takanot/tech.pdf
פורסם 2014 בספטמבר 1711 שנים מחבר יש לך מושג מה אני יכול לעשות במצב כזה? לפי החוק מגיע לי לדרוש פיצוי?
פורסם 2014 בספטמבר 1711 שנים אם הוא הגיע בחלון הזמן שנקבע אין לזה כל כך משמעות.גם אם היו קובעים לך טווח של שעתיים, והוא היה מגיע באיחור של עד שעתיים לא היה מגיע לך פיצוי.
פורסם 2014 בספטמבר 1711 שנים לדעתי נתקלת בשיטת המצליח, הם מנצלים את הלקוחות שלא מודעים לחוק ולא מעירים להם בזמן הפניה.
פורסם 2014 בספטמבר 1711 שנים ע"פ הקישור הנ"ל, עוד לפני האיחור ניתן לומצר שהם עברו על החוק, היות שהחוק קובע שצריך לקבוע תאריך ושעה מדוייקת, לא טווח שעות. כלומר, מצד העניין ברגע שהם אומרים לו "הטכנאי יגיע בין השעות ..." הוא אמור לסרב ולהסביר להם שהחוק מחייב לקבוע שעת הגעה ולא טווח. מצד שני, גם אם היו קובעים את השעה לתחילת טווח הזמן המדובר, כל עוד לא עברו 4 שעות מלאות מהזמן שתואם ועד להגעת הטכנאי, אין לו זכות לדרוש פיצוי. אז בעצם זה לא כזה עוזר.
פורסם 2014 בספטמבר 1711 שנים מחבר אז רק כדי להיות בטוח שהבנתי, אז אם נקבע לי טכנאי בין 8 ל-10 אני זכאי לפיצוי של 200 ש"ח רק אם הוא מגיע אחרי 12?
פורסם 2014 בספטמבר 1711 שנים לפחות אלייך הוא בסוף כן הגיע.הזמנתי התקנה לתשתית איטרנט של הוט דרך האינטרנט להיום (9\17) בין השעה 10-13. (קיבלתי סמס ואיימיל שמאשרים את העסקה) אף אחד לא הגיע ואף אחד לא בא.התקשרתי להוט והם אמרו לי שכנראה שהיה בעיה באתר (באג) וצריך לתאם לי טכנאי מחדש.אז בדיעבד ביטלתי יום עבודה וישבתי בבית רק בשביל שטכנאי יגיע, ואחרי כל זה מצאתי את עצמי נזרק מנציג לנציג בשרות הלקוחות כי אף אחד לא רוצה לקחת על עצמו את האחראיות.
פורסם 2014 בספטמבר 1711 שנים Belgid: אם קובעים לך טכנאי בין 8 ל 10, אתה אמור לא להסכים, ולהסביר בנימוס שהחוק דורש לקבוע שעת הגעה מדוייקת. במבט ראשון נראה שזה לא באמת כזה עוזר, כי גם אז לפי החוק מותר לו לאחר עד שעתיים (אם קבעת ב8 אז עד 10), וגם אם איחר יותר, למרות שעבר על החוק, הוא לא נקנס אלא אם כן איחר בשעתיים נוספות (ס"ה 4).אבל אני לא יודע בדיוק מה קורה אם הסכמת לטווח הזמן של 8-10, כי יכול להיות שהם יכולים לטעון שאם הסכמת לטווח הזמן זה עוד לא נקרא איחור בכלל, והאיחור המותר בחוק מתחיל רק בסיום טווח הזמן - מה שאומר שבדוגמה שלך ייתכן שתקבל פיצוי רק אם הטכנאי הגיע אחרי השעה 2.Radioheadz:יותר טוב לך, לפחות אתה כן יכול לנסות לקבל את הפיצוי הקבוע בחוק. לא נראה לי שהתירוץ של "באג באתר" יכול לפטור אותם מזה.
פורסם 2014 בספטמבר 1711 שנים למיטב ידעתי החוק תקף רק לשירות תיקונים, לא לשירות התקנות חדשות.אתר המועצה הישראלית לצרכנות חולק עליך:http://www.consumers.org.il/category/waiting-for-technicians-time-limit-and-damagesכנ"ל תוכל למצוא במקורות רבים אחרים, בחיפוש פשוט בגוגל.עריכה: עכשיו מצאתי את זהhttp://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4174933,00.htmlנראה שזה באמת לא מספיק ברור בלשון החוק. מצד שני, אם היתה תביעה מן הסתם היה גם פסק דין (אלא אם כן זה נגמר בפשרה). זה יכול להיות מעניין אם מישהו יצליח למצוא את תוצאות התביעה הנ"ל. נערך 2014 בספטמבר 1711 שנים על-ידי yonizaf
פורסם 2014 בספטמבר 2011 שנים סבבה שיש חוק, אבל יש לו שיניים?יש אפשרות להגיש תלונה לגוף ממשלתי שיטפל בי, או שאני הולך להגיש תביעה אזרחית? (שמן הסתם לא כדאי לי)זה נשמע כמו רוב החוקים בכנסת ישראל, שאין להם אכיפה או משמעות.
פורסם 2014 בספטמבר 2011 שנים ברמת העיקרון, אתה אמור לפנות לחברה, להתלונן ולקבל את הפיצוי. עד כמה שידוע לי, לפחות חלק מהחברות (ולפחות חלק מהזמן) מכבדות את החוק בעניין הזה ונותנות את הפיצוי בלי צורך ללכת למשפט.כמובן, אם החברה מסרבת לתת פיצוי (גם לאחר איום בהגשת תביעה), אפשר בהחלט להגיש תביעה - והסיכויים הם לטובתך. זו גם הסיבה שהחברה תעדיף בד"כ לשלם את הפיצוי ולא ללכת למשפט שתוצאתו ברורה שאז מלבד הפיצוי (שאולי יוגדל בגלל הסירוב) יצטרכו לשלם גם הוצאות משפט.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.